خشکشویی لباس عروس - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

خشکشویی لباس عروس - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


خشکشویی لباس عروس

2020/03/09    خشکشویی    بدون نظر

خشکشویی لباس عروس و شستشوی کت‌ وشلوار داماد و همچنین لکه بری آن‌ها از دغدغه‌های عروس و داماد بعد از مراسم عروسی است.

نکات مهم در خشکشویی لباس عروس

لباس عروس به دلیل جنس ظریف و زیورآلاتی که روی آن کار شده است، بسیار حساس و قابل آسیب دیدن است. به همین دلیل فکر اینکه با ماشین لباسشویی منزل حتی پیشرفته‌ ترین نوع آن، شستشو را انجام دهید، از سر بیرون کنید.در شستشو به این روش ممکن است زیورآلات لباس از پارچه جدا شود و یا پارچه‌ی ظریفش پاره شود. ضمناً بهتر است یادآور شویم که این لباس‌ها به دلیل جنس خاصی که در پارچه‌شان به‌ کاررفته، حالت خود را در شستشوی خانگی به‌راحتی از دست می‌دهند.اگر لباس عروس یا کت‌وشلوار داماد، نیاز به لکه بری دارد، هیچ‌گاه با مواد توصیه‌شده توسط اطرافیان آن‌ها را شستشو ندهید چراکه ممکن است لکه را تثبیت کنید نه اینکه آن را از بین ببرید!

شستشوی حرفه‌ای این لباس‌ها در خشکشویی پاکلین، با دستگاه‌های مارک خارجی که هیدروکربنی هستند و بدون آب، با حلالی به نام تتراکلروراتیلن که حلالی بی‌رنگ است شسته می‌شود. این حلال به‌خوبی لباس‌های مجلسی با پارچه‌های ظریف را شسته و تمامی لکه‌های ریزودرشت آن را از بین می‌برد بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به بافت پارچه برساند.پس بهتر است خکششویی لباس عروس، خشکشویی لباس‌ مجلسی و خشکشویی کت‌وشلوار را به تیم خشکشویی پاکلین بسپارید و در محل موردنظر تحویل بگیرید. تیم خشکشویی پاکلین همواره در خدمت شما عزیزان است.ما در خشک شویی پاکلین تلاش کرده ایم تا با حفظ کیفیت کار، قیمت خشکشویی را به حداقل برسانیم.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.