پاکلین در نمایشگاه جیتکس 2018 دبی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

پاکلین در نمایشگاه جیتکس 2018 دبی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


پاکلین در نمایشگاه جیتکس 2018 دبی

2018/10/13    اخبار پاکلین    بدون نظر پاکلین جیتکس

هفته فناوری جیتکس دبی از روز یکشنبه 22 مهرماه به مدت پنج روز آغاز به کار خواهد کرد. در جی‌تکس 2018 دبی، اتاق بازرگانی تهران به مانند سال گذشته، غرفه‌ای را در بخش «ستاره‌های آینده جی‌تکس» در اختیار گرفته‌است تا شرکت‌های نوپای فناوری و استارت‌آپ‌های ایرانی بتوانند در این غرفه، تولیدات خلاقانه خود را برای جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی به نمایش گذاشته و امکان همکاری با دیگر استارت‌‎آپ‌های جهانی را به محک بگذارند.

تیم‌های منتخب از ایران که با حمایت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران راهی نمایشگاه فناوری دبی می‌شوند، پس از فراخوان این اتاق و طی چندین مرحله داوری تخصصی، در فهرست مسافران امسال نمایشگاه جی‌تکس 2018 دبی قرار گرفتند.

خشکشویی آنلاین پاکلین یکی از استارت‌آپ هایی هست که به عنوان یکی از استارت اپ های برتر از طرف اتاق بازرگانی تهران به این نمایشگاه بین المللی اعزام شده است. باعث افتخار ماست با همراهی شما دوستان عزیز پاکلین به این موفقیت رسیده ایم.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.