نحوه شستشوی لباس پشمی چگونه است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی لباس پشمی چگونه است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی لباس پشمی چگونه است؟

2020/06/06    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی لباس پشمی : پشم ها،پارچه های زیبا و مقاوم مناسب فصول سرما.حساسیت بالای این نوع پارچه ها موجب شده مراقبت از آن با قواعد و اصولی همراه باشد. در شستشوی لباس پشمی نکاتی را باید در نظر بگیرید که ما در این مقاله این نکات را به همراه توضیحات در اختیار شما قرار داده ایم.

اهمیت دقت در شستشوی لباس پشمی

پشم ماده ای بسیار ظریف است که مستعد کوچک شدن است ، اما این بدان معنی نیست که شما نمی توانید به شستشوی لباس پشمی خود مشغول شوید.می‌توانید با خیس کردن دست خود با آب و صابون و خشک کردن هوا ، لباس خود را بشویید. همچنین می توانید لباس خود را روی پشم و یا جنس ظریف دیگر بشویید ، سپس خشکی آن را به دست هوا بسپارید.ممکن است بعد از خشک شدن ، برای مقابله با انقباض ، مجبور شوید لباس پشمی خود را به آرامی به اندازه اصلی خود برگردانید.لباس پشمی از پرطرفدار ترین ها در زمستان است اما نگهداری و شستشوی آن آداب خاصی دارد که لازم است بدانیم تا از وارفتگی با تنگ شدگی آن جلوگیری کنیم.

لباس های پشمی مناسب برای فصول سرد

لباس های پشمی مناسب برای فصول سرد

نحوه شستشوی لباس پشمی

قبل از شروع شستن یه چند نکته باید دقت کنید.لباس پشمی را بسیار کم بشورید تا الیاف آن آسیب نبیند و وارفته نشود.شستشوی لباس پشمی با ماشین لباسشویی یک اشتباه بزرگ است مگر در جنس های ضخیم با آب سرد.

آب ولرم و شستشوی دستی بهترین انتخاب است.بگذارید لباستان خیس بخورد؛قبل از شستشو 20 تا 30 دقیقه آن را در آب رها کنید تا خوب خیس شود.مواد سفید کننده قوی و وایتکس از دشمنان لباس پشمی شما هستند.در شستشوی لباس پشمی از چنگ زدن بیش از حد نیز خودداری کنید.در انتخاب مواد شوینده مخصوص دقت کنید.

خشک کردن بعد از شستشو اهمیت بالایی دارد.لباس پشمی خود را آویزان نکنید روی طناب و گیره نندازید در یک مکان مسطح انداخته و بگذارید با جریان هوا خشک شود.

برای ریسک نکردن در شستشوی لباس پشمی خود،پاکلین را انتخاب کنید.

خشکشویی آنلاین پاکلین با استفاده از جدیدترین متد تخصصی روز در صنعت شستشو اطمینان شما را از سلامت لباستان جلب می‌کند.دیگر نیاز نیست استرس خراب شدن جنس پشمی را تحمل کنید.با پاکلین حرفه ای  لباس بشویید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.