خشکشویی لباس برند - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

خشکشویی لباس برند - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


خشکشویی لباس برند

2020/04/12    خشکشویی    بدون نظر

امروزه در جهان برندهای معتبری به دوختن لباس های برند معروف هستند. برخی از این برندها قیمت لوکس و گرانی دارند. اما واقعا لباس های برند چقدر با لباس های غیر برند تفاوت دارد. اما ناگفته نماند که برخی از کپانی های معروف بیشتر به خاطر نام و اعتبارشان قیمت های لباس هایشان گران تر ازحد معقول است هستند. برندهایی که نامی ندارند اما از کیفیت تقریبا برابر برخوردارند.

برند های با کیفیت ایرانی

هاکوپیان برند معتبر ایرانی است که در سال ۱۳۴۹ در صنعت مد و پوشاک تاسیس شده اکوپیان در طراحی و تولید کت و شلوار و پیراهن فعالیت دارد و در نیم قرن قدمت جوایز بین المللی بسیاری را از آن خود کرده است هاکوپیان در سال ۲۰۱۸ طی اقدامی طراحی و تولید لباس های کاروان تیم ملی که عازم روسیه بود را به عهده گرفت و بهترین نمونه کارهای دست دوز خود را تقدیم بازیکنان تیم ملی کشورمان کرد هاکوپیان در سال ۹۲ در فهرست ۱۰۰ برند برتر ایرانی قرار گرفت .هاکوپیان بزرگترین برند کت و شلوار ایرانی محسوب می‌شود.

گراد بر خلاف تصور عموم، گراد یک برند معتبر ایرانی در زمینه تولید کت و شلوار محسوب می‌شود که در سال ۱۳۷۰ توسط محمد اصفهانیان تاسیس شد گراد رقیب سرسخت هاکوپیان است و به عنوان دومین تولید کننده کت و شلوار در ایران فعالیت می‌کند.

ماکسیم دیگر برند معتبر ایرانی در صنعت تولید لباس و کت و شلوار برند ماکسیم می‌باشد این برند در سال ۱۳۶۰ توسط آقای محمد اعتماد و احمد عبدلی پایه گذاری شد . برند ماکسیم اولین برند ایرانی است که فروشگاه های زنجیره ای عرضه پوشاک در کشور را راه اندازی کرده است. در حال حاضر ماکسیم بیش از ۲۰ فروشگاه در سارسر کشور دارا می‌ باشد.

نگهداری از لباس های برند

لباس های برند همانگونه که گفته شد دارای قیمت و کیفیت بالایی ستند بنابراین بهتر است آنها را در منزل شستشوی ندیهم خشکشویی آنلاین پاکلین کلیه البسه های برند شما را دریافت کرده و سپس با بهترین کیفیت بر روی آن ها عملیات خشکشویی را انجام می دهد.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.