چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر

2019/07/04    ترفندها , خانه داری    بدون نظر چمدان

 چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر: با فرارسیدن فصل تابستان و آغاز تعطیلات  بحث سفر در اولویت تمامی بحث ها وبرنامه هاست. وقتی قصد سفر دارید  از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید چمدان بستن و  سازمان دهی مرتب و درست  لباس ها و وسایل سفر است. در این مقاله پاکلین قصد دارد شمارا با چند نکته طلایی  در بستن چمدان آشنا کند.

چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر: ترفند لوله رنگی

اگر لباس های سبک مانند تی شرت ها  شال و روسری ها لباس زیر  را لوله کنید در مقایسه با تا کردن آنها  جای کمتری میگیرند و همچنین  کمتر هم چروک می شوند. و با جا دادن آنها در کنار چمدان جای بیشتری برای سایر اقلام در اختیارخواهیم داشت.همچنین میتوانید شلوارهایتان را از وسط به درازا تا کنید. سپس از انتهای شلوار شروع کرده و آن را به سمت بالا لوله کنید. حالا شلوارهای لوله شده را ته ساک بگذارید.

کت ها، پیراهن های مردانه و دیگر لباس های رسمی را روی لباس های لوله شده در چمدان بگذارید. لوله کردن و پیچاندن این لباس ها ممکن است باعث از شکل افتادن یقه یا قسمت های دیگر لباس شود. پس این گونه لباس ها را تا کرده و روی لباس های لوله شده قرار دهید.

اگرنگران چروک شدن لباس هایتان پس از لوله شدن هستید پیشنهاد میکنیم که از پیراهن ها، مانتو ها و در کل لباس هایی استفاده کنید که از پارچه هایی باشند که چروک نمی شوند. لباس هایی که نایلونی، میکرو-فیبری و ابریشم قابل شستشو هستند از بهترین گزینه هایند. لباس های پنبه ای را کنار بگذارید. چرا که هم زود چروک و هم دیر خشک می شوند. با این حال اگر عاشق لباس های پنبه ای هستید، به سراغ لباس هایی بروید که در مقابل چین و چروک مقاوم هستند.

چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر: ترفند کفش های کلاهدار

قرار دادن کفش های کثیفتان داخل کلاه رنگ مو می تواند از کثیف شدن لباس ها و چمدانتان جلوگیری کند، قرار دادن خوشبو کننده نیز در کفشهایتان نه تنها باعث گرفتن بوی بد آنها می شود بلکه رطوبت را از چمدانتان می گیرد.

دربستن چمدان ابتدا کفش ها رادرکنارچمدان قرار دهید. سپس لباس‌های لوله شده را به ترتیب،شلوارها و لباس‌ های ظریف‌تر روی کفشها‌ چیده می‌شوند.

یک قانون همیشگی  وجود دارد: اقلام سنگین تر به سمت چرخ ها متمایل می شوند پس باید در لایه اول کفشهایتان و وسایل سنگین تر را قرار دهید.

چند میانبر برای داشتن چمدانی جادارتر: فضاهای خالی را دست کم نگیرید

هرفضای خالی کوچکی می تواند برای جادارتر شدن چمدان به کارتان بیاید ، به طور مثال شما میتوانید از فضای داخل کفشتان استفاده کنید و وسایل ضروری مثل پول و هدفون را داخل آن قرار دهید.علاوه بر آن  می توانید از فضای موجود در داخل کفش ها برای قراردادن  لباس های لوله شده کوچک استفاده کنید.

هنگامی که قصد دارید یک وسیله شکستنی مثل شیشه عطر را با خود حمل کنید، دقت کنید که حتما آن را با جوراب هایتان بپوشانید. جالب است بدانید جوراب به خاطر الیافش  می تواند محافظ خوبی برای وسایل شکستنی شما باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.