خشکشویی پیراهن - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

خشکشویی پیراهن - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


خشکشویی پیراهن

2020/05/12    خشکشویی    بدون نظر

خشکشویی پیراهن های مردانه

از بین لباس هایی که در طول روز استفاده و شسته میشوند پیراهن های مردانه جز آن دسته از لباس هایی است که شستن آنها کار دشواری است.شستن پیراهن های مردانه در خشکشویی بهترین راه است چون به روش های اصولی لکه گیری،شسته و اتو کشیده میشوند.

با این حال اگر می خواهید در خانه پیراهن های خود را بشویید نکاتی را باید در شستشوی لباس ها رعایت کنید تا پیراهن های سالم و تمیزی داشته باشید.

شستن پیراهن های مردانه در خانه

در ابتدا اگر روی پیراهن لکه ای وجود دارد باید با روش های اصولی لکه گیری کنید.به هیچ وجه قسمتی که لکه دارد را چنگ نزنید این کار باعث میشود که لکه ها بیشتر به عمق لباس نفوذ کند.

خشکشویی پیراهن مردانه

پیراهن های تیره و روشن را از هم جدا کنید.پیراهن  هایی که کثیف تر هستند را با پیراهن هایی که به نسبت تمیزتر هستند جدا از هم بشویید.

سعی کنید پیراهن های تیره را با آب سرد بشویید. این کار باعث میشود که رنگ پیراهن ها بور نشود.اگر از ماشین لباسشویی استفاده می کنید درجه ی  آن را روی سرد تنظیم کنید.

پیراهن ها را پشت و رو کنید و سپس داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.این کار باعث می شود که آلودگی ناشی از چربی بدن از روی لباس پاک شود و علاوه بر این به تثبیت رنگ لباس تان کمک می کند.

هنگام شستشوی پیراهن ها حتما باید دکمه های آن را باز کنید.شستن پیراهن ها با دکمه های بسته کار اشتباهی است.

وقتی پیراهن های مردانه با دکمه های بسته شسته شود فشار و چرخ آب در ماشین لباسشویی به دکمه ها فشار می آورد و حتی ممکن است باعث شل شدن و یا اقتارن آنها شود.

استفاده از شوینده ها

از شوینده های مناسب استفاده کنید. برای پیراهن های تیره از شوینده های مخصوص خود استفاده کنید. از مواد شوینده ای که حاوی سفید کننده هستند برای پیراهن های تیره استفاده نکنید زیرا نه تنها پیراهن را کهنه، بلکه رنگ آن را نیز تغییر می دهد.

از شوینده ها به مقدار کافی استفاده کنید. مصرف بیش از حد شوینده ها نه تنها به تمیزی پیراهن ها کمک نمیکند بلکه باعث می شود چرک و آلودگی بیشتر در آنها تثبیت شود.با این کار مواد شوینده در تارو پود پیراهن ها نفوذ می کند و باعث می شود که برای رفع لکه‌های مواد شوینده به ساییدن لباس بپردازید.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.