اشتباهات رایج در شستشوی لباس های جین - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

اشتباهات رایج در شستشوی لباس های جین - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


اشتباهات رایج در شستشوی لباس های جین

2020/02/04    ترفندها    بدون نظر

خرید یک لباس جین با کیفیت و راحت کمی دشوار و چالش‌برانگیز است. هنگامی که لباس جین مورد علاقه خود را پیدا می‌کنید، به طور ناخودآگاه سعی دارید که از آن به بهترین نحو محافظت کنید و حتی آن را با بهترین روش بشویید. برخلاف باوری که وجود دارد، بسیاری از روش‌های شستشوی لباس جین اشتباه است. در این صورت اگر می‌خواهید عمر لباس جین‌تان بیشتر شود، آب نرود، کوچک نشود و رنگش ثابت بماند، باید نکاتی را در شستشوی این لباس رعایت کنید.

توصیه می‌کنیم پیش از شستشوی لباس جین گران قیمت و مورد علاقه‌ تان این مقاله را بخوانید تا به لباستان آسیب وارد نشود. در غیر این صورت بهترین روش آن است که لباس جین را به یک خشکشویی قابل اعتماد بسپارید، چرا که استادکار ماهر خشکشویی نه تنها لباس شما را کاملا پاک و تمیز می‌کنند، بلکه مانع از رسیدن آسیب به لباس جین‌تان می‌شوند.

لباس جین جدید

بسیاری از مردم لباس جین جدید خود را تا زمانی که کثیف نشود، نمی‌شویند. با این حال، استادکاران خشکشویی معتقدند که باید لباس جین را پیش از اولین باری که می‌پوشید بشویید، چرا که ممکن است هنگام دوخت، پارچه لباس کثیف شده باشد.

توصیه می‌کنیم، اگر نمی‌خواهید از ماده شوینده استفاده کنید و نگران رنگ لباس جین هستید، لباس را برعکس کنید و آن را با آب سرد بشویید تا پیش از پوشیدن تمیز باشد.

لباس جین و دیگر لباس ها

کارشناسان خشکشویی توصیه می‌کنند که لباس جین، به‌ خصوص لباس جین نو را به صورت جداگانه از لباس‌های دیگر بشویید. چرا که ممکن است لباس جین در اولین شستشو رنگ بدهد و به لباس‌های دیگر آسیب برساند.

تا زمانی که رنگ لباس جین ثابت نشده است، آن را به صورت تکی بشویید که رنگ اضافه لباس گرفته شود. در این صورت بهترین روش شستشوی لباس جین نو، به اصلاح شستن با روش سنتی یا با دست است تا احتمال آسیب به شلوار جین به حداقل برسد.

لباس جین و تنظیمات ماشین لباسشویی

ممکن است هنگامی که لباس جین را در ماشین لباسشویی می‌شویید، به بافت آسیب وارد شود. چرا که پیش از شستشوی لباس جین باید سیستم ماشین لباسشویی را به درستی تنظیم کنید.

احتمال دارد دمای بالای آب، سرعت سریع خشک‌کن یا چرخش ماشین لباسشویی و شستشوی طولانی به پارچه ظریف لباس جین آسیب وارد کند. در این صورت، توصیه می‌کنیم از آب سرد استفاده کنید، تنظیمات لباسشویی را بررسی کنید و شلوار جین را برعکس بشویید.

رنگ لباس های جین

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که می‌توانند لباس های جین با رنگ‌های متفاوت را با یکدیگر بشویند که البته این یک اشتباه رایج است. ممکن است شلوار جین تیره رنگ بدهد و شلوار جین سفید یا آبی کم‌رنگ را رنگی کند. بنابراین در صورتی که شلوار جین گران قیمت دارید، به این مسئله توجه کنید.

توصیه می‌کنیم لباس ، کت یا لباس جین سفید و مشکی را به صورت جداگانه و لباس و لباس جین آبی را در کنار یکدیگر بشویید تا هنگام شستشو، شاهد کمترین آسیب به لباستان باشید.

لکه‌ لباس جین

در بسیاری از مواقع، هنگامی که لکه‌ای روی لباس جین ایجاد می‌شود، هرگز پاک نمی‌شود و لکه روی لباس ثابت باقی می‌ماند. چرا که بسیاری از مردم اصول لکه‌گیری را نمی‌دانند. توصیه می‌کنیم در صورتی که اصول لکه‌گیری را نمی‌دانید، لباس جین خود را به یک خشکشویی قابل اعتماد بسپارید. کارشناسان خشکشویی در لکه‌ بری تبحر دارند و مانع ماندگاری لکه روی لباستان می‌شوند.

بسیاری از لکه‌ها، مانند لکه خون، نوشابه، چای و قهوه با آب سرد و مقداری نمک پاک می‌شوند. اما لکه‌های روغنی را می‌توانید با آب ولرم و جوش شیرین، نشاسته یا نمک پاک کنید. همچنین به منظور پاک کردن لکه آدامس روی لباس جین، مقدار یخ خشک را روی آدامس بکشید و سپس به آرامی با یک چاقو، آدامس خشک شده را از پارچه جدا کنید.

برعکس کردن لباس های جین

معمولا افرادی که لباس جین را می‌شویند به این نکته توجه نمی‌کنند و ممکن است همین مسئله به رنگ لباس آسیب برساند. هنگامی که لباس جین را به پا می‌کنیم، روغن و تعریق پا جذب پارچه می‌شود.

این روش به تمیزتر شدن لباس کمک می‌کند و تغییر رنگ لباس جین را به حداقل می‌رساند. همچنین هنگام چرخش ماشین لباسشویی، بافت رویی لباس ساییده نمی‌شود.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.