ترفندهای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها پس از شستشو
header

ترفندهای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها پس از شستشو


2024/07/24    خشکشویی    بدون نظر ترفندهای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها پس از شستشو

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا پیراهن مورد علاقه شما همیشه به راحتی چروک می شود؟ یا می‌توانم بدون آسیب به پارچه‌های ظریف از شر آن چین و چروك‌های سرسخت خلاص شوم؟ در اینجا ما بهترین نکات را برای از بین بردن این چین و چروک‌های مزاحم، بدون اتو کشیدن، فهرست می‌کنیم.

چرا لباس‌ها بعد از چروک می‌شوند؟

گرما یکی از اصلی ترین چین و چروک در لباس شماست. گفته‌های Organic Clothing، گرما باعث ضعیف شدن پیوند پلیمرهای پارچه می‌شود که باعث چروک شدن پارچه می‌شود. پارچه‌ها – مانند پنبه‌ها و کتان‌ها – برای شکستن پیوندها به کمتری نسبت به نیاز دارند، به همین دلیل است که می‌تواند راحت‌تر از پارچه‌هایی با شیشه‌های بالاتر مانند پشم یا لیکرا چروک شود. چروک شدن در لباس کاملاً طبیعی است – اما به این معنی نیست که ما باید خود را به یک کمد لباس چروک رها کنیم! خدمات خشکشویی و اتوشویی آنلاین کار شما را نیز راحت تر کرده است. با خشکشویی منطقه ۲ با دردسری لباس‌هایتان را کمتر و تمیز کنید.

چرا لباس‌ها بعد از چروک می‌شوند؟

چگونه از چین و چروک در لباس جلوگیری کنیم

استفاده از دمای پایین 

حرارت عامل اصلی چروک شدن است. پس از کم‌تر استفاده کنید! انتخاب عامل مناسب برای شستن لباس در لباسشویی، مهم ترین عاملی است که برای جلوگیری از چروک شدن لباس ها باید مد نظر داشت. بهترین آب برای شستن لباس، بین 30 تا 40 درجه سانتی‌گراد است. حتی اگر نیاز به بیشتر آب باشد، همیشه، حتما از 40 درجه استفاده نکنید. فقط با تنظیم میزان آب در لباسشویی، می‌توان از چروک شدن زیاد لباس‌ها جلوگیری کرد.

از پایین تر برای جلوگیری از استفاده از چروک شدن لبای

 زیاده روی نکنید

قرار دادن تعداد زیادی لباس به یکباره در ماشین لباسشویی یا خشک کن اجازه نمی دهد که هر لباس آزادانه در طول چرخه حرکت کند. این باعث ایجاد چین و چروک سرسخت و حتی تجمع مواد شوینده می‌شود. لباس‌های شما باید در طول فرآیند خشک شدن فضایی برای حرکت داشته باشند.

 درباره تکنیک های خانگی و سریع اتوی لباس بدون اتو در این مقاله بیشتر بخوانید.

 استفاده از توپ‌های خشک کن پشمی و یک نرم‌کننده با کیفیت

علاوه بر این بر این‌که با خشکشوی منطقه ۲، بی‌دردسر لباس‌هایی صاف و بدون چروک، استفاده از توپ‌های خشک کن و مایع مناسب نیز دارد. استفاده از توپ‌های خشک کن پشمی و یک نرم‌کننده با کیفیت می‌تواند به جلوگیری از چین و چروک قبل از کمک کند. لباس‌های خشک کن پشمی‌های شما را در طول چرخه‌های خشک کردن بلند کرده و جدا می‌کنند، که به هوا اجازه می‌دهد فضای بیشتری در چرخش داشته باشید – بنابراین لباس‌های شما سریع‌تر و با چروک‌های کمتری خشک می‌شوند.

درباره نحوه شستشوی لباس های پشمی بیشتر  بدانید.

● استفاده از توپ‌های خشک کن پشمی و یک نرم‌کننده با کیفیت

اجازه ندهید لباسهایتان در خشک کن بمانند

زمانی که چرخه خشک می‌شود به پایان می‌رسد، لباس‌های شما در یک توده به هم ریخته می‌شوند و یک آشفتگی چروک و داغ ایجاد می‌کنند. هر لباسی که در یک توده چین‌دار قرار می‌گیرد، چین‌ها می‌شوند و می‌کنند و چین را بیشتر می‌کنند. برای جلوگیری از این امر، از یک چرخه خشک کردن استفاده کنید که شامل یک دوره خنک‌سازی می‌شود، سپس به محض پایان دوره، لباس‌های خود را بردارید و یا آویزان کنید.

● اجازه ندهید لباسهایتان در خشک کن بمانند

لباس‌ها را آویزان کنید

پارچه های ظریف مانند کتان بهتر است باز گذاشته شود. برای لباس‌هایی که به راحتی چروک می‌شوند، به جای آن از لباس‌های غیرسیمی چوب استفاده کنید! آویزان کردن آن‌ها به جای تا کردن یا دسته‌ای از چین و چروک جلوگیری می‌کند. به طور کلی، آویزان کردن لباس‌ها یک راه عالی برای جلوگیری از چین و چروک یا چین و چروک شدن در کشو است. اگر لباس‌هایی دوست دارید که همیشه باید از آن استفاده کنید، سعی کنید آن‌ها را در کمد نگه داشتن یا خدمات اتوشویی و خشکشویی آنلاین استفاده کنید.

درباره تفاوت بین اتوشویی و خشکشویی بیشتر بدانید.

لباس هایتان را آویزان کنید

لباس‌ها را قبل از خشک شدن باز کنید

در پایان چرخه شست و شو، غیر معمول نیست که همه لباس‌های خود را به حلقه‌های خود در اطراف لبه‌ها پیدا کنید – همه درهم و چروک شده‌اند. تا حدی، این امر ناپذیر است، اما زمانی که همه چیز را به خشک کن منتقل می‌کنم، می‌توانم به آن کمک کنم.

یک لحظه وقت بگذار و همه چیز را یکی یکی بیرون بیاورید، صاف کن و به آرامی داخل خشک کن بگذار. این جداسازی ساده باعث می‌شود که لباس‌های شما کاملاً بدون گره خوردن خشک می‌شوند و در نتیجه از چین و چروک جلوگیری می‌شود.

لباسهایتان را قبل از خشک شدن باز کنید

فرآیند را بهینه کنید

استفاده از تکنیک‌ها و تنظیمات مناسب در طول روند قابل‌توجه می‌تواند به طور مستقیم توجهی به عامل چروک لباس‌های شما بکند. با ریختن بیش از حد لباس در ماشین لباسشویی شروع کنید، زیرا این کار می‌تواند منجر به له شدن و تا شدن لباس‌ها روی هم شود. علاوه بر این، راحت‌تر آب و چرخه ملایم را برای پارچه‌های ظریف انتخاب کنید و از لباس‌های ضدچروک خود استفاده کنید، زیرا باقیمانده‌ها می‌توانند به چروک شدن کمک کنند.

فرآیند را بهینه کنید

کلام پایانی

دستیابی به لباس های بدون چروک یک هدف دست نیافتنی نیست. با رعایت این نکات، از استفاده از بهترین مواد شوینده برای لباس‌های بدون چروک، می‌توان چین و چروک را به میزان توجهی کاهش داد و لباس‌های خود را به بهترین شکل ظاهر کرد. به یاد داشته باشید که لباس‌های خود را مرتب کنید، بهینه‌سازی کنید، لباس‌ها را با خشک کردن و روی محصولات ضدچروک مانند شوینده‌های ضدچروک سرمایه‌گذاری کنید. بان چند قدم دیگر، می‌توان مطمئن شد که لباس‌هایتان نه تنها تمیز می‌شوند، بلکه بدون چروک هستند و هر باری که از بیرون می‌روید ظاهری آراسته و زیبا به شما می‌دهد. برای راحت‌تر شدن کار خود می‌توانید از منطقه خشکشویی آنلاین ۲ کمک بگیرید.

 

 

سوالات متداول

 چرا لباس‌های من بعد از خشک شدن چروک می‌شوند؟

لباس‌ها به احتمال زیاد در خشک کن چروک می‌شوند. انتخاب چرخه خشک کن خیلی داغ، خشک کن، پس از اتمام، اجازه دهید لباس‌ها را در خشک کن بمانند. نکات ما در مورد جلوگیری از چین و چروک در لباس باید در کوتاه ترین زمان به شما کمک کند!

چگونه بدون اتو چروک‌های لباس را از بین ببریم؟

گاهی اوقات لباس‌هایمان با وجود تمام تلاش‌هایمان چروک می‌شوند. بدون اتوکشی؟ مشکلی نیست! لباس چروک شده را به چوب لباسی پشت در حمام آویزان کنید، سپس یک دوش گرم و بخار بگیرید. بخار باید چین و چروک‌ها را شل کند و لباس را بدون چین و چروک تحویل دهد!

چگونه از چروک شدن لباس ها پس از جلوگیری از جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از چروک شدن لباس‌ها، می‌توانید از اتو و بخار استفاده کنید.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**



نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.