نحوه شستشوی روتختی به چه شکل است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی روتختی به چه شکل است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی روتختی به چه شکل است؟

2020/06/06    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

روتختی ها و ملحفه ها مکانی مناسب برای رشد قارچ ها و باکتری ها هستند،که بسیاربرای سلامت پوست انسان ضرر دارند.بارها اتفاق افتاده که تصمیم به شستشوی روتختی گرفته ایم اما بعد از شستن متوجه خراب شدن آن شدیم در این مقاله در شستشوی روتختی ها به شما کمک می‌کنیم. با پاکلین همراه باشید.

اهمیت شستشوی روتختی

تخت ما آخرین پناهگاه بعد از یک روز سخت و پر مشغله است.در زندگی شلوغ انسان امروزی خواب راحت بسیار حائز اهمیت است اما به خوبی می‌دانیم برای خواب راحت جای خواب خوب و تمیز نیاز است.روتختی ها معمولا پوشاننده سطح تشک و تخت می‌باشند.سلامت پوست ما و پاکیزگی ما به پاکیزگی روتختی ها ربط دارد،به همین منظور شستشوی آن ها مهم است.

شاید برایتان پیش آمده باشد بعد از شستن روتختی یا ملحفه ها،دیگر هیچگاه مثل سابقشان نخواهند شد.یا از رنگ رو می‌افتد یا به حالت پوسیده و بلا استفاده در می‌آیند. راه کار در چیست؟مشکل از کجاست؟!

شاید در نگاه اول ساده به نظر بیاید اما شستشوی روتختی نیز اصول و قواعد خودش را دارد که باید آن را در نظر بگیرید.

شستشوی روتختی در سلامت پوست تاثیر دارد

شستشوی روتختی در سلامت پوست تاثیر دارد

نحوه شستشوی روتختی

روتختی ها و ملحفه های مکانی مناسب برای رشد قارچ ها و باکتری های مخرب پوست می‌باشند.علاوه بر این ها عرق انسان همواره روی پوشش سطحی آن می‌ماند و موجب کثیفی و چرک می‌شود.برای پاکیزگی آن ها باید با نحوه شستشویصحیح آن ها آشنا شویم.اولین نکته در شستشوی روتختی توجه به جنس آن است.

روتختی کتان با مقاومت بالایی که دارد در دمای 40 درجه با ماشین لباسشویی برای شستن مناسب است. اما استفاده از سفیدکننده ها و برخی از لکه بر ها می‌تواند به رنگ و بافت آن آسیب برساند.

روتختی ساتن با توجه به جنس باید شسته شود در پارچه هایی که از پلی استر و نایلون تشکیل شده باشد می‌توانید در خانه با دمای 30 درجه آن را شستشو کنید.اما برای ساتن هایی که ابریشم و استات تشکیل شده شستشو با ماشین لباسشویی پیشنهاد نمی‌شود.حتما به مواد شوینده مورد استفاده توجه و دقت داشته باشید.

روتختی ابریشمی با جنس طبیعی و نسبتا مقاوم اما حساس خود در دمای پایین تر از 30 درجه به خوبی شسته می‌شود در بعضی از ماشین لباسشویی ها گزینه ابریشمی وجود دارد که شما می‌توانید برای شستشوی روتختی ابریشمی از آن استفاده کنید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی بالش پر بزنید.

توصیه ما به شما،پاکلین

خشکشویی آنلاین پاکلین با استفاده از علم مخصوص شستشو و مواد مناسب می‌تواند خدمات شستشوی روتختی و ملحفه های شما را به بهترین و تخصصی ترین شکل انجام دهد.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: 02191303140

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.