رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی آنلاین پاکلین - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی آنلاین پاکلین - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی آنلاین پاکلین

2020/03/02    اخبار پاکلین    بدون نظر

سازمان جهانی بهداشت در سرتاسر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام«کوید-۱۹» (COVID-19) است. ویروس COVID-19 هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در چین و شیوع در کشورهای دیگر دنیا است.

این نوع ویروس کرونا در ایران هم در حال پراکنده شدن است. علائم بیماری کرونا در اکثر مبتلایان به این ویروس خفیف است و درمان می‌شود، اما ممکن است بیماری در برخی دیگر شدیدتر باشد و حتی منجر به مرگ شود.

اگرچه انتقال این ویروس سرعت بالایی دارد و به سرعت انتقال می‌یابد، اما خطر کمتری نسبت به دیگر ویروس‌های آنفولانزا دارد. در واقع یکی از دلایلی که این ویروس جان باختگان بسیاری داشته است، عدم رعایت اصول بهداشتی بوده است.

با این حال به طور میانگین افراد جان باخته سن بالایی داشتند یا دچار بیماری‌هایی همچون بیماری تنفسی یا دیابت بوده‌اند.

از این رو افرادی که سیستم ایمنی قوی دارند به سرعت درمان می‌شوند و جای هیچ‌گونه نگرانی باقی نمی‌ماند. با این حال در صورتی که فردی ناقل بیماری باشد، می‌تواند ویروس نهفته را به دیگران انتقال دهد. از این جهت به منظور حفظ حال و سلامت خود و دیگران، رعایت اصول بهداشتی را توصیه می‌کنیم.

رعایت اصول بهداشت شخصی

به منظور جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا باید اصول بهداشت شخصی را رعایت کنید تا به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنید:

دستان خود را به طور مرتب بشویید

به طور منظم و با دقت دستان خود را با آب و صابون یا محلول ضدعفونی کننده حاوی الکل تمیز کنید.

شستن دست‌ها با آب و صابون یا محلول ضدعفونی کننده حاوی الکل، ویروس‌هایی را که ممکن است به دست‌های شما منتقل شده باشند، از بین می‌برد.

حفظ فاصله استاندارد با دیگران

با کسانی که سرفه یا عطسه می‌کنند، حداقل یک متر فاصله داشته باشید.

هنگام سرفه و عطسه قطرات ریزی از بینی و دهان افراد به بیرون پرتاب می‌شود.

اگر شما به آن‌ها خیلی نزدیک باشید و فرد دیگر مبتلا به ویروس باشد، این ذرات ریز که حاوی ویروس COVID-19 هستند از طریق تنفس به بدن‌تان وارد می‌شوند.

تا حد امکان از تماس دست‌ها با چشم‌ها، بینی و دهان

از تماس دست‌ها با چشم، بینی و دهان بپرهیزید.

دست‌ها با سطوح مختلفی در تماس هستند و ممکن است ویروس را جذب کنند. زمانی که دست‌ها به ویروس آلوده شدند، به راحتی می‌توانند ویروس را به چشم‌ها، بینی و دهان انتقال دهند و از این طریق ویروس وارد بدن شما شده و شما را بیمار کند.

داشتن بهداشت تنفسی

مطمئن شوید که شما و اطرافیان‌تان بهداشت تنفسی را رعایت می‌کنند. بهداشت تنفسی به معنی پوشاندن دهان و بینی با داخل آرنج یا دستمال کاغذی هنگام عطسه و سرفه و دور انداختن دستمال به سرعت است.

قطرات ریزی که با عطسه و صرفه از دهان و بینی ما خارج می‌شوند، ویروس را گسترش می‌دهند. با رعایت نکات بهداشتی تنفسی، می‌توانید از اطرافیان خود در برابر ویروس‌هایی مانند سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونای جدید COVID-19 محافظت کنید.

رعایت اصول بهداشتی در خشکشویی پاکلین

خشکشویی آنلاین پاکلین با توجه به شیوع این ویروس تمام پرسنل خشکشویی خود را ملزوم به رعایت اصول بهداشتی به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس کرده است..

پیش از شروع کار، پرسنل خشکشویی پاکلین از لحاظ بهداشتی و سلامت کاملا مورد بررسی قرار می‌گیرند. سپس در صورت سلامت کامل وارد خشکشویی پاکلین می‌شوند.

پرسنل خشکشویی اینترنتی پاکلین با استفاده از دستکش و ماسک یک بار مصرف، تمام لباس‌های کثیف را از یکدیگر تفکیک می‌کنند تا لباس‌ها با رعایت اصول بهداشتی به صورت جدا گانه شسته شوند.

در هر مرحله دستکش‌های یک بار مصرف تعویض می‌شوند و پرسنل خشکشویی اینترنتی پاکلین دستکش و ماسک خود را تعویض می‌کنند.  از این رو تماس مستقیمی با لباس‌ها حاصل نمی‌شود.

لباس و محصولات تمیز و شسته شده توسط پرسنل با دستکش و ماسک، وارد بسته بندی‌های ضدعفونی شده  می‌شود تا در نهایت بهداشت به دست مشتریان گرامی برسد.

از این رو نیازی نیست که مشتریان در رفت و آمد و شلوغی قرار گیرند. در روزهایی که بسیاری از افراد در خانه‌های خود هستند، می توانند تنها با ثبت سفارش خشکشویی در اپلیکیشن خشکشویی آنلاین پاکلین یا وب سایت پاکلین لباس های خود را به ما بسپارید.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.