بهترین خشکشویی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

بهترین خشکشویی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


بهترین خشکشویی

2019/11/24    ترفندها    بدون نظر

پاکلین آموز: بردن لباس‌ها به خشکشویی یکی از آن کارهایی است که به احتمال زیاد بدون اینکه زیاد درباره‌اش فکر کنیم، انجامش می‌دهیم. به احتمال زیاد حین رفت و آمد در محله‌تان، یکی از خشکشویی‌هایی که سر راه است را انتخاب می‌کنید و همه لباس‌های خود را به آن می‌سپارید. شاید هم از روش‌های جدیدتری استفاده می‌کنید و به سادگی در بخش جستجوی مرورگر اینترنتی خود می‌نویسید «خشکشویی نزدیک من» و منتظر نتیجه می‌مانید. اما پیدا کردن یک خشکشویی خوب خیلی مهم‌تر از آن است که فقط سوار ماشین بشوید و جلوی اولین خشکشویی که می‌بینید توقف کنید یا به اولین خشکشویی نمایش داده شده در لیست جستجو‌ها مراجعه کنید. در مقاله امروز خشکشویی آنلاین پاکلین قصد داریم راهنمای جامع انتخاب خشکشویی مناسب را به شما ارائه دهیم تا بتوانید روند کار خشکشویی را بهتر درک کنید و انتخاب سنجیده‌تری داشته باشید. پس از مطالعه این مقاله حتی می‌دانید که موقع مراجعه به خشکشویی‌های محلی باید چه سوالاتی را از مسئولان بپرسید و انتظار شنیدن چه پاسخ‌هایی را داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

برای لباس در خشکشویی چه اتفاقی می افتد

پاکلین آموز: تا امروز احتمالاً لباس‌های خود را به اولین خشکشویی نزدیک محل کار یا خانه‌تان می‌سپرده‌اید و آن را بر اساس خدمات خشکشویی ارائه شده انتخاب نمی‌کرده‌اید. به احتمال زیاد لباس‌ها را بدون هیچ سوال و جوابی به خشکشویی محلی‌تان می‌برید و بعد منتظر زمان تحویل آنها می‌شوید. اما آیا می‌دانید لباس‌هایتان در خشکشویی چه روندی را طی می‌کنند؟ وقتی لباس‌ها را به خشکشویی می‎برید، کارشناسان شروع می‌کنند به دسته‎بندی لباس‌های شما بر اساس نوع خدمات شستشویی که قرار است برای هر کدام انجام شود (خشکشویی، آبشویی و اتو، فقط اتو و غیره). با دسته‌بندی لباس‌ها، اطمینان حاصل می‌شود که لباس شما به سمت دستگاه و تجهیزات خاص خودش می‎رود و برای تمیز کردن آن از مواد و روند‌های مورد نیاز خودش استفاده می‌شود. پس از دسته‌بندی، این احتمال وجود دارد که لباس‌های شما به یک مرکز خشکشویی که خارج از ساختمان اصلی خشکشویی قرار دارد فرستاده شود. بعضی از خشکشویی‌ها، از مغازه خود فقط به عنوان محلی برای تحویل گرفتن و تحویل دادن لباس به مشتری استفاده می‌کنند و مراکز پردازش و شستشوی بزرگی خارج از مغازه دارند که کار اصلی شستشو در آنجا انجام می‌شود. وقتی لباس شما شسته، آویزان یا تا شد، دوباره به مغازه اصلی بازگردانده خواهد شد. سپس دوباره در مغازه بر اساس شماره قبض خشکشویی دسته‌بندی می‌شوند تا شما بیایید و آنها را تحویل بگیرید. شماره قبض خشکشویی خود را فراموش نکنید چون اکثر خشکشویی‌ها هنوز از سیستم‌های الکترونیکی و کامپیوتری برای ره‌گیری و تحویل لباس به مشتریان استفاده نمی‌کنند و ارائه رسید یا قبض برای تحویل گرفتن لباس الزامی است.

خشکشویی چیست؟

پاکلین آموز: خیلی از افراد فکر می‌کنند که روند خشکشویی یعنی حین شستشو از هیچ نوع مایعی استفاده نمی‌شود و لباس‌ها به اصطلاح خشک هستند. اما واقعیت این است که خشکشویی به هیچ وجه «خشک» نیست. وقتی لباس خود را تحویل می‌دهید، کارشناسان خشکشویی آن را با یک ماده حلال ویژه تمیز می‌کنند. این ماده ممکن است از نوع PERC یا ماده حلال جدیدتری باشد که بیشتر دوست‌دار محیط زیست است. وقتی لباس‌هایتان تمیز شدند، ماده شوینده از آنها استخراج شده و سپس لباس‌ها اتو پرس می‌شوند.

خشکشویی و آبشویی

پاکلین آموز: یک سوء تفاهم بزرگ درباره خدمات خشکشویی و تعرفه‌های خشکشویی وجود دارد. بعضی از خشکشویی‌های محلی عموماً هزینه‌های خیلی کمی را برای «خشکشویی» از مشتری می‌گیرند. اما حقیقت این است که پیراهن‌های شما به جای خشکشویی، آبشویی و اتو می‌شوند. البته به احتمال زیاد این خشکشویی قصد فریب شما را ندارد و نمی‌خواهد به شما بقبولاند که در حال دریافت خدمات دیگری هستید. همه‌چیز فقط به سطح کلی اطلاعات یک فرد عادی از انواع مختلف خدمات ارائه شده در خشکشویی برمی‌گردد. اکثر افراد نمی‌دانند که روش‌های مختلفی برای تمیز کردن لباسشان در خشکشویی وجود دارد و به همین خاطر به صورت خودکار خدماتی را انتخاب می‌کنند که به نظر ارزان‌تر است، با این تصور که حتماً این خدمات بهترین گزینه برای آنهاست. خدمات آبشویی حرفه‌ای برای از بین بردن لکه‌های محدود، مثل از بین بردن لکه زرد عرق از زیر بغل لباس یا دور یقه مناسب است. اما لباس‌هایی که دارای لکه‌های اساسی هستند یا روی برچسب آنها نوشته شده «فقط خشکشویی» باید به صورت اختصاصی به خشکشویی سپرده شوند.

کدام پارچه ها باید خشکشویی شوند؟

پاکلین آموز: بهترین راه برای اینکه بفهمید باید از کدام خدمات شستشو استفاده کنید، مراجعه به برچسب حاوی نکات مربوط به نگهداری و شستشوی لباس است. به عنوان یک قانون کلی، پارچه‌های پشمی را باید همیشه به خشکشویی برد اما بلوزهای نخی و پنبه‌ای و لینن را می‌توان به راحتی آبشویی و اتو کرد. اگر لباس شما خیلی کثیف و لکه‌دار شده، بهتر است خدمات خشکشویی را انتخاب کنید تا کار شستشو با عمق بیشتر انجام شود و کلیه لکه‌ها از روی لباستان پاک شوند.

ویژگی‌های خشکشویی خوب کدامند؟

پاکلین آموز: ممکن است همین حالا هم یک خشکشویی فوق‌العاده در نزدیکی شما باشد که خدمات بی‌نظیری ارائه می‌دهد و حتی از ماده حلالی به غیر از PERC در عملیات خود استفاده می‌کند. اما اگر اینطور نیست، نگران نباشید. با در نظر گرفتن چند نکته زیر حین جستجو برای یافتن بهترین خشکشویی در منطقه‌، می‌توانید مرکز دلخواه و مناسب خود را پیدا کنید.

تجربه کاری خشکشویی

پاکلین آموز: یک خشکشویی با سال‌ها تجربه مفید، می‌تواند بهترین انتخاب شما برای تجربه خدمات تخصصی خشکشویی باشد. با مراجعه به وب سایت خشکشویی‌های آنلاین قطعاً می‌توانید از سال تاسیس و مدت زمان فعالیت آنها مطلع شوید. البته پیدا کردن یک خشکشویی با چندین سال سابقه کار روش مطمئنی است اما یک معیار قطعی برای خدمات بی‌نقص محسوب نمی‌شود. پیش از انتخاب نهایی خشکشویی مورد نظرتان، نگاهی به سایر عوامل موثر در انتخاب خشکشویی مناسب بیاندازید.

پاکلین آموز: صنعت خشکشویی سطوح به شدت متمایزی دارد. استانداردسازی دقیقی از نظر کیفیت خدمات وجود ندارد. بعضی از خشکشویی‌ها خدماتی عالی ارائه می‌دهند اما تجربه مشتریان از برخورد با پرسنل به هیچ وجه خوب نیست. در مقابل بعضی دیگر از خشکشویی‌ها تعامل بسیار خوبی با مشتری دارند اما در نهایت لباس شما را از بین می‌برند. بازخوردها و نقدهای واقعی مشتریان می‌تواند به شا کمک کند تا درک و بینش دقیقی از انواع خشکشویی‌های اطراف خود پیدا کنید. پیدا کردن یک خشکشویی که خدمات باکیفیت ارائه می‌دهد و برخورد خوبی نیز با مشتریان دارد، به سادگی خواندن دقیق بازخوردهای واقعی مشتریان آن در فضای مجازی است. در اپلیکیشن‌های خشکشویی آنلاین هم بخش مخصوصی برای ارائه نظرات مشتریان درباره خدمات خشکشویی‌های مختلف در نظر گرفته شده که در مسیر انتخاب بهترین خشکشویی بسیار راه‌گشا است.

پاکلین آموز: با مطالعه نظرات و بازخوردها، حتی ممکن است به داستان‌های واقعی از اتفاقات ناگواری بر بخورید که برای لباس سایر مشتریان افتاده. آیا این خشکشویی عادت دارد که لباس‌ها را جا به جا تحویل دهد؟ آیا این خشکشوی سابقه صدمه زدن به لباس‌های ظریف و حساس را دارد؟ آیا در صورت نقص در ارائه خدمات، آنها عذرخواهی و سعی می‌کنند که جبران کنند یا خیر؟ با مرور نحوه پاسخگویی یک کسب و کار به نقدها و نظرات منفی، چیزهای زیادی درباره روند کاری و نوع برخورد آنها دستگیرتان می‌شود.

پاکلین آموز: گاهی ممکن است پیش از بردن لباس به خشکشویی، لکه‌ای را ندیده یا به دکمه افتاده یا شل شده لباستان توجه نکرده باشید. یک خشکشویی معتبر، لباس‌های شما را پیش از شستشو بررسی می‌کند تا مطمئن شود که همه لکه‌ها و هرگونه آسیب موجود در لباس به درستی ثبت می‌شوند. مستندسازی همه نواقص موجود در لباس پیش از شستشو می‌تواند به ایجاد حس اعتماد متقابل کمک کند. به علاوه با این کار، وقتی برای تحویل گرفتن لباس خود مراجعه می‌کنید، غافلگیر نخواهید شد. ارائه خدمات مشتریان باکیفیت، روشی حساب شده برای جلب وفاداری مشتری است. بنابراین به آن دسته از خشکشویی‌ها که برای ایجاد نام نیکو و شهرت مناسب تلاش می‌کنند، دقت داشته باشید.

پاکلین آموز: تعرفه خشکشویی و زمان تحویل همیشه باید بخش مهمی از تصمیم‌گیری شما درباره یک خشکشویی باشد. قانون کلی این است که شما پیش از سپردن لباس‌ها به خشکشویی باید از تعرفه‌های آن و قیمت نهایی خدمات خشکشویی که قرار است دریافت کنید، مطلع باشید. هیچ چیز بدتر از این نیست که انبوهی از لباس را به یک خشکشویی ببرید و بعد موقع تحویل گرفتن لباس‌های تمیز، با یک صورتحساب غیرمنتظره مواجه شوید.

پاکلین آموز: به علاوه، بسیاری از خشکشویی‌ها ساعات کاری مناسبی برای افراد شاغل ندارند. بسته به شغلی که دارید، شاید حتی نتوانید سریع‌تر از محل کارتان خارج شوید و لباستان را تحویل بگیرید. حتماً از قبل، ساعات کاری خشکشویی را بررسی کنید. البته بسیاری از خشکشویی‌های اینترنتی کار را برای مشتریان آسان‌تر کرده‌اند. با دانلود و نصب یک اپ خشکشویی آنلاین دیگر لازم نیست نگران ساعات کاری خشکشویی و زمان کاری خود باشید چون با سفارش خشکشویی از این طریق، خدمات خشکشویی به صورت ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود.

پاکلین آموز: بعضی از لباس‌ها برای شستشو به زمان بیشتری نیاز دارند و این موضوع بر زمان آماده شدن سفارش شما تاثیرگذار است. خشکشویی لباس‌ عروس، چرم، جیر و موارد مشابه عموماً بیشتر از خشکشویی یک پیراهن معمولی طول می‌کشد. بنابراین حتماً پیش از سفارش، اطلاعات لازم درباره هرگونه هزینه اضافی و زمان تحویل لباس‌های خاص را جویا شوید.

پاکلین آموز: یافتن خشکشویی مناسب در منطقه نه تنها می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما شود، بلکه به نوعی بهترین سرمایه‌گذاری از نظر حفظ دوام لباس‌هایتان هم به حساب می‌آید. لباس‌های باکیفیت، گران‌قیمت هم هستند و قطعاً می‌خواهید که مدت‌ها سالم و قابل استفاده باقی بمانند. این امر فقط در صورتی ممکن می‌شود که لباس‌ها هر بار به درستی شسته شوند. وقتی خشکشویی قابل اعتماد خود را پیدا کردید که انواع خدمات خشکشویی را ارائه می‌دهد، در واقع بهترین شریک مراقبت از پوشاک خود را یافته‌اید. در ادامه نکاتی که در مقاله خشکشویی اینترنتی پاکلین ذکر کردیم، پیروی از موارد زیر هم می‌تواند در انتخاب بهترین خشکشویی نزدیکتان که با بودجه و نیازهای شما هماهنگی دارد، کمکتان کند.

در خشکشویی از چه نوع ماده حلالی استفاده می‌شود؟

پاکلین آموز: مواد حلال خشکشویی متنوع و متفاوت هستند. به علاوه، روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی هم برای استفاده از این مواد حلال وجود دارد. بعضی از این مواد بیشتر از سایرین دوست‌دار محیط زیست هستند. همچنین بعضی از خشکشویی‌ها مایعات استفاده شده در روند خشکشویی را دوباره جمع می‌کنند که اگر این کار به درستی انجام نشود، به معنی جمع شدن کثیفی حاصل از دورهای قبلی شستشو است. از خشکشویی خود بپرسید که برای هر بار خشکشویی از مواد حلال تازه استفاده می‌کنند یا از حلال تقطیر شده دورهای قبلی.

تجهیزات اتوی لباس

پاکلین آموز: اتوی لباس‌ها در خشکشویی می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. اتو پرس ماشینی معمولاً با رد کردن بخار داغ از میان لباس انجام می‌شود و هدف آن از بین بردن چروک‌های بزرگ است. نیروی بخار داغ می‌تواند شدید باشد و باعث شود که لباس‌های حالت خود را از دست بدهند. اتو پرس ماشینی نمی‌تواند گوشه‌ها و درزهای لباس را به خوبی پوشش دهد. در مقایسه، اتو پرس به روش دستی برای لباس‌های حساس بسیار مناسب است، خصوصاً لباس‌های کار شده.

میانگین هزینه

پاکلین آموز: هزینه خشکشویی پیراهن، کت و شلوار، ژاکت و… را جویا شوید. آیا هزینه خشکشویی کت و شلوار مردانه و زنانه متفاوت است؟ آیا قیمت به نظرتان خیلی زیاد یا خیلی کم است؟ همه این موارد می‌تواند سرنخ‌های خوبی درباره کیفیت و نوع خدمات ارائه شده در اختیار شما قرار دهند. هزینه‌های خشکشویی بسیار متفاوت و متغیر است. به همین خاطر باید دقت داشته باشید و هزینه خدمات مشابه در خشکشویی‌های مختلف را چک کنید. اگر قیمت بسیار بالا بود، خشکشویی مربوطه به احتمال زیاد نرخ نامعقولی را برای خدمات (حتی باکیفیت) تعیین کرده است. اگر نرخ بسیار پایین بود، در این صورت هم به احتمال زیاد خشکشویی مربوطه عملیات را آن طور که باید انجام نمی‌دهد تا هزینه‌های تمام شده‌اش کاهش پیدا کنند. عواملی که بر تعیین تعرفه خشکشویی تاثیرگذارند، عبارتند از کیفیت ماده حلال مورد استفاده، کیفیت دستگاه‌ها و تجهیزات شستشو و اتو، دستمزد مسئولان خدمات، کرایه محل، خدمات اضافی مانند تحویل در محل، خدمات تعمیر و نگهداری و موارد مشابه دیگر.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.