نحوه شستشوی کاپشن کتان + مواد مناسب | پاکلین
header

نحوه شستشوی کاپشن کتان + مواد مناسب | پاکلین


نحوه شستشوی کاپشن کتان

2020/06/23    خانه داری , خشکشویی    یک نظر

نحوه شستشوی کاپشن کتان : کاپشن کتاب،سبک،شیک و به صرفه است.مقاومت بالای الیاف کتان، این امکان را به شما می‌دهد که مدت ها از کاپشن خود استفاده کنید، اما به شرط نگهداری صحیح.شستشوی کاپشن کتان دارای نکات ریز و مهمی است که دانستن آنها به دوام عمر کاپشنتان کمک می‌کند.راه حل های شستشوی حرفه ای را در پاکلین، بخوانید.

شستشوی کاپشن کتان چگونه است؟

یک کاپشن کتان، یک پوشش مناسب برای کمد لباس شماست. این کاپشن ها می توانند به لباس شما ظاهری به روز و روی مد ببخشد یا ظاهر شما را سبک تر کند و این باعث می شود آن را برای روزای نیمه سرد و نیمه گرم نیز استفاده کنید. بر خلاف پنبه ، کتان هرچه بیشتر شسته می شود نرم‌تر می شود. تمیز کردن آن نیز آسان است زیرا می توانید آن را در ماشین لباسشویی ریخته و یا آن را با دست بشویید. در هر صورت ، کاپشن کتانی شما با مراقبت مناسب می تواند سالها دوام بیاورد. اما لازم است ابتدا نحوه صحیح شستشوی کاپشن کتان را بدانید.

شستشوی کاپشن کتان برای حفظ ظاهر آن بسیار مهم است

شستشوی کاپشن کتان برای حفظ ظاهر آن بسیار مهم است

از ماشین لباسشویی استفاده کنید

برای تعیین نحوه شستشوی کاپشن کتان خود، برچسب مراقبت را بخوانید. این امر به ویژه در صورتی که کاپشن شما مخلوط از کتان و جنس های دیگر باشد، مانند مخلوط کتان، پنبه یا پارچه کتان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این برچسب به شما می گوید که چه دمای را می توانید برای ماشین لباسشویی خود تنظیم کنید و آیا باید کاپشن را در خشک کن خشک کنید یا خیر.اگر پوشاک دارای برچسب مراقبت نیست ، آن را بر روی ملایم ترین محیط با آب ولرم و نه گرم بشویید.برچسب مراقبت همچنین به شما می گوید اگر قصد دارید کاپشن را اتو کنید به چه نحوی و در چه مناطقی این کار را انجام دهید.

دکمه یا زیپ کاپشن خود را ببندید. زیپ می تواند با سایر لباس ها درگیر شود و دکمه ها در دستگاه شما گیر کنند، بنابراین یک دقیقه طول زمان بگذارید و زیپ و دکمه هایی کاپشن خود را ببندید. به یاد داشته باشید که قبل از شستن کاپشن، جیب ها را به خوبی بررسی و تخلیه کنید.بستن زیپ و دکمه کاپشن همچنین می تواند به حفظ شکل آن در هنگام شستشو کمک کند.

نحوه صحیح شستشوی کاپشن کتان

چند قطره مواد شوینده مایع را بر روی لکه مالش دهید تا آن را از قبل آماده کنید. در صورت مشاهده لکه روی کاپشن ، پارچه را خیس کرده و مواد شوینده مایع لباسشویی را روی لکه مالیده تا زمانی که کف کند. کاپشن را به مدت 30 دقیقه کنار بگذارید تا مواد شوینده بتواند لکه را بشکند. سپس، به شستشوی کاپشن کتان خود مشغول شوید. اگر قبل از پاک کردن لکه ، کاپشن را بشویید ، ممکن است به طور تصادفی لکه را پخش کنید ، و این کار حذف آن را سخت تر می کند.

نحوه صحیح شستشوی کاپشن کتان

دستگاه خود را با آب ولرم و مواد شوینده لباسشویی پر کنید. به جای اینکه کاپشن را داخل آن بگذارید و شوینده و آب اضافه کنید ، شوینده را درون دستگاه خود بگذارید و بگذارید ابتدا آب آن پر شود. این به شوینده اجازه میدهد تا در آب حل شود تا لکه های سفید دائمی روی پارچه کتانی باقی نماند.

هنگامی که دستگاه شما حداقل نیمی از آب و مواد شوینده پر است، کاپشن را به همراه سایر وسایل کتانی دیگری که می‌خواهید بشویید ، اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه را بیش از نیمی از کتان پر نکنید. تا کاپشن به راحتی در آن گردش کند.

در شستشوی کاپشن کتان از نرم کننده ها فاصله بگیرید، که باعث ضعیف شدن الیاف می شود. کاپشن کتان را هرچه بیشتر بشویید نرم تر خواهد شد ، بنابراین نیازی به استفاده از نرم کننده پارچه نخواهید داشت. دقت داشته باشید دور موتور را در شستشو، روی درجه ملایم تنظیم کنید تا از پارگی و کش آمدن کاپشن خود جلوگیری کنید.

شستشوی کاپشن کتان باعث نرم شدن آن می‌شود

شستشوی کاپشن کتان با دست نیز ممکن است

در شستشوی کاپشن کتان با دست نیز رعایت نکات گفته شده در بالا لازم است. مثل دقت در برچسب و لیبل راهنمای کاپشن یا بررسی کردن جیب ها.در شستشو به صورت دستی نیز لازم است از آب ولرم استفاده شود، از سفید کننده ها و نرم کننده ها استفاده نشود.همچنین عمل لکه گیری و از بین بردن لکه های بزرگ که در مطلب بالا توضیح داده شد قبل از شستشوی دستی نیز، لازم است انجام شود. از آنجا که نیازی به نگرانی در مورد گیرکردن زیپ یا دکمه در دستگاه نیست ، دیگر نیازی به بستن کاپشن قبل از شستن آن نیست.

پس از 3 تا 5 دقیقه شستشو کاپشن خود را چندین مرتبه آب کشی کنید تا از محو شدن کامل مواد شوینده مطمئن شوید.پس از در هوای آزاد دور از نور مستقیم خورشید رها کنید تا کاملا خشک شو.

می‌خواهید بعد از شستشوی کاپشن کتان سالم و تمیزی داشته باشید؟ پاکلین را انتخاب کنید.

خدمات خشکشویی آنلاین، در اسرع وقت کاپشن های کتان شما را به خوبی می‌شوید و شما می‌توانید مدت ها از داشتن یک کاپشن تمیز و زیبا لذت ببرید. شستشوی کاپشن کتان در پاکلین، توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام می‌پذیرد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب شستشوی کاپشن بادی بزنید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2
  1. آموزش خوشنویسی گفت:

    مرسی عالی بود!


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.