همه آنچه باید درباره شستشوی بالش پر بدانید | پاکلین
header

همه آنچه باید درباره شستشوی بالش پر بدانید | پاکلین


نحوه شستشوی بالش پر

2020/06/08    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

بالش ها محل قرارگیری اساسی ترین عضو بدن ما یعنی سر و صورت ما هستند.به این منظور پاکیزگی آنها بسیار اهمیت دارد.عرق ها چربی ها و گرد و غبار می‌تواند موجب آلودگی و کدر شدن آنها شود.بالش های پر به دلیل وجود پر در آنها از حساسیت برخوردار هستند. نحوه شستشوی بالش پر نکات اساسی دارد که آنها را ذکر می‌کنیم. با پاکلین همراه باشید.

همه چیز درباره شستشوی بالش پر

با گذشت زمان بالش های شما گرد و غبار ، عرق و ذرات روغن جمع می شوند که در صورت عدم کنترل ، می توانند کوسن های شما را زرد رنگ کند.مخصوصا اگر جنس بالش شما از پر باشد. برای جلوگیری از بروز این اتفاق ، باید برنامه ریزی کنید که بالش های خود را مرتباً با دست یا در ماشین لباسشویی بشویید. در شستشوی بالش پر چند نکته مورد اهمیت است.

بالش های پر راحتی را در خواب به ارمغان می‌آورند

بالش های پر راحتی را در خواب به ارمغان می‌آورند

شستشوی بالش پر با ماشین لباسشویی

یکی از ساده ترین راه ها برای شستشوی بالش پر،استفاده از ماشین لباسشویی است.در ماشین لباسشویی های جدید برنامه ای برای شستن پر و پنبه وجود دارد که می‌توانید ماشین را روی آن حالت بگذارید.اما در این نوع از شستشوی چند نکته اساسی را باید مورد توجه قرار بدهید.

ابتدا،اطمینان حاصل کنید که به همراه بالش خود چیز اضافه ایی مانند زیپ و دکمه را درون محفظه ماشین قرار ندهید.بعدهم دقت کنید بالش شما سالم باشد،پارگی و سوراخی در آن وجود نداشته باشد.از آب سرد و چرخش ملایم استفاده کنید تا به بافت آن آسیب نرسد.به هیچ عنوان از مواد سفیدکننده و نرم کننده استفاده نکنید زیرا بعد از شستشو بالش شما،گلوله گلوله خواهد شد.بعد از شستشوی بالش پر  آن را آرامی خارج کنید و آب اضافی را بگیرید.بوی متفاوت بالش در این مرحله چیز بدی نیست و پس از خشک شدن برطرف خواهد شد.عمل خشک کردن را باید با دقت و در چند نوبت انجام دهید تا بالش به شکل و فرم قبلی خود بازگردد.با ضربه زدن متعدد از گلوله گلوله شدن پر ها جلو گیری کنید و آن را در معرض آفتاب قرار دهید تا به خوبی خشک شود و به حالت اولیه باز گردد.

شستشوی بالش پر با دست

ابتدا نکاتی که در شستشوی بالش پر در قسمت بالا متذکر شدیم را مورد توجه قرار دهید.یعنی از نبود زیپ و دکمه ها اطمینان حاصل کنید.بررسی کنید که رویه‌ی بالش شما پارگی نداشته باشد.

برای شستشوی دستی بالش خود،از یک وان یا تشت استفاده کنید،آن را از آب ملایم و سرد پرکنید.مواد شوینده مخصوص را به آب اضافه کنید و بالش را به آرامی در آب فرو کنید.در چنگ زدن دقت کنید و این کار را آرام انجام دهید تا فرم مخصوص خودشان را از دست ندهند.لکه ها را از بین ببرید و بعد از آن به آرامی از آب خارج کنید.و همان مراحل خشک کردن را که در بالا ذکر کردیم را تکرار کنید. از نور خورشید برای خشک شدن کامل استفاده کنید تا پر های بالش شما گلوله نشود.

پاکلین،مسیری آسان تر

گاها شما وقت کافی برای شستشوی بالش پر خود ندارید.یا تعداد بالش ها زیاد است و از حوصله و توان شما خارج است.خشکشویی آنلاین پاکلین در مسیر راحتی شما،خدمات شستشو را عرضه می‌کند و می‌توانید بالش ها و ملحفه های پر خود را به ما بسپارید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی روتختی بزنید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.