راهکارهایی کاربردی برای جرم گیری ماشین لباسشویی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

راهکارهایی کاربردی برای جرم گیری ماشین لباسشویی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


راهکارهایی کاربردی برای جرم گیری ماشین لباسشویی

2018/04/03    خانه داری    یک نظر لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل بهداشتی در خانه محسوب می‌شود که همیشه باید تمیز باقی بماند. متاسفانه در برخی مواقع به علت باقی ماندن بیش از حد لباس‌های کثیف در درون ماشین و یا باقی ماندن برخی کثیفی‌ها در ماشین لباسشویی، بوی بد برای مدتی در آن باقی می‌ماند و همچنین در اثر باقی ماندن کثیفی‌ها لباسشویی محلی برای رشد باکتری و قارچ فراهم می‌کند و ممکن است بوی نامطبوع برای مدت‌ها باقی بماند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بوی نامطبوع درون محفظه ماشین لباسشویی شما را آزرده کرده است، در این مقاله همراه باشید تا راه حل‌هایی برای جرم‌ گیری ماشین لباسشویی و جلوگیری از نامطبوع شدن محفظه داخلی ماشین لباسشویی پیدا کنیم.

جرم‌ گیری ماشین لباسشویی

یک ظرف مناسب انتخاب کرده، سپس ۴/۱ پیمانه جوش شیرین را با ۴/۱ پیمانه آب مخلوط کنید و در نهایت ۲ پیمانه سرکه به آن اضافه کنید. محلول مورد نظر را در محفظه مخصوص پودر ماشین لباسشویی ریخته و یک بار بدون لباس، ماشین را روشن کنید تا تمامی اطراف محفظه با محلول شستشو پیدا کند. جوش شیرین در از بین بردن باکتری‌ها بسیار تاثیرگذار است. دقت کنید که هرگز محلول را در محفظه اصلی به طور مستقیم نریزید. هنگام روشن کردن ماشین لباسشویی نیز از روی تنظیمات آن آب گرم را انتخاب کرده تا بهتر عملیات ضدعفونی و گندزدایی انجام گیرد.

جرم‌ گیری ماشین لباسشویی : راهکارهایی برای جرم گیری ماشین لباسشویی

پس از عملیات شستشو برای از بین بردن بوی سرکه از یک اسفنج یا یک دستمال نرم برای تمیز کردن محفظه داخلی ماشین لباسشویی استفاده کنید و پس از آن به مدت چند دقیقه درب ماشین لباسشویی را باز گذاشته تا بو و بخار احتمالی موجود در داخل ماشین از بین برود.

تمیز کردن قسمت‌های خارجی ماشین لباسشویی

قبل از هر کاری حتما ماشین لباسشویی را از برق کشیده و اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما کاملا خاموش است چراکه تمیزکردن ماشین در حین روشن بودن یا جریان برق جاری، ممکن است به ماشین یا خود شما آسیب بزند.

برای تمیز کردن بخش‌های خارجی و جرم‌ گیری ماشین لباسشویی از یک ماده سفیده کننده کمک بگیرید. یک قاشق غذاخوری ماده سفید کننده را با یک فنجان آب مخلوط کرده و سپس یک اسفنج را برداشته و آغشته به این محلول کنید. به خاطر داشته باشید که حتما از دستکش استفاده کنید تا ماده سفید کننده آسیبی به پوست دست شما وارد نکند. حال با اسفنج آغشته به آب و سفیده کننده تمامی بخش‌های خارجی ماشین لباسشویی و اطراف آن را تمیز کنید. یکی از بخش‌هایی که در این مرحله حتما باید تمیز شود لاستیک دور درب ماشین لباسشویی است. احتمال به وجود آمدن انواع باکتری در این قسمت بسیار زیاد است در نتیجه لاستیک را جدا کرده آن را با اسفنج کامل تمیز کرده و قبل از قرار دادن دوباره آن در سر جای خود، آن را با یک دستمال پاک کرده تا مرطوب نباشد.

جلوگیری از بوی ناخوشایند ماشین لباسشویی

یک راه حل بسیار مناسب برای تمیز نگه داشتن ماشین لباسشویی، شستن مرتب سطح‌های داخلی آن است. اگر بعد از هر بار شستشو قسمت‌های داخلی و قسمت لاستیک دور درب را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید، ماشین لباس‌شویی شما همیشه تمیز خواهد ماند و نیاز به جرم‌گیری‌های زمان‌بر ندارد. سعی کنید تمامی لکه‌ها و کثیفی‌هایی که در داخل و یا خارج از ماشین لباسشویی به چشم می‌خورد را به طور مرتب تمیز کنید.

جرم گیری ماشین لباسشویی

از سفیده کننده به عنوان ماده استریل کننده ماشین لباس شویی استفاده کنید. سعی کنید بعد از یک عملیات شست و شو بسیار طولانی، کمی ماده سفید کننده در داخل باک مخصوص پودر ماشین لباسشویی ریخته و سپس با تنظیم دمای آب بر روی آب گرم، یک بار ماشین به صورت خالی عملیات شستشو را انجام دهد تا تمامی قسمت‌های داخلی ماشین، استریل شود و بوی ناخوشایند نیز از بین برود. معمولا برای استریل شدن، ۳۰ دقیقه چرخش کافی می‌باشد.

از پاک کننده‌های قوی و خوشبو نیز استفاده کنید. بسیاری از پودرها و یا مایع‌های ماشین لباسشویی دارای رایحه بسیار خوب می‌باشند و علاوه بر این قدرت پاک کنندگی بالایی نیز دارند. همین قدرت بالا سبب گندزدایی کامل می‌شود و هر گونه بوی ناخوشایند و نامطبوع و کثیفی را از بین می‌برد.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2
  1. محمد گفت:

    مقاله مفیدی بود


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.