برای تثبیت رنگ لباس مشکی چه کنیم؟ {معرفی روش خانگی} | پاکلین
header

برای تثبیت رنگ لباس مشکی چه کنیم؟ {معرفی روش خانگی} | پاکلین


تثبیت رنگ لباس مشکی

2018/03/13    ترفندها    بدون نظر تثبیت رنگ لباس مشکی

افرادی کمی هستند که لباس مشگی داشته باشند و با شستن لباس های تیره رنگ خود مشکل نداشته باشد. این لباس ها در شست وشو رنگ زیادی از دست می دهند و لباس، بور و کدر می شود.

تثبیت رنگ لباس مشکی

توصیه می کنیم لباس مشکی و جین را در تشتی حاوی یک فنجان سرکه سفید و مایع شست وشوی لباس یا ظرفشویی و آب سرد پر کنید و لباس مورد نظر را بعد از نیم ساعت خیساندن در این محلول، به آرامی شست وشو دهید و با آب سرد آبکشی کنید.
سرکه سفید، مانع از دست رفتن رنگ لباس و در ضمن باعث براق شدن لباس می شود.
سرکه در زدودن بوهای بد از لباس به خصوص بوی سیگار بسیار مفید است. اگر کمی سرکه سفید به آب شست وشوی لباس خود اضافه کنید بوهای نامطبوع لباس از بین خواهد رفت و یا اگر قصد شستن لباس را ندارید لباس ها را بالای ظرفی که در آن یک فنجان سرکه سفید و چند لیتر آب است آویزان کنید. تا در اثر بخار حاصل، بوی نامطبوع آنها از بین برود.اگر روزی خواستید پارچه های ظریف را در ماشین بشویید، آنها را تا کنید و درون یک روبالشی قرار دهید. سپس در ماشین لباسشویی بگذارید.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.