۶ تفاوت پالتو خز طبیعی با خز مصنوعی | پاکلین
header

۶ تفاوت پالتو خز طبیعی با خز مصنوعی | پاکلین


نحوه تشخیص پالتو خز طبیعی با خز مصنوعی

2019/01/15    ترفندها    یک نظر خز طبیعی و مصنوعی

از گذشته‌های دور انسان‌ها از خز و پوست حیوانات برای گرم‌نگه‌داشتن خود استفاده می‌کردند. خز، پوستِ مودار پستاندارانی است که طی تغییراتی در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرد. خز دارای دو گونۀ طبیعی و مصنوعی است.

اگر شما هم علاقۀ زیادی به مجموعۀ پالتوهای خزدار زنانه دارید، بهتر است اول بدانید خز طبیعی با خز مصنوعی چه تفاوتی دارد و بتوانید آن‌ها را از هم تمیز دهید. پالتوهای خزدار زنانه که خز طبیعی دارند، بسیار گران‌قیمت‌اند و هر کسی قدرت خرید آن را ندارد. فکرش را بکنید شما پوست یک حیوان را تن کرده‌اید! خز مصنوعی از الیاف مصنوعی تشکیل شده و در نساجی بافته می‌شوند.قبل از خرید پالتوهای خزدار زنانه، به برچسب داخل لباس دقت کنید. شرکت تولید‌کننده و نوع خز در پالتوهایی که خز طبیعی هستند، درج شده است. برندهای محدودی خز طبیعی تولید می‌کنند.

اگر فروشنده به شما پالتوهای خزدار زنانه را با قیمتی متوسط و مناسب معرفی کرد، بدانید خز مصنوعی در آن به کار رفته است. قیمت محصولات خز طبیعی بسیار بالاست.

برای تشخیص خز طبیعی از خز مصنوعی آن را لمس کنید. خز طبیعی بسیار لطیف است و دست روی آن سُر می‌خورد؛ اما خز مصنوعی کمی زبر است.

برای تشخیص خز طبیعی یا مصنوعی می‌توانید چند تار مو از پالتو را جدا کرده و آن را بسوزانید؛ اگر بوی موی سوخته در فضا پیچید، چرم طبیعی است؛ اما اگر بوی پلاستیک داد و آب شد، چرم مصنوعی است.

تا می‌توانید موهای خز را کنار بزنید تا پوست زیر خز را ببینید؛ اگر بافت پارچه‌ای زیرِ خز بود، محصول خز مصنوعی است. اما اگر پوست حیوان را تشخیص دادید، خز طبیعی است.اگر پالتوی شما خز طبیعی است.

اما برای شست‌و‌شوی پالتوی خز مصنوعی، از مایع لباسشویی و پایین‌ترین دور ماشین لباسشویی با آب خنک استفاده کنید. بعد از دور خشک‌کن، آن را از ماشین درآورده، بتکانید و به چوب لباسی آویزان کرده و در معرض هوا قرار دهید تا خشک شود. در‌نهایت با برس دندانه درشت، پالتو را شانه بزنید تا خز آن مرتب شود.

معمولاً پالتوهای خزدار زنانۀ خز طبیعی، از پوست حیواناتی مثل خرگوش، راکون، گربه، سگ آبی، روباه، سمور، سگ و… جنس داخلی آن‌ها از ساتن است. همۀ مدل‌ها دارای جیب بوده و با دکمه بسته می‌شوند و صد‌درصد اکریلیک هستند.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2
  1. علی احمدی گفت:

    مطلب مفیدی بود


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.