مایع لباسشویی دورتو، انتخاب پاکلین برای شستشوی کامل ✔ | پاکلین
header

مایع لباسشویی دورتو، انتخاب پاکلین برای شستشوی کامل ✔ | پاکلین


2024/09/16    خدمات خشکشویی ما , لکه بری    بدون نظر مایع لباسشویی دورتو، تنها انتخاب پاکلین برای شستوشوی لباس‌ها

ما در پاکلین با ایجاد بستری امن، سفارش رضایت بخش در فضای اینترنتی را رکن اصلی توسعه‌ ی فعالیت‌های خود در زمینه خدمات خشکشویی و اتوشویی آنلاین قرار داده ایم. یکی از مهم‌ترین مواردی که در کیفیت شست‌وشو تاثیر مستقیمی دارد، انتخاب مایع شوینده‌ی مناسب است. به همین دلیل تنها انتخاب ما مایع لباسشویی دورتو است. در این مقاله می‌خواهیم کمی دقیق‌تر دلایل این انتخاب را بررسی کنیم.

انواع مایع لباسشویی دورتو:

مایع لباسشویی دورتو مدل آل این وان

این محصول با فرمول غنی شده و آنزیم‌های چند مرحله‌ای مناسب برای شست‌وشوی انواع البسه، مخصوصاً لباس‌های رنگی با پارچه‌های ظریف است. مایع لباسشویی دورتو مدل آل این وان (All in one)  با داشتن ترکیبات تخصصی، علاوه بر محافظت از رنگ و الیاف البسه، موجب نرمی و لطافت در سطح پارچه می‌شود به شکلی که مصرف‌کننده را از خرید نرم‌کننده‌های لباس بی‌نیاز می‌سازد.این محصول در دو حجم ۲.۷ و ۱ لیتر با سه رایحه‌ی فلورال، نچرال و یونیورسال تولید می‌شود و در واقع یک راه حل منحصر بفرد به‌جای شوینده‌های لباس، نرم‌کننده البسه و پایدار‌کننده‌های رنگ می‌باشد.هر ۱۰۰۰ گرم از این محصول معادل ۱۷۰۰ گرم پودر لباسشویی می‌باشد.

جهت دریافت خدمات خشکشویی در پاسداران با کارشناسان ما در مجموعه پاکلین در ارتباط باشید.

مایع لباسشویی دورتو مدل ال این وان

مایع لباسشویی دورتو مدل مشکین ‌شوی 

این محصول یک راه‌حل منحصر بفرد برای شست‌وشوی لباس‌های تیره می‌باشد. فرمولاسیون اختصاصی این محصول علاوه‌بر حفظ بافت پارچه از بور و کدر شدن لباس‌های تیره و مشکی جلوگیری می‌کند. مایع لباسشویی دورتو مدل مشکین شوی با داشتن ترکیبات متعدد از ایجاد سفیدک بر روی لباس‌های تیره جلوگیری می‌کند، محافظی عالی برای رنگ لباس‌های تیره است و منجر می‌شود که لباس‌ها برای مدتی طولانی‌ هم‌چنان نو به نظر برسند.مایع لباسشویی دورتو مدل مشکین‌شوی در دو حجم ۲.۷ لیتر و ۱ لیتر تولید شده است. لازم به ذکر است هر ۱۰۰۰ گرم از این محصول معادل ۱۷۰۰ گرم پودر لباسشویی می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم مطلب راهنمای انتخاب شوینده مناسب برای لباس کودک را از ما بخوانید.

مایع لباسشویی دورتو مدل مشکین‌شوی

مایع لباسشویی دورتو مدل کنسانتره

مایع لباسشویی دورتو مدل کنسانتره با فرمول غنی شده و قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالا یک راه حل منحصر بفرد بجای شوینده‌های لباس، نرم کننده البسه و پایدار کننده‌های رنگ می‌باشد.مقدار کمی از مایع کنساتره، قوی‌ترین لکه‌ها و کثیفی‌ها را به‌راحتی از بین می‌برد. هم‌چنین موجب حفظ بافت و رنگ پارچه می‌شود.

هر ۱۰۰۰ گرم از این محصول معادل ۳۵۰۰ گرم پودر لباسشویی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: روش کاهش مصرف انرژی و آب در عملکرد ماشین لباسشویی

مایع لباسشویی دورتو مدل کنسانتره

مهم‌ترین ویژگی مایع لباسشویی دورتو

قدرت پاک کنندگی بی‌نظیر:

با استفاده از مایع لباسشویی دورتو، لکه‌های سخت و کثیفی‌های عمیق را فراموش کنید. فرمول پیشرفته این مایع اطمینان می‌دهد که هر لکه‌ای با دقت و به طور کامل از بین برود، بدون آنکه به بافت لباس آسیب برساند.

حفظ کیفیت و طراوت پارچه:

لباس‌های شما نه تنها تمیز می‌شوند، بلکه ظاهر و کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند. مایع دورتو با محافظت از الیاف پارچه، از پوسیدگی و فرسودگی جلوگیری می‌کند. لباس‌های شما پس از هر بار شستشو همچنان نو و زیبا باقی می‌مانند.

ضد حساسیت پوستی:

با توجه به وجود پلیمرها و آنزیم‌های پاک‌کننده پیشرفته در فرمولاسیون مایع لباسشویی دورتو، لباس‌های شسته شده، ضد هر نوع حساسیتی هستند.

در صورت تمایل برای آشنایی با نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس مطلب آن را در بلاگ پاکلین مطالعه کنید.

سخن آخر

در پاکلین، کیفیت و رضایت مشتریان همواره در اولویت قرار دارد. انتخاب مایع لباسشویی دورتو به عنوان شوینده اصلی ما، حاصل سال‌ها تجربه و دقت در ارائه بهترین خدمات به شماست. این محصول نه تنها لباس‌های شما را به بهترین شکل ممکن تمیز می‌کند، بلکه از بافت و رنگ آن‌ها نیز محافظت کرده و نرمی و لطافت خاصی به آن‌ها می‌بخشد. با استفاده از مایع لباسشویی دورتو، خیالتان از بابت تمیزی، کیفیت و دوام لباس‌ها آسوده خواهد بود.

برچسب ها:

دیدگاه ها


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**



نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.