نحوه شستشوی ترمه به چه شکل است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی ترمه به چه شکل است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی ترمه به چه شکل است؟

2020/06/06    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

ترمه پارچه های اصیل و تاریخی ایرانیان است که به عنوان یک نماد با سنت ها و فرهنگ ما پیوند خورده است.علاوه بر آن زیبایی چشم نواز این هنر های بافتنی علاقه ها را به خود جذب می‌کند.همین امر سبب می‌شود که در نگهداری و شستشوی ترمه نهایت مواظبت را به خرج دهیم.خشکشویی آنلاین پاکلین این خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

نحوه شستشوی ترمه چرا مهم است؟

ترمه ها پارچه هایی اصیل و ارزشمند هستند که به نوعی با فرهنگ و تاریخ ما گره خورده اند.در بسیاری از کشورهای دنیا،ایران را با ترمه هایش می‌شناسند.ترمه ها با شکل و شمایل سنتی و چشم نوازشان به نوعی پیوند تاریخی و نماد ما ایرانیان محسوب می‌شوند.به همین علت نگهداری و شستشوی ترمه مسئله ای مهم است.

دلیل این اهمیت به نوع و جنس پارچه باز میگردد.پارچه هایی زخیم اما بسیار حساس که از الیاف های ابریشمی در ساخت آن استفاده می‌شود.ظرافت نقش و زیبایی آن خود به خود علاقه افراد را به خود جلب می‌کند.تراکم زیاد تار و پود در ترمه ها بافت آن را منحصر به فرد کرده و مقاومت بالایی به آن  بخشیده اما باید در نظر داشت شستشوی ترمه اگر به صورت غلط صورت بپذیرد موجب آسیب زدن به بافت و از بین رفتن آن می‌شود.

ترمه ها پارچه های با اصالت ایرانی

ترمه ها پارچه های با اصالت ایرانی

شستشوی ترمه چگونه است؟

ترمه ها معمولا خیلی دیر کثیف می‌شوند و به خودشان چرک می‌گیرند.نور و رطوبت عواملی تاثیرگذار در کثیف شدن ترمه ها هستند.به هر حال باید توجه کنید که شستشوی ترمه اصلا کار ساده ای نیست.این پارچه ها همانند فرش های دستبافت دارای تار و پود های آزاد در قسمت پشت آن است.پس شستن ترمه با ماشین لباسشویی موجب تخریب و از بین رفتن بافت آن خواهد شد.در شستشوی ترمه توجه به رنگ آن مسئله مهمی است در رنگ های گیاهی با ثبوت بالا می‌توانید با آب سرد و شوینده های معمولی این کار را انجام بدهید که البته همچنان سخت است و توصیه ما نیست.زیرا اگر ترمه شما آستر و یراق داشته باشد آب به آن آسیب خواهد رساند.

در ترمه هایی که از رنگ های شیمیایی استفاده شده،شستشوی آن در خانه بزرگترین ریسک است و احتمال تخریب رنگ و بافت بسیار بالاست و این کار باید توسط دستگاه های خشکشویی مطمئن انجام بپذیرد.

خشکشویی آنلاین پاکلین حافظ بافت ترمه شما

پس از بررسی اهمیت شستشوی ترمه و دانستن ارزش گرانبهای مادی و معنوی آن ها بهترین گزینه برای شستشو خشکشویی می‌باشد.اما باید توجه داشت هر خشکشویی توانایی انجام این کار به صورت حرفه ای را ندارد.

خشکشویی آنلاین پاکلین می‌تواند خیال شما را از سلامت و پاکیزگی ترمه های شما راحت کند.

شستشوی حرفه ای را از پاکلین بخواهید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.