نحوه شستشوی تشک خوشخواب - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی تشک خوشخواب - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی تشک خوشخواب

2020/07/27    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی تشک خوشخواب : هر فرد به طور متوسط تقریباً یک سوم زندگی خود را در رختخواب سپری می کند، بنابراین باید تا حد ممکن به  بهداشت آن توجه کرد و آن را تمیز نگه داشت. قبل از شستشوی تشک خوشخواب باید ملحفه آن را به خوبی با مواد شوینده بشویید. همچنین قبل از شستشو باید به برچسب های روی تشک به خوبی دقت کنید.

درباره نحوه شستشوی تشک خوشخواب بیشتر بدانید

احتمالاً  شستشوی تشک خوشخواب  در لیست برنامه های شما برای تمیز کردن منزل نیست. اما دلایل زیادی برای تمیز کردن و شستشوی تشک خوشخواب وجود دارد. هر فرد به طور متوسط ​​تقریباً یک سوم زندگی خود را در رختخواب سپری می کند، بنابراین باید تا حد ممکن به  بهداشت آن توجه کرد و آن را تمیز نگه داشت. برای تمیز نگه داشتن و شستشوی دقیق تشک خوشخواب باید به نکات زیر توجه داشته باشید.

نحوه شستشوی تشک خوشخواب

شستشو تشک خوشخواب

شستشو ملحفه

قبل از شستشوی تشک خوشخواب باید ملحفه آن را به خوبی با مواد شوینده بشویید. اگر ملحفه سفید دارای لکه است با استفاده از لکه بر های مناسب ابتدا لکه ها را پاک کنید و سپس آن را با دست یا ماشین لباسشویی بشویید.

غبار گیری سطح تشک

سطح تشک را به آرامی با جاروبرقی تمیز کنید. برای این کار، باید از لوازم جانبی  جاروبرقی استفاده کنید، قبل از شروع کار اطمینان حاصل کنید که تمامی اتصالات جارو برقی تمیز باشند. در صورت امکان تشک را بچرخانید و زیر آن را نیز به خوبی جارو برقی کنید. حتماً هر دو طرف تشک را غبار گیری کنید.

از بین بردن لکه ها

 اگر تشک شما بدون لکه باشد، تمیز کردن آن بسیار سریع انجام می شود. اما اگر تشک خوشخواب دارای لکه باشد، تمیز کردن آن به وقت بیشتری نیاز دارد. اگر می خواهید تشک های خود را تمیز کنید، قبل از شروع کار، باید از این سه قانون طلایی پیروی کنید.

  • بلافاصله پس از مشاهده لکه روی تشک، برای از بین بردن آن اقدام کنید
  • قبل از استفاده از محصولات تمیز کننده، برچسب تشک را بررسی کنید.
  • ابتدا محلول تمیز کردن روی قسمت کوچکی از تشک  تست کنید تا مطمئن شوید که به تشک آسیب نمی رساند.

از بین بردن بوی نامطبوع تشک

بعد از اینکه لکه ها را از بین بردید، پنجره ها را باز کنید و تشک را در معرض هوای تازه قرار دهید، تا زمانی که بوی نامطبوع آن کاملاَ از بین برود. اما اگر بو قوی یا ناخوشایند باشد، باید اقدامات دیگری انجام داد. مقداری جوش شیرین را روی کل سطح تشک بپاشید و بگذاری چند ساعت روی تشک باقی بماند. سپس جوش شیرین را از سطح تشک پاک کنید و تشک دوباره در معرض هوای تازه قرار دهید تا بوی نامطبوع آن از بین برود.

نحوه شستشوی تشک خوشخواب

شستشو تشک

قبل از شستشوی تشک خوشخواب باید به برچسب های روی تشک به خوبی دقت کنید. اگر جنس تشک خوشخواب از جنس فوم باشد، شستشو آن بسیار راحت است، زیرا اغلب تشک های فوم دارای روکشی هستند که به راحتی از تشک جدا می شود و این شستشو آن را راحت تر می کند. اگر کاور یا روکش تشک  خود را در ماشین لباسشویی قرار می دهید، دستورالعمل شستشو را با دقت دنبال کنید تا مطمئن شوید که به آن آسیب نمی رسانید.

برای سایر تشک ها می توانید مقداری آب گرم با مایع شوینده ترکیب کنید و روی سطح تشک اسپری نمایید. سپس  با یک اسفنج نرم به خوبی سطح تشک را تمیز کنید. به جای مایع شوینده می توانید از سرکه سفید نیز استفاده کنید. پس از آن با یک دستمال میکروفایبر سطح تشک را به خوبی خشک کنید و  تشک را در معرض هوای تازه قرار دهید تا کاملاَ خشک شود.

اگر این مطلب را دوست داشتید سری به مطلب نحوه شستشوی کیسه خواب بزنید.

نحوه شستشوی تشک خوشخواب به شکل  اصولی با خشکشویی پاکلین موثر خواهد شد. این خشکشویی کلیه شست و شوها را به شیوه کاملاً متفاوت انجام خواهد داد. کیفیت شست و شو همواره به عنوان یک اصل در خشکشویی پاکلین مورد توجه قرار می گیرد.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.