چه رنگ لباس هایی مناسب تابستان است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

چه رنگ لباس هایی مناسب تابستان است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


چه رنگ لباس هایی مناسب تابستان است؟

2020/05/11    مد و فشن    بدون نظر

بدن شما گرما تولید می کند در نتیجه اگر در تابستان از لباس های تیره استفاده کنید باعث می شود بیشتر گرما را احساس کنید. زیرا رنگ های تیره به جای اینکه گرما را انعکاس دهند آن را جذب می کنند. از این لحاظ، رنگ های روشن هم علاوه بر کاهش دما می توانند به حفظ طراوت پوست و شادابی روحیه کمک کنند. طراحان لباس وقتی از پارچه های تیره رنگ برای لباسهای فصل تابستان استفاده می کنند ، سعی می کنند پارچه های نازکتر و سبکتر انتخاب کنند تا به این ترتیب درجه حرارت بدن تنظیم شود.

رنگ مناسب برای لباس در فصل تابستان

فصل تابستان چه رنگ لباس هایی بپوشیم؟

رنگ لباس مناسب تابستان : فصل تابستان فصل سرزندگی است فصل شادمانی و تفریح است.ذات این فصل پوشیدن لباس های رنگی در طیف های مختلف است.با همه این تفاسیر هر رنگی مناسب تابستان نیست.

به دلیل وجود طیف وسیعی از رنگ‌ها می‌توانید برای انتخاب رنگ، به رنگ پوست، مو و چشم‌های خود نیز توجه کنید.

رنگ لباس مناسب تابستان

اگر پوست سردی دارید بهتر است از رنگ‌های خنک استفاده کنید همینطور رنگ‌هایی مانند: صورتی، زمردی و بنفش خالص و آبی یخی. برای خنثی کردن آن‌ها نیز می‌توانید از خاکستری، سفید و طلایی استفاده کنید.

اگر پوست گرمی دارید می توانید رنگ‌های خاکستری و گرم را امتحان کنید. رنگ‌هایی مانند عسلی، زیتونی مناسب شما هستند، اما این دلیل نمی‌شود که خود را محدود کنید.

در حالت کلی ۱۰ رنگی که برای فصل تابستان مناسب هستند رنگ‌های بنفش پررنگ و بنفش کمرنگ، صورتی، آبی آسمانی، سبز نعنایی، سبز ارتشی، شیری، شکلاتی، زرد و قرمز گوجه‌ای می‌باشند.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.