شستشوی لباس کار - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

شستشوی لباس کار - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


شستشوی لباس کار

2020/04/22    خشکشویی    بدون نظر

برخی از لباس ها با شستشو در منزل به طور کامل پاکیزه و تمیز نمی شوند. شاید برایتان پیش آمده باشد که لباسی را بارها شسته باشید، اما به طور کامل تمیز نشده است. در واقع لباس هایی که با آلودگی و لکه های روغن بیشتر در تماس هستند به راحتی لکه بری از سطح آن ها رفع نمی شود.

گاهی اوقات برخی از لباس ها می بایست به طور کامل تمیز و اتو کشیده باشد، که در محل کار خود به صورت روزانه استفاده نمایید. بنابراین بهتر است که این لباس ها و همچنین لباس هایی که دارای لکه های سرسخت هستند را به لباس کار خشکشویی بسپارید.

اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که جهت شستشو لباس کار خود همواره با مشکل روبرو هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات خوبی در این خصوص در اختیار شما قرار می دهیم.

روش های مناسب شستشوی لباس کار

لباس کار جز آن دسته از لباس هایی است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که برخی از کارمندان و کارکنان باید با ظاهری آراسته و کاملاً تمیز در محل کار خود حضور داشته باشند. همچنین ممکن است برخی از افراد به دلیل موقعیت های شغلی که دارند، بیشترین تماس با آلودگی ها را داشته باشند.

به همین جهت بهتر است لباس های خود را به خشکشویی بسپارند که به بهترین و تمیزترین حالت ممکن به شما تحویل دهند. در خشکشویی تمام آلودگی ها و لکه های سرسخت از لباس شما پاک خواهد شد و به دلیل اتوکشی با دستگاه های پرس مخصوص به طور کاملاً صاف و اتوکشیده شده به شما تحویل می دهند.

نحوه صحیح شستشو لباس کار

شما پس از تحویل لباس خود به خشکشویی، لباس را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهند که نوع پارچه و میزان آلودگی را دریابند. برخی از لباس های کار مانند مکانیکی بسیار آلوده بوده و لکه های سرسخت روغنی زیادی بر لباس وجود دارد.

قبل از قرار دادن لباس در ماشین های مخصوص شستشو، ابتدا لکه گیری های لازم را انجام می دهند. لکه های روغنی یکی از سرسخت ترین لکه هایی است که بر لباس ایجاد می شوند. بر این گونه لباس ها نرم کننده های مخصوصی ریخته و توسط دستگاه هایی مخصوص که مکش بسیار قوی دارند لکه های ایجاد شده را به طور کامل پاک می کنند.

پس از لکه گیری بدون استفاده از آب، حلال های بسیار قوی را در ماشین های بزرگ مخصوص می ریزند. پس از هر بار چرخش، آلودگی های سطح لباس زدوده شده و از ماشین های بزرگ خشکشویی خارج می شوند.

این مرحله تا جایی ادامه خواهد داشت که تمام آلودگی ها از لباس کار پاک شود. در نهایت در ماشین های خشکشویی بادی ملایم و گرم وارد دستگاه می شود که لباس ها به طور کامل خشک و بو زدایی می شوند، در مرحله آخر نیز بسته بندی شده و تحویل مشتری داده می شود.

برخی از لباس ها مانند لباس های مهمانداران هواپیما آلودگی زیادی بر سطح لباس وجود ندارد، بیشتر به جهت اتوکشی های دقیق به خشکشویی تحویل داده می شوند. در مرحله آخر خشکشویی از بهترین تجهیزات مانند اتو بخار برای رفع چروک های لباس استفاده می کنند.

مزایای لباس کار خشکشویی

لباس های کار معمولاً نسبت به لباس های دیگر بیشتر در معرض آلودگی هستند اما بسته به شغل شما میزان آلودگی ها متفاوت است. به عنوان مثال کسی که شغل مکانیکی دارد قطعاً لباس کار آلوده تری نسبت به فردی که کارمند اداره است، دارد.

در هر صورت لباس های کار همیشه باید به بهترین شکل تمیز و منزه باشند. جهت بهتر تمیز شدن و اتوکشی دقیق بهتر است لباس های کار خود را به خشکشویی ها بسپارید که تمامی آلودگی های سرسخت لباس شما کاملاً پاک شوند.

همانطور که می دانید لباس های کار بیش از هر لباس دیگری که به صورت روزانه پوشیده می شود به همین جهت باید هنگام شستشو دقت داشته باشید که به آنها آسیبی وارد نشود تا بتوان در مدت زمان طولانی تری از لباس کار استفاده کرد.

لباس کار

شستشو لباس کار با آب قطعاً بافت لباس شما را تغییر خواهد داد. در خشکشویی از مواد حلالی استفاده می شود که بدون نفوذ به بافت پارچه به طور کلی آلودگی های لباس را پاک می کند. همچنین در انتهای شستشو، لباس ها کاملاً اتوکشی می شوند.

این مرحله (اتوکشی) از لباس کار خشکشویی پس از شستشو بسیار حائز اهمیت است. زیرا برخی از کارمندان باید کاملاً با لباسی اتو کشیده و تمیز در محل کار خود حضور داشته باشند. شما با سپردن لباس خود به خشکشویی در کمترین زمان و بهترین حالت ممکن لباس های کار خود را تحویل خواهید گرفت.

در نتیجه، بهتر است برخی از لباس های کار خود را به خشکشویی ها بسپارید چرا که به راحتی نمی توان برخی از آلودگی لباس ها را در منزل به طور کلی رفع کرد. برخی از مشاغل مانند مکانیکی ها، لباس هایشان بیشتر در معرض آلودگی و لکه های سرسخت است به همین جهت باید برای شستشو لباس، به لباس کار خشکشویی ها بسپارند که در بهترین شکل ممکن و کمتر آسیب به بافت پارچه لباس کار و تمیز ترین حالت ممکن لباس را به شما تحویل دهند.

برخی از لباس ها نیز مانند لباس کارکنان بیمارستان به دلیل محیطی که در آن قرار دارند باید علاوه بر شستشو کاملاً ضد عفونی شوند. بنابراین با سپردن لباس کار خود به خشکشویی ها، لباسی کاملاً تمیز و اتوکشیده تحویل بگیرید.

برای صرفه‌جویی در زمان می‌توانید از خدمات خشکشویی آنلاین پاکلین نیز استفاده کنید.

با مراجعه به سایت خشکشویی اینترنتی پاکلین می توانید لباس های خود را با اطمینان خاطر به خشکشویی بسپارید.خشکشویی پاکلین در سراسر تهران لباس های شما را تحویل گرفته و با بهترین کیفیت شستشو به شما تحویل می دهد.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.