نحوه ست کردن کت تک مردانه - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه ست کردن کت تک مردانه - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه ست کردن کت تک مردانه

2019/02/03    مد و فشن    یک نظر نحوه ست کردن کت تک
پاکلین آموز – برای تیپ اسپرت مردانه، داشتن کت تک لازم است. شاید کت اسپرت به اندازه کت و شلوارهای رسمی کاربرد گسترده نداشته باشند، اما ما می خواهیم در این راهنما، ست کردن کت اسپرت با سایر لباسها را به شما نشان دهیم. با انتخاب طرح، رنگ و نوع پارچه در کت تک، میتوانید ست های اسپرت مختلفی را ایجاد کنید.

کت اسپرت مردانه

بسته به حرفه و سلیقه شخصی شما، حداقل یک کت و شلوار و یک کت تک در کمد لباس هایتان دارید. برای برخی از شما این کت ممکن است باقیمانده از یک کت و شلوار قدیمی تر باشد، و نکته جالب این است که ممکن است شما حتی یک کت اسپرت هم نداشته باشید. کت های اسپرت برای مردان از غیر رسمی ترین نوع پوشش هستند.

چرا هر مردی باید کت اسپرت در کمد لباسش داشته باشد:

اگر شما هر هفته در مهمانی ها و عروسی ها، با کت و شلوار حضور پیدا کنید، حتما به این نتیجه رسیده اید که آرامش را در تیپ اسپرت خواهید یافت. کت اسپرت با پیراهن و شلوار جین. این لباس ها بهترین انتخاب برای یک ست لباس غیر رسمی خواهند بود، به همین علت شما هیچ وقت احساس ابهام در انتخاب نخواهید داشت.اگر با این توصیفات همچنان علاقه ای به پوشیدن کت های اسپرت ندارید، شاید این واقعیت که حالت مردانه کت تک، وجهه مردانه شما را بیشتر کرده و همچنین شانه و پایین تنه تان را بهتر نمایش می دهد، قانع تان کند.

به استثنای اینکه شما در مورد ویژگی های متمایز انواع کت های مردانه آشنایی دارید، به احتمال بسیار زیاد کت اسپرت هم برای شما مثل کت مردانه به نظر می آید. به طور کلی کت های مردانه برای این که ظاهر با هوش تری داشته باشید مناسب هستند در حالی که کت های اسپرت برای تیپ های غیر رسمی تر مناسب هستند.

به طور سنتی، کت های مردانه نماینده و نشان استایل های رسمی هستند که همراه با یک شلوار مردانه ست می شوند. تک کت ها جایی در بین این طیف قرار می گیرند که ظاهر آزاد تری دارند که مناسب موقعیت هایی هستند که میخواهید بهتر به نظر برسید اما هرگز با کت و شلوار رسمی ست نمی شوند.

کت های اسپرت آزادتر و راحت تر هستند، زیرا نیاز است که زیر آن ها قطعه ی دیگر لباسی پوشیده شود. در حالی که ظاهر ناهموار و یکدست نشده آنها ، قابل استفاده برای موقعیت های رسمی نیست اما کلید داشتن یک ظاهر هوشمندانه، آزاد و غیر رسمی است.

استایل اسپرت مردانه با کت تک :

به عنوان یک گزینه که راحت تر و غیررسمی تر از کت و شلوار باشد، کت اسپرت مناسب تر است. بنابراین، بسیاری از قوانین پوشیدن کت و شلوار اینجا هم اعمال می شود. شما می خواهید که ظاهرتان با کت اسپرت غیر رسمی به نظر برسد، نه اینکه ظاهر ژولیده و بد شکلی داشته باشید. در اینجا  به چند نکته در مورد چگونگی بررسی این که آیا اشتباهی انجام داده اید یا خیر اشاره می کنیم:

چاک ها و درزهای موجود در کت ها، سبب می شوند که ظاهر آزادتر و گشادتری داشته باشند. این چاک ها می توانند هم در پشت کت و هم در دو طرف آن دیده شوند. چاک های کناری کت ظاهر امروزی تری دارند اما چاک پشت کت نشانگر یک ظاهر سنتی و قدیمی ست.

اگر هنگامی که دکمه بالایی کت را می بندید، کت چروک می شود و با دکمه وسطی کت شما به شکل حرف ایکس در می آید ،به این معناست که کت برای شما تنگ است. این یک شیوه راحت برای متوجه شدن سایزتان است و شاید که در دفعه بعدی خرید لازم باشد سایز بزرگتری را انتخاب کنید. سرشانه کت دقیقا باید در حد فاصل بین شانه و بازو قرار بگیرد، و اگر بر روی بازو قرار بگیرد به این معناست که برای شما بزرگ است. و یا اینکه شانه هایتان برای قاب بدن تان بزرگ هستند که در این صورت می توانید کت های آزادتری را انتخاب کنید.

اگر فاصله ای بین یقه کت شما و پشت یقه پیراهن تان دیده می شود به این معناست که کت برای شما گشاد است. دشوار است که هیچ فاصله ای دیده نشود اما این میزان باید به حداقل برسد، حتی زمانی که می خواهید تیپ غیر رسمی داشته باشید. شما می خواهید که همه چیز با خطوط صاف و تمیز نشان داده شود. کت اسپرت ممکن است که مناسب ظاهر آزاد و راحت باشد اما هیچ عذری برای پارچه چروک و شلخته پذیرفته نیست.

از دیدگاه کاربردی، این مدل کت ها برای گرم نگه داشتن بدن هستند و همچنین به علت داشتن جیب های متعدد برای به همراه داشتن ملزومات نیز مفید هستند. علاوه بر آن ظاهر شیکی دارند و شما در برابر افرادی که به صورت یکسان از کت و کراوات استفاده می کنند متمایز خواهید بود.

کت اسپرت چیست ؟

اولا مهم است که تفاوت بین کت اسپرت و تمام سبک های دیگر کت مردان که در بازار وجود دارند را بدانیم. کت اسپرت در اصل یک نماد تجمل بوده و به طور خاص برای ورزش هایی مانند تیراندازی استفاده می شد. در طول زمان، سبک و هدف کت اسپرت تغییر کرده است و در حال حاضر با سبک کلاسیک و غیر رسمی هم همراه می شود. کت های اسپرت در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و پارچه ها عرضه می شوند.

کت اسپرت از کت و شلوار رسمی، غیر رسمی تر و همچنین سبک تر است، با این که از بافت پارچه سنگین تری در آن استفاده می شود اما نشانه اصلی آن داشتن چاک و شکاف در پشت لباس و همچنین آرنج تیکه دوزی شده است.

البته این نشانه ها در همه کت های اسپرت دیده نمی شوند اما رواج زیادی دارند. همانند انواع دیگر کت ها انواع جیب هم در آنها مشاهده می شود. مثلا مدل های تک دکمه، جفت دکمه روی سینه و همچنین سه دکمه هم مشاهده می شود. البته همه این عوامل به سلیقه شخصی فرد بستگی دارد.

کت اسپرت مردانه مد روز :

اگر می خواهید لباسی خریداری کنید که تا آخر عمر همراه تان باشد و همچنین قابلیت استفاده کردن را داشته باشد،از فکر کت تک ارزان بیرون بیایید و به سراغ یک کت  برند بروید. چون هرگز از مد نمی افتد. با این حال اگر به دنبال جایگزینی هستید می توانید رو به مدهای روز بیاورید، مطمئنا با هزینه ی پایین تری هم میتوانید آن ها را داشته باشید. همه این ها به این موضوع بستگی دارد که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید.

انواع جنس پارچه کت های اسپرت :

پارچه پشمی :

این جنس ، یکی از سنتی ترین پارچه های استفاده شده برای کت های تک است و معمولا در طیف رنگ های قهوه ای ، خاکستری و آبی دیده می شود.

کتان :

به عنوان یک پارچه سبک، بهترین انتخاب برای تابستان است.

تویید ( نوعی پارچه پشمی) :

این جنس یکی دیگر از انواع پارچه های سنتی ست ، اما ضخیم تر است و وزن سنگین تری دارد.

پارچه های طرح دار :

این جنس پارچه دارای الگوی پرنقش و نگار و شلوغ ست ، بنابراین برای هر لباسی مناسب نیست، اما به عنوان یک سبک کاملا انگلیسی شناخته می شود.

فلانل :

نوعی پارچه نرم است که میتوانید در رنگ های متنوع آن را ببینید و همچنین میتوانید آن را با تزیینات و زیورآلات خود ست کنید.

رنگ های کت اسپرت :

مشکی ، خاکستری، قرمز، قهوه ای، گلبهی مایل به رنگ پوست بدن، آبی روشن، آبی چهارخانه، آبی کاربنی و سفید

راهنمای ست کردن کت تک :

بعد از این که کت اسپرت را برای پوشیدن انتخاب کردید نوبت به این می رسد که آن را با چه چیزی ست کنید. خوشبختانه پوشیدن کت اسپرت یک سلیقه کاملا شخصی است و تنها چند قاعده کوچک برای رعایت کردن لازم است. شما می توانید آن را به همراه پیراهن، کراوات، شلوارهای پارچه ای و حتی با شلوارهای غیر رسمی ست کنید.

اگر قرار ملاقات مهمی دارید که نیاز است باهوش تر به نظر برسید، مثلا برای یک قرار کاری، سعی کنید که همراه با کت اسپرت یک پیراهن ساده بپوشید. پیراهنی که حتی اگر با کت و شلوار هم بپوشید به آن بیاید.

اگر که میخواهید کت طرح دار بپوشید، حتما به این نکته توجه داشته باشید که در بقیه اجزاء استایل تان از لباس های طرح دار و شلوغ استفاده نکنید و رنگ های ساده را انتخاب کنید. همینطور شما میتوانید یک کت با رنگ روشن را با شلوار به رنگ تیره ست کنید و همچنان خوش تیپ به نظر بیایید، شما مجبور نیستید که فقط از رنگ هایی در یک طیف خاص استفاده کنید ، این اجبار فقط در کت و شلوار وجود دارد.

برای یک ظاهر هوشمندانه و مناسب در ماه های سردتر شما میتوانید از یک ژاکت زیر کت خود استفاده کنید. از آنجا که کت های اسپرت با این هدف طراحی شده اند که زیر آن لباسی پوشیده شده باشد، آنقدری گشاد هستند که شما عظیم الجثه به نظر نیایید. برای موقعیت هایی که غیر رسمی تر هستند، مثل شام در منزل یک دوست و یا یک گشت شبانه، شما میتوانید زیر کت اسپرت از تی شرت و یا یقه اسکی استفاده کنید.

در حالیکه ست کردن کت مردانه دو دکمه با تی شرت بسیار دشوار است، اگر بخواهید آن را با کت اسپرت بپوشید کار بسیار آسان تری خواهید داشت. وسوسه نشوید که با پوشیدن کفش های ورزشی  تیپ کاملا اسپرتی بزنید چون ظاهر کاملا ژولیده و شلخته ای خواهید داشت. در عوض سعی کنید با پوشیدن کالج های مردانه و یا چکمه استایل بهتری داشته باشید.

استایل کت تک با شلوار جین

یکی از بهترین چیزها در مورد کت های اسپرت این است که آنها را می توان با شلوار جین پوشید. شما دیگر مجبور نیستید کت و شلوارهای رسمی را بپوشید و به جای آن می توانید شلوارهای جین راحت تان را به تن کنید. یکی از آسان ترین شیوه های ست کردن لباس است البته به شرطی که هم کت اسپرت و هم شلوار جین را به درستی انتخاب کرده باشید.

با این استایل قرار است که شما باهوش تر به نظر برسید، بنابراین از پوشیدن شلوارهای جین شلخته خودداری کنید. میتوانید یک شلوار جین جذب و یا معمولی را انتخاب کنید که ظاهر یک دستی به شما بدهد. رنگ شلوار جین تان را طوری انتخاب کنید که از رنگ کت تان تیره تر باشد، این کار نه تنها انتخاب ماهرانه تری ست بلکه به شما کمک می کند تا لکه های غذا را نیز پنهان کنید.

از پوشیدن شلوارهای جین پاره، سایه دار و ساییده شده خودداری کنید تا ظاهر کلاسیک تری داشته باشید. برای کت تک، شما میتوانید الیاف پنبه ای را انتخاب کنید، که این موضوع را تضمین خواهد کرد که ظاهر رسمی مثل کت و شلوار نخواهید داشت.

چگونه برای کت و شلوار اندازه گیری کنیم؟

کت های اسپرت بافت با پارچه هایی از قبلی پارچه های پشمی، یادآور لباس های سنتی بریتانیایی که در ورزش تیراندازی استفاده می شوند هستند. طیف رنگ های قهوه ای و سبز مناسب ظاهر کلاسیک هستند در صورتی که رنگ های خاکستری بیشتر یادآور استایل های معاصرند.

کت خاکستری روشن به شما اجازه می دهد تا با پیراهن های رنگی رنگی بازی کنید که ممکن است به اندازه کافی شجاعت پوشیدن آن را نداشته باشید؛ برای مثال رنگ صورتی. پارچه های بافت به خوبی با شلوار جین ست می شوند زیرا ظاهر لایه لایه جذابی را می سازند.

کت های مردانه طرح دار

کت های اسپرت با طرح های چهارخانه، راه راه و همچنین دندان گرگی (پارچه های دارای خانه های مورب) نیز از گزینه های خوب دیگر هستند. طرح چهارخانه ریز و بافت نزدیک به هم به آسانی قابل ست شدن با شلوارهای کتان است. پارچه هایی که طرح چهار خانه بزرگتر دارند غیر رسمی تر هستند و می توانند به آسانی با شلوار جین هماهنگ شوند. اگر کت شما طرح دار است بسیار مهم است که بلوزی با رنگ ساده انتخاب کنید تا ظاهر غیرعادی نداشته باشید.

راهنمای کلی برای پوشیدن کت اسپرت :

  • به یاد داشته باشید که کت اسپرت غیر رسمی ترین نوع کت مردانه است. و در حالی که یک قطعه لباس تطبیق پذیر با همه چیز است، قابل استفاده در مواردی که کت و شلوار رسمی نیاز است، نیست. در حالی که کت های اسپرت به معنای انتخاب لباس آزاد و راحت است، اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما باید اندازه تان باشد. اگر کت اندازه تان نباشد، ظاهری ژولیده خواهید داشت.
  • از آن مانند کت و شلوارهایتان مراقبت کنید، آن را تمیز و خشک نگه دارید و هرگز زمانی که چروکیده و کثیف است آن را بیرون از خانه نپوشید.
  • کت های اسپرت در طیف گسترده ای از رنگ ها و پارچه ها وجود دارند، بنابراین بهتر است چیزی را انتخاب کنید که با کمد لباس شما هماهنگی داشته باشد. نارنجی شطرنجی ممکن است به عنوان یک گزینه سرگرم کننده به نظر بیاید، اما اگر شما چیزی برای پوشیدن همراه با آن نداشته باشید و جایی برای پوشیدن آن نشناسید، در نهایت انتخاب بدی است.
  • کت اسپرت و شلوار جین ترکیبی ست که در قالب زمان نمی گنجد، اما برای اینکه بتوانید آن را درست ست کنید باید مطمئن شوید که کت و شلوار جین هر دو مناسب شما هستند.

حرف آخر:

کت اسپرت قطعه ای ارزشمند در کمد آقایان محسوب می شود و مانند کت و شلوار و تک کت مردانه کاربرد بی انتهایی دارند، اما بیشتر مناسب مواقعی هستند که می خواهید غیر رسمی لباس بپوشید. و همچنین چندین کاربرد دارند. برای مثال اگر به یک مهمانی شام به همراه همکاران تان دعوت شوید، کت اسپرت قطعه ای است که نه خیلی رسمی و پوشیده است و نه خیلی غیررسمی.

لحظه ای که به یک رویداد وارد می شوید و می بینید که لباس ناهماهنگی با جمع پوشیده اید، لحظه ای تحقیرکننده خواهد بود. اما تا زمانی که به یک جمع رسمی دعوت نشده اید، کت اسپرت می تواند انتخاب مطمئن و بهتری باشد. دیگر لازم نیست که نگران اشتباه کردن درباره استایل غیررسمی باشید، بلکه می توانید با استفاده از کت اسپرت تحسین همکاران تان را برانگیزید.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2
  1. مجید گفت:

    ممنونم بابت خدمات خوبتون


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.