شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها

2019/07/09    مد و فشن    بدون نظر شلوار جین

شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها: برای خانم ها خرید کردن یکی از بهترین تفریحات و حتی مسکن هاست !!!  حالا اگه یه وقتی هم بخوان از خریدن چیزی صرف نظر کنن اون محاله که یه شلوار جین باشه!  این روزام که دیگه جین فقط توی دسته بندی تیپ اسپرت نیست.  ترکیب جین و کت میتونه یه گزینه ایده آل  برای یک مهمونی دوستانه یا رسمی باشه . سرکار ،وقت گذرونی بیرون از خانه با دوستان، خرید رفتن ،دانشگاه و کلاس رفتن همیشه و همیشه شلوارجین، یار همیشگی شماست. صنعت مد شلوار جین هارو فراموش نمی کنه فقط بعضی مدل ها رو باهاشون خدافظی میکنه و مدل های دیگه ای رو جایگزین میکنه .

خشکشویی آنلاین پاکلین  در این مقاله  برخی مدل های ترند و رایج امسال رو بررسی و با شما به اشتراک میزاره .

شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها: 2019  دنبال جین های رنگی باشید.

امسال می تونید به جای انتخاب رنگ های همیشگی با استایل مینیمال  (آبی  سرمه ای مشکی طوسی سفید)، جین با رنگ های شاد رو به استایلتون اضافه کنید.چی بهتر از این  یک استایل متفاوت تابستونی که کلی توی شادشدن روحیه تون هم موثره .ما به شما رنگ های ترند مثل رنگ های صورتی،  پاستلی مثل یاسی،  زرد، قرمز  و توناژ قهوه ای مخصوصا کمرنگ را پیشنهاد می کنیم.

شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها: در 2019 هنوز جای تیره ها محکمه

ممکنه شما هم جزو آن دسته افراد باشید که همیشه رنگ تیره را برای خوش پوشی ترجیح می دهند و نمی توانند خودشان با جین های رنگی ،شیک تصور کنند.  خوشبختانه امسال هم میتوانید با سبک ایده آل خود هماهنگ با مد پیش بروید. منظور ما علاوه بر جین های مشکی و ذغالی ،رنگ سرمه ای که بیشتر از همه ترندشده نیز هست.

شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها: پیش خانم ها هم کم طرفدار نداره جین های پسرانه

جین هایي که برعکس چکمه اي ها، در بالای زانو گشاد و آزاد هستند، و زیر زانو چسبان میشوند. طبق معمول این جین ها کوتاهند یا پاچه هایشان تا روی ساق تا خورده. همچنین اغلب پاره و سنگ شور شده استفاده میشوند.

خشکشویی

شلوار جین های ترند 2019 برای خانم ها: جین با دم پای تازده شده و ریش ریش شده حسابی  چشمک میزنه

باپوشیدن این نسل از جین ها(تا زده شده) علاوه بر اینکه استایل جذابی پیدا میکنید،کفش هاتون هم به چشم میاد و کلی خلاصه باهاشون پز میدین .

با جین های ریش ریش شده هم که کلی میشه استایل های جذاب ساخت .این مدل شلوار با هر رنگ و طرح لباسی و هر مدل کفشی به راحتی ست میشه و همچنین اگر شلوار دم پا ریش ریش شدتون رو  از نسل شلوارهای راسته یا دم پا گشاد  انتخاب کنید که  برای تابستون بهترین انتخاب رو کردین .

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.