۶ روش صحیح شستشوی کیف جیر | پاکلین
header

۶ روش صحیح شستشوی کیف جیر | پاکلین


نحوه شستشوی کیف جیر

2020/06/25    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی کیف جیر : از خرید کیف های جیر نترسید. بسیاری از افراد به خرید محصولات جیر علاقه مند هستند، اما گمان می‌کنند شستشوی کیف جیر ناممکن است. خدمات شستشوی پاکلین بهترین روش ها را برای تامین پاکیزگی و زیبایی کیف جیر شما به کار می‌گیرد. در این مقاله با نحوه پاکسازی و تمیز کردن این کیف ها آشنا شوید.

شستشوی کیف جیر چگونه است؟

جنس چرم جیر به دلیل ظاهر جذاب و بافت مخملی که دارد، بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.بافت نرم و قیمت مناسب آن باعث شده مورد پسند قرار بگیرد، اما بسیاری از افراد تصور می‌کنند شستشوی کیف جیر، بسیار سخت است و نگهداری از آن مشکل است. بسیاری دیگر نیز پس شستشو متوجه خراب شدن کیف خود شده اند. اما راه حل در چیست؟

تمیز کردن کیف های جیر ممکن است دشوار باشد، مطمئن باشید ارزش آن را دارد. یا اگر کیف پول جیر شما لکه ای دارد که شما مطمئن نیستید که چگونه آن را پاک کنید، موارد مختلفی وجود دارد که می توانید امتحان کنید. بعد از تمیز کردن کیف جیر، مواردی نیز وجود دارد که می توانید برای محافظت از کیف خود و حفظ زیبایی آن انجام دهید.

کیف های جیر، ظاهری جذاب و همه پسند دارند.

کیف های جیر، ظاهری جذاب و همه پسند دارند.

قانون خیس نشدن

کیف  جیر خود را خشک نگه دارید. اولین قانون شستشوی کیف جیر ، پرهیز از استفاده از آب روی پارچه جیر است، زیرا باعث پخش رنگ می‌شود. جیر را به هیچ وجه خیس نکنید و حتی از پارچه ای مرطوب روی آن استفاده نکنید.

اگر احساس می کنید رطوبت کمی لازم است ، می توانید کیف جیر جیر خود را مقداری بالاتر از بخارآب نگه دارید. به عنوان مثال، می توانید چند ثانیه کیف پول جیر را روی لیوان آب گرم نگه دارید و سپس آن را تمیز کنید. با این حال ، اجازه ندهید که کیف  مرطوب شود.

برس کشی

کیف جیر را جارو بزنید تا الیاف و خاک را از بین ببرید. برس بهترین ابزار برای شستشوی کیف جیر است. می توانید از یک برس برای تمیز کردن اساسی در کیف  جیر خود استفاده کنید یا از آن به عنوان یک لکه درمانی برای لکه ها استفاده کنید. کیف جیر را که در یک جهت برس کشی کنید و پاک کنید تا گرد و غبار و گرد و خاک را از کیف پول خود پاک کنید.می توانید از قلم مو استفاده کنید یا از یک برس مخصوص تمیز جیر با حتی یک مسواک تمیز، استفاده کنید.

کیف های جیر

استفاده از پاک کن

پاک کن را روی قسمت های رنگ پس داده و پوسته پوسته شده بزنید. یک پاک کن مداد تمیز نیز می تواند یک ماده مفید برای تمیز کردن کیف دستی جیر باشد. شما می توانید یک پاک کن مداد را روی هر لکه جزئی، یا مناطق جدا شده بمالید تا به حالت عادی برگردانده شود.برای انجام این کار حتماً از پاک کن تمیز و هرگز استفاده نشده استفاده کنید. اگر پاک کن کثیف است، عملتان نتیجه عکس خواهد داد.

از سرکه یا الکل کمک بگیرید

مقداری سرکه یا الکل را روی پارچه تمیز بمالید. استفاده از سرکه و الکل، برای شستشوی کیف جیر، بی خطر است و می توانند به درخشان تر شدن پارچه جیر که به مرور زمان لکه دار یا کثیف شده است کمک کنند. برای استفاده از سرکه یا مالیدن الکل، برای تمیز کردن یک کیف دستی جیر، مقدار کمی روی یک پارچه تمیز بریزید. فقط به اندازه کافی استفاده کنید تا پارچه مرطوب شود. سپس ، برای تمیز کردن جیر، شروع به مالیدن جیر با پارچه کنید.بسته به میزان کثیف شدن کیف پول ، ممکن است لازم باشد چندین بار تکرار کنید. بگذارید جیر بعد از استفاده از سرکه یا مالیدن الکل کاملاً خشک شود.

از بین بردن لکه ها از کیف جیر

نحوه شستشوی کیف جیر : هنگامی که ابتدا چیزی را روی کیف جیر خود ریختید، حتماً لکه را با پارچه تمیز یا دستمال کاغذی محو کنید. این به از بین بردن رطوبت اضافی و به حداقل رساندن آسیب نشت کمک خواهد کرد.یک دستمال تمیز یا حوله کاغذی برداشته و آن را روی سطح درگیر شده، فشار دهید. توجه کنید آن منطقه را مالش ندهید! در صورت لزوم از چند دستمال یا پارچه استفاده کنید.

از سرما کمک بگیرید

قبل از تلاش برای از بین بردن چیزی که به کیف جیر شما چسبیده مثل آدامس، ابتدا آن را سرد کنید و بگذارید یخ بزنید. پس از یخ زدن به راحتی می‌توانید آن را جدا کنید. این کار آدامس را سخت می کند و سپس می توانید آن را به صورت تکه تکه بکشید یا خرد کنید.از اشیاء تیز استفاده نکنید تا آدامس را از کیف جیرتان جدا کنید. از انگشتان یا برس خود استفاده کنید.

بهترین راه حل را انتخاب کنید تا خودتان و کیف جیرتان را نجات دهید

بهترین راه حل برا شستشوی کیف جیر، انتخاب خشکشویی آنلاین پاکلین است. در پاکلین با استفاده از روش های مختلف، کیف جیر شما را به همان شکل دلخواهتان باز می‌گردانند.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.