نحوه شستشوی کفش جیر {معرفی روش اصولی و صحیح} | پاکلین
header

نحوه شستشوی کفش جیر {معرفی روش اصولی و صحیح} | پاکلین


نحوه شستشوی کفش جیر با روش صحیح و مناسب

2020/07/08    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی کفش جیر از مواردی است که نیاز به حوصله و دقت فراوان دارد. در واقع شستشو و پاکسازی کفش جیر زمان بر بوده و با سختی و دشواری همراه می باشد. اگر چه شستشوی کفش با استفاده از هر روشی امکان پذیر می باشد اما کفش جیر را نمی توان با روش های عادی شست و شو و پاکسازی نمود. با پاکلین همراه باشید.

نحوه شستشوی کفش جیر با روش صحیح و مناسب

نحوه شستشوی کفش جیر از مواردی است که نیاز به حوصله و دقت فراوان دارد. در واقع شستشو و پاکسازی کفش جیر زمان بر بوده و با سختی و دشواری همراه می باشد. اگر چه شستشوی کفش با استفاده از هر روشی امکان پذیر می باشد اما کفش جیر را نمی توان با روش های عادی شست و شو و پاکسازی نمود.

نحوه شستشوی کفش جیر به شکل صحیح نشان می دهد که این کفش ها مراحل مختلفی برای شست و شو دارند. از این رو برای اجرای این مراحل نیاز دارید که حوصله به خرج دهید.

کفش های جیر کفش های قابل شست و شو نیستند. بنابراین برای شستشوی آن ها باید به شیوه خاص عمل کنید. این کفش ها به سرعت کثیف می شوند اما پاک کردن و زدودن آلودگی از آن ها بسیار زمان بر و سخت می باشد. برای اینکه بتوانید از کفش جیر خود به خوبی بهره مند شوید، بهتر است با نحوه شستشوی کفش جیر به شکل صحیح آشنا شوید.

نحوه شستشوی کفش جیر با روش صحیح و مناسب

نحوه شستشوی کفش جیر چگونه است؟

نحوه شستشوی کفش جیر با یک برس مخصوص تمیزکاری کفش دنبال می گردد. بسیاری از افراد گمان می کنند که کفش های جیر در مقابل رطوبت و آب مقاوم هستند. حال آن که ابداً این طور نیست. این کفش ها باید در هنگام خشک بودن تمیزکاری شوند. در واقع خشک بودن کفش به تمیزکاری بهتر کفش و از بین بردن سرسخت ترین لکه ها منجر می شود. بنابراین برای پیاده کردن طریقه شستشوی کفش جیر به شکل درست باید زمان خشک بودن کفش را مدنظر بگیرید.

ابتدا برس را بردارید و آلودگی های ظاهری را از روی کفش پاک کنید. برس کشیدن بر روی کفش باید فقط در یک جهت باشد. بنابراین جهت حرکت برس روی کفش رفت و برگشتی نباشد.

روش های شستشوی کفش جیر به شکل اصولی

در چنین وضعیتی شاهد خوابیدن پرزهای کفش جیر خواهید بود. در مرحله بعد طریقه شستشوی کفش جیر, برس به شکل رفت و برگشتی زده می شود. این حرکت لکه ها را برطرف و پرزها را از حال خوابیده خارج خواهد کرد. اگر این پرزها بسیار فشرده شده اند و با حرکات رفت و برگشتی برس از حالت سکون خارج نمی گردند، باید برای بیدار کردن پرزها از چاقو و یا وسیله معادل با آن استفاده کرد.

در ادامه برای اینکه بتوانید نحوه شستشوی کفش جیر را تکمیل کنید، باید از سوهان لاستیک یا پاک کن جیر برای تمیزکاری و پاکسازی استفاده کنید.

نحوه شستشوی کفش جیر با روش صحیح و مناسب

تثبیت کردن شستشوی کفش جیر

برای تثبیت نحوه شستشوی کفش جیر از یک لایه کمک گرفته می شود. این لایه با اسپری محافظ بر روی کفش جیر ایجاد خواهد شد. این موضوع تمیز ماندن کفش را بیشتر خواهد کرد.

لایه بیرونی کفش را با برس مرطوب نمایید. این کار نیز در نحوه شستشوی کفش جیر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. چون از بین بردن لکه های سخت را ممکن می سازد.

توجه داشته باشید که بعد از اجرای مراحل شستشوی کفش جیر باید آن را خشک کنید. کاغذ خشک کن گزینه خوبی برای خشک کردن کفش جیر است. این کاغذ به شکل مچاله در داخل کفش جای خواهد گرفت.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی کفش ورزشی بزنید.

اگر در زمینه نحوه شستشوی کفش جیر از تبحر و تخصص کافی برخوردار نیستید، بهتر است این کار حرفه ای را به خشکشویی پاکلین بسپارید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.