اطلاعات لازم درباره نحوه شستشوی شلوار کتان - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

اطلاعات لازم درباره نحوه شستشوی شلوار کتان - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


اطلاعات لازم درباره نحوه شستشوی شلوار کتان

2020/07/08    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

شلوار کتان از جمله شلوارهایی است که به دلیل بافت مناسب خود بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرد. نحوه شستشوی شلوار کتان به گونه ای انجام می شود که عمر این پوشاک را افزایش دهد.  برای اینکه بتوانید شکل صحیحی از شستشوی شلوار کتان را اعمال نمایید، باید اطلاعات لازم و کافی درباره نحوه شستشوی شلوار کتان داشته باشید. با وبلاگ پاکلین همراه باشید.

شلوار کتان از جمله شلوارهایی است که به دلیل بافت مناسب خود بسیار مورد توجه افراد مختلف قرار می گیرد. طریقه شستشوی شلوار کتان به گونه ای انجام می شود که عمر این پوشاک را افزایش دهد.  برای اینکه بتوانید شکل صحیحی از شستشوی شلوار کتان را اعمال نمایید، باید اطلاعات لازم و کافی درباره نحوه شستشوی شلوار کتان داشته باشید.

نحوه شستشوی شلوار کتان به شکل صحیح

برای اینکه از چگونگی شستشوی شلوار کتان اطلاع دقیق داشته باشید، باید به علائم اختصاصی روی شلوار توجه کنید. این علائم در حکم یک راهنمای فوق العاده برای اطلاع از نحوه شستشوی شلوار کتان می باشند. این موضوع، شست و شوی شلوار کتان را به شکل موثری فراهم و از آسیب رسیدن به بافت شلوار ممانعت خواهد کرد.

توجه داشته باشید که شستشوی شلوار کتان باید به دقت انجام شود. کتان پارچه ای بسیار مقاوم بوده و از ضخامت قابل توجهی نیز برخوردار می باشد. بنابراین لکه بر روی یک شلوار کتان می تواند تا عمق زیادی نفوذ نماید. این عمق زیاد باعث می شود که نحوه شستشوی شلوار کتان اندکی دشوارتر گردد.

اطلاعات لازم درباره نحوه شستشوی شلوار کتان

اطلاعات لازم درباره شستشوی شلوار کتان

دقت نکردن به نحوه شستشوی شلوار کتان سبب بروز مشکلات زیادی برای افراد شده است. به عنوان مثال تنگ شدن یا آب رفتن شلوار بعد از شستشو از جمله نشانه های آسیب رسیدن به بافت شلوار کتان می باشد. برای ممانعت از این نوع اتفاقات، بهتر است نحوه شستشوی شلوار کتان به شکل صحیح را فرا بگیرید. علائم موجود بر روی لیبل شلوار کتان اطلاعات لازم برای شستشوی صحیح شلوار کتان را ارائه می نماید.

نکات مهم در شستشوی شلوار کتان

برای اینکه بتوانید در نحوه شستشوی شلوار کتان موفق باشید، باید به ۲ نکته توجه کنید. اول اینکه دمای مناسبی را برای شست و شوی شلوار کتان مورد توجه قرار دهید. دوم اینکه تایم شست و شوی مناسب برای شلوار کتان داشته باشید. این تایم نیز بر روی شلوار کتان وجود دارد.

شلوار کتان را می توان با شلوارهای ضخیم دیگر شست و شو داد اما بهتر است این شلوار با البسه نازک شست و شو داده نشود. اگر لکه ای بر روی شلوار می بینید، بهتر است ابتدا اقدامات لازم برای برطرف کردن آن لکه را انجام دهید.

اطلاعات لازم درباره نحوه شستشوی شلوار کتان

مواردی مهم در شستشوی شلوار کتان

برای از بین بردن لکه از روی شلوار کتان سفید یا روشن می توان از سفید کننده استفاده کرد. اگر شلوار شما در رنگ تیره است، بهتر است لکه برهای مخصوص را برای نابودی لکه ها استفاده کنید.

نحوه شستشوی شلوار کتان به شکل اصولی، دمای سی درجه سانتی گراد را برای شستشو پیشنهاد می کند. اگر دمای در نظر گرفته شده برای شستن شلوار کتان از سی درجه بیشتر باشد، در این صورت این موضوع می تواند بر روی سایز شلوار کتان تاثیر بگذارد و باعث تنگ شدن آن شود. آب با درجه ملایم می تواند گزینه خوبی برای شست و شوی شلوار کتان باشد.

اگر شلوار کتان شما رنگ تیره دارد، آب داغ بور شدن شلوار را به دنبال خواهد داشت. برای خشک کردن شلوار کتان نیز باید به شکل اصولی عمل کرد. در واقع این خشک کردن نباید با دور تند انجام شود.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی شلوار پارچه ای بزنید.

شما می توانید نحوه شستشوی شلوار کتان به شکل اصولی و صحیح را از خشکشویی پاکلین بخواهید. این خشکشویی شست و شوی سریع و تضمینی به شما مشتریان عزیز ارائه خواهد کرد.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.