نحوه شستشوی انواع پرده - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی انواع پرده - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی انواع پرده

2020/07/26    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

آشنایی با نحوه شستشوی انواع پرده به شما کمک می کند تا راحت تر از آنها مراقبت کنید. شستشوی انواع پرده بیشتر از هر چیز به جنس آنها بستگی دارد. پارچه های توری و شفاف باید با احتیاط و مواد شوینده ملایم شسته شوند، در حالی که پرده های ضخیم تر مانند لباس های معمولی قابل شستشو هستند. در زیر به نحوه شستشوی انواع پرده اشاره شده است.

آشنایی با نحوه شستشوی انواع پرده

آشنایی با نحوه شستشوی انواع پرده به شما کمک می کند تا راحت تر از آنها مراقبت کنید. پرده بخشی مهمی  از دکوراسیون خانه است، بنابراین مراقبت و تمیز نگه داشتن آن ضروری است.  شما باید به صورت هفتگی، پرده ها را غبارگیر و تمیز کنید. تمیز کردن پرده ها به طور مرتب به از بین بردن گرد و غبار، لکه ها و بوی نامطبوعی که آنها جذب می کنند، کمک می کند. شما می توانید پرده را با دست یا ماشین لباسشویی بشویید. شستشوی انواع پرده بیشتر از هر چیز به جنس آنها بستگی دارد. پارچه های توری و شفاف باید با احتیاط و مواد شوینده ملایم شسته شوند، در حالی که پرده های ضخیم تر مانند لباس های معمولی قابل شستشو هستند. در زیر به نحوه شستشوی انواع پرده اشاره شده است.

نحوه شستشوی انواع پرده

شستشوانواع پرده

پرده های توری و حریر

  • پرده از میله جدا کنید.
  • آن را به مدت 30-45 ثانیه تکان دهید تا گرد و غبار اضافی آن خارج شود.
  • پرده  را در دست خود بچرخانید و انتهای دیگر آن را تکان دهید.
  • لکه های کوچک را با صابون و آب گرم تمیز کنید.
  • آن را یک وان  آب ولرم رقیق شده با صابون یا هر نوع ماده شوینده ملایم دیگر به مدت 30 دقیقه قرار دهید. سپس به آرامی پرده را بشویید.
  • پرده را هنگامی که هنوز مرطوب است روی طناب پهن کنید تا چروک نشود.

پرده های پنبه ای ضخیم یا پلی استری

این نوع پرده ها را می توان با استفاده از مواد شوینده استاندارد در ماشین لباسشویی شست. فقط کافی است، ماشین لباسشویی خود را روی کمترین دما و قدرت  تنظیم کنید. هرگز پرده های خود را با خشک کن لباسشویی خشک نکنید. این کار موجب چروک شدن پرده می شود. پرده های خود را در حالی که هنوز مرطوب هستند اتو کنید.

پرده هاي چوبی

هنگام شستشوی انواع پرده چوبی باید بسیار دقت کرد. در ابتدا به وسیله یک دستمال، پرده هاي چوبی را غبار گیری کنید. سپس با استفاده از یک اسفنج نرم و محلول شوینده مخصوص چوب، سطح پرده ها را به خوبی و با سرعت تمیز کنید. مواظب باشید پرده ها کاملاَ خیس نشوند، زیرا آب به جنس چوبی آنها به شدت آسیب می زند. بلافاصله بعد از شستشو با استفاده از دستمال میکروفایبر آنها را به خوبی خشک کنید.

نحوه شستشوی انواع پرده

پرده های عمودی یا لوردراپه

برای شستن این نوع پرده ها ابتدا با استفاده از جارو برقی، نوارهای پرده را به خوبی غبار گیری کنید. نوارها را از قسمت گیره جدا کرده و لول کنید. انتهای نوارهای لول شده را با کاموا محکم ببندید و سپس به مدت 2 ساعت در آب گرم رقیق شده با ماده شوینده قرار دهید. بعد از آن نوارها را آب کشی کرده و بلافاصله نصب کنید تا چروک نشوند.

 پرده های آلومینیومی

در ابتدا با یک دستمال گردو غبار روی نوارهای پرده را تمیز کنید . در یک سطل مقداری ماده شوینده را با آب رقیق کنید و با استفاده از یک اسفنج یا  برس نرم به خوبی لکه ها را تمیز کنید و سپس آنها را به دقت خشک کنید.  پس از خشک شدن پرده ها اگر لکه ای باقی مانده بود، دوباره با استفاده از اسفنج و ماده شوینده لکه ها را از بین ببرید.

 نحوه شستشوی انواع پرده به شکل  اصولی با خشکشویی پاکلین موثر خواهد شد. این خشکشویی کلیه شست و شوها را به شیوه کاملاً متفاوت انجام خواهد داد. کیفیت شست و شو همواره به عنوان یک اصل در خشکشویی پاکلین مورد توجه قرار می گیرد.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.