نحوه شستشوی پتو در خانه با لباسشویی و دست | پاکلین
header

نحوه شستشوی پتو در خانه با لباسشویی و دست | پاکلین


نحوه شستشوی پتو

2020/06/26    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی پتو : پتو ها به جهت ارتباط مستقیمی که با بدن ما دارند، از جهت سلامتی و پاکیزگی بسیار مهم هستند. عواملی مانند تعریق، گرد و خاک و ریختن مواد خوراکی روی پتو باعث کثیفی و یا حتی بد بویی آن می‌شود. در شستشوی پتو از ابعاد آن نترسید در پاکلین به شما خواهیم گفت چگونه پتوی خود را بشویید.

شستشوی پتو چگونه است؟

پتو بهترین وسیله برای گرم شدن در یک شب سرد زمستانی است. در حال تماشای یک فیلم یا در هنگام خواب، پتوها ما را گرم نگه می دارند. اما پتوها، مانند هر وسیله دیگر مثل ملافه ها و لباس ها ، نیاز به شستشوی مرتب دارند. شستشوی پتو لازم است حداقل یک بار در ماه یا چند مرتبه در ماه انجام شود تا از جمع شدن کثیفی ها و باکتری ها جلوگیری شود. شما می توانید بیشتر پتوها را در ماشین لباسشویی بشویید، اما برخی از آنها ممکن است شکننده تر باشند و به شستشوی دستی نیاز داشته باشند. اگر مطمئن نیستید که از کدام روش تمیز کردن با خیال راحت می توانید برای شستشوی پتو بدون تخریب پارچه آن استفاده کنید ، می توانید چند نکته زیر را در مورد نحوه شستشوی آنها مطالعه کنید.

شستشوی پتو در حفظ سلامت پوست مهم است

شستشوی پتو با دست

برای شستشوی پتو با دست، وان را با آب خنک پر کرده و مواد شوینده را اضافه کنید. یک وان یا حوضچه به اندازه کافی بزرگ پیدا کنید که پتوی شما در آن جا بگیرد و آن را با آب خنک پر کند. در مواد شوینده ملایم مخلوط کرده و بگذارید تا از طریق آب پخش شود. در اصل شما همان کارهایی را انجام می دهید که ماشین لباسشویی برای یک شستشوی ملایم انجام می‌دهد، اما به صورت دستی. وان را زیاد پر نکنید، ممکن است هنگام قرار دادن پتو سرریز شود.

پتو را در آب بچرخانید. با استفاده از ضربه های نرم ، پتو را به جلو و عقب در آب صابون بکشید. این کار را تا زمانی که پتو کاملاً تمیز شود انجام دهید. آب اضافی را فشار دهید. پتو را از وان بیرون آورده و بگذارید آب اشباع شده تمام شود. پتو را دو یا سه بار تا کنید و سپس از فشار هر دو دست استفاده کنید تا روی پتو فشار بیاورید و آب اضافی آن را فشار دهید. فشار دادن پتو گزینه ای مطمئن تر برای پیچاندن آن است که می تواند پارچه را از شکل جدا کند.

دوباره با استفاده از آب ساده بشویید. با این کار مواد پاک کننده ای که ممکن است درون پتو مانده باشد را از بین می‌برد. پتو را درون آب بچرخانید و هر بخش را جداگانه لمس کنید. اطمینان حاصل کنید که هیچ اثری از مواد شوینده روی پتو باقی نمانده است. ممکن است لازم باشد این کار را چندین بار انجام دهید.

حتماً پارچه های ظریف مانند پشم ، ابریشم و ملحفه ها را به آرامی بشویید. این پارچه ها از الیاف طبیعی بافته می شوند و در صورت برخورد با روش های شستشوی سخت ممکن است آسیب جبران ناپذیری داشته باشند.

شستشوی پتو با ماشین لباسشویی

در شستشوی پتو با دست رعایت چند نکته لازم است. اندازه را رعایت کنی. ممکن است پتوی شما برای محفظه ماشین لباسشویی بزرگ تر از حد لازم باشد. و این امر موجب بروز مشکلاتی در شستشو شود. قبل از شستشو، گرد خاک را بتکانید. رنگ دهی پتو را آزمایش کنید. اگر برای اولین بار است که می‌خواهید پتوی خود را بشویید، این آزمایش برای شما لازم است. برای چند دقیقه یک قسمت رنگی از پتو را در آب خنک خیس کنید ، سپس پتو را با یک تکه پارچه سفید ساده یا حوله کاغذی آغشته کنید تا ببینید آیا رنگ پس می‌دهد. از شستن پتوی رنگ روشن و جدید، با لباس های دیگر خودداری کنید.

شستشوی پتو با ماشین لباسشویی

یک چرخه ملایم را انتخاب کنید و از آب خنک استفاده کنید. هنگام شستشوی پتو ، همیشه از آب خنک استفاده کنید و ظریف ترین چرخه شستشو را انتخاب کنید. شدت شستشو به پتوی شما آسیب می‌رساند، نکته مهم این است که شستشوی سنگین می توانند پتو شما را از شکل جدا کنند و باعث شود تا بد به نظر برسد. به همین ترتیب ، آب گرم می تواند نخ ها را کوچک کند و باعث ریزش رنگ شود. از این امر آگاه باشید و پتو را از آسیب محافظت کنید.

ماشین لباسشویی را به طور مساوی بار کنید .پتو را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید، مطمئن شوید که وزن و فله آن به طور مساوی در اطراف محفظه توزیع شده است .در غیر این صورت، تمام سطوح پتو به طور یکسان تمیز نمی شوند.

شستشوی پتو با ماشین لباسشویی

پاکلین باز هم به کمک شما خواهد آمد

برای شستشوی پتوی خود نگران زحمت ها و صرف وقتش نباشید. خشکشویی آنلاین پاکلین، سلاح مخفی شما در برابر ناپاکی هاست. کافی است سفارش خود را ثبت کنید و باقی مسائل را به متخصصین پاکیزگی پاکلین بسپارید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.