خشکشویی کت و شلوار - راهنمای شستشوی کت و شلوار - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

خشکشویی کت و شلوار - راهنمای شستشوی کت و شلوار - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


خشکشویی کت و شلوار – راهنمای شستشوی کت و شلوار

2019/10/01    خشکشویی    بدون نظر

خشکشویی کت و شلوار: کت و شلوار یکی از لباس‌های محبوب در میان آقایان است که هم در مکان‌ها و جلسات رسمی ادارات و هم میهمانی‌ها کاربرد دارد. به همین علت آشنایی با روش‌های خشکشویی کت و شلوار، شستن کت و شلوار و مراقبت از آن اهمیت بالایی دارد. به خصوص این روزها با توجه به افزایش قیمت لباس در بازار مراقبت و استفاده طولانی مدت از لباس‌ها دارای اهمیت است. کت و شلوار از آن دست لباس‌هایی است که ظاهری خاص و جذاب به آقایان می‌بخشد. و صد البته گزینه بسیار مناسبی برای قرارهای دو نفره است. آقایان این نکته را فراموش نکنند که بیش‌تر خانم‌ها ظاهر رسمی و مرتب آقایان را بیش‌تر می‌پسندند.

خشکشویی کت و شلوار: پوشیدن کت و شلوار رنگ و رو رفته، پرز داده و نامرتب ظاهر و تیپی نامناسب را برایتان ایجاد می‌کند. پس بهتر است بیش‌تر مراقب نگهداری کت و شلوارهایتان باشید. در این مطلب در مورد خشکشویی کت و شلوار از خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین همراه شوید تا شما را با روش‌های ساده شستشوی کت و شلوار آشنا کنیم تا ظاهری جذاب‌تر داشته باشید!

خشکشویی کت و شلوار – راهنمای شستشوی کت و شلوار

نگهداری روزانه از کت و شلوار

کشیدن برس بر کت وشلوار

با توجه به بافت خاص اغلب کت و شلوارها پرز و آلودگی در بافت آن‌ها نفوذ می‌کند. با استفاده از یک برس نرم مناسب و یک پرزگیر می‌توانید پرز و گرد و خاک را از روی کت و شلوار پاک کنید. ماندن این آلودگی‌ها به مرور زمان موجب کدر و بد رنگ به نظر رسیدن کت و شلوار شما می‌شود.

استفاده از کاور مناسب کت و شلوار

تا جایی که ممکن است کت و شلوارهای خود را در کاور‌هایی با اندازه و جنس مناسب نگهداری کنید. وجود جریان هوای مناسب به درون کاور از نکات مهم است. اما کاور باید محافظی در برابر آلودگی و گرد و خاک باشد. نکته مهم دیگر این است که کت و شلوار را از آویز لباس با اندازه و شکل مناسب آویزان کنید تا فرم و خطوط اتوی کت و شلوار حفظ شود. اگر جنس این آویز لباس چوبی باشد بهتر است. بهتربن راه نگهداری از کت و شلوار آویزان کردن آن است. سعی کنید در هرجایی که کت و شلوارهای خود را آویزان می‌کنید در معرض فشار سایر لباس‌ها و وسایل نباشند.

خشکشویی کت و شلوار یا شستن کت و شلوار؟

توجه به علائم روی برچسب کت و شلوار

خشکشویی کت و شلوار: روی کت و شلوارها سایر لباس‌های دیگر علائمی گاهی به اختصار و با شکل و گاهی به صورت جملات مشخص وجود دارد که با توجه به جنس . کیفیت لباس تعیین می‌کند که از چه شوینده و چه دمایی از آب برای شستن یا خشک شویی لباس استفاده کنید. حتما قبل از آغاز شستشو کت و شلوار این دستورالعمل‌ها را با دقت بخوانید و به آن توجه کنید.

بخار شویی کت و شلوار

خشکشویی کت و شلوار: اگر در منزل دستگاه بخارشو دارید می‌توانید از آن برای تمیز کردن کت و شلوار استفاده کنید. اگر هم این دستگاه در منزل موجود نیاز نیست می‌توانید از روشی مشابه استفاده کنید! کت و شلوار در حمام بگذارید. اما نه برای مدت طولانی! بخار موجود در حمام عملی مشابه بخارشو  انجام می‌دهد!

 تمیز کردن لکه از روی کت و شلوار

خشکشویی کت و شلوار: از آنجا که شستن مداوم کت و شلوار و برخورد بافت آن با آب ممکن است به آن آسیب برساند، بهتر است روش‌های دیگری را امتحان کنید. می‌توانید یک حوله بدون پرز برداشته و آن را خیس کنید و بلافاصله پس از ایجاد لکه روی کت و شلوار اقدام به پاک کردن آن کنید!

خشکشویی کت و شلوار: برای تمیز کردن کت و شلوار لزومی به شستن آن با آب نیست. به خصوص شستن آن با ماشین لباس شویی به بافت و رنگ آن آسیب می‌زند. برای پاک کردن لکه و آلودگی از روی کت و شلوار می‌توانید یک سوم سرکه را با دو سوم آب سرد مخلوط کنید. پارچه یا حوله‌ای را به این ترکیب آغشته کرده و روی قسمتی که کثیفی وجود دارد بکشید. با این روش بدون آسیب به لباس لکه و آلودگی از سطح آن پاک خواهد شد.

شستن یا خشک شویی کت و شلوار؟

خشکشویی کت و شلوار: اگر برایتان مقدور است کت و شلوارهایتان را در منزل و با آب نشویید. این کار بافت و رنگ آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و عمر پارچه را کم می‌کند. برای تمیز کردن کت و شلوارهایتان می‌توانید آن را به خشک‌شویی معتبر و قابل اطمینان بسپارید تا با قیمتی مناسب و کیفیت بالا آن‌ها را تمیز کرده و درب منزلتان تحویل دهند. در روش خشک شویی کت و شلوار بدون دخالت آب و با مواد شیمیایی مناسب در دستگاه‌هایی تمیز می‌شوند و خیال شما را از بابت حفظ کیفیت کت و شلوارتان آسوده می‌کند.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.