نحوه شستشوی کفش در ماشین لباسشویی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی کفش در ماشین لباسشویی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی کفش در ماشین لباسشویی

2020/06/14    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

کفش ها و کتونی ها در صنعت پوشاک و مد روز اهمیت فراوانی دارند علاوه بر آن نشانگر تیپ شخصیتی ما نیز می‌باشند.کثیف شدن و بو گرفتن کفش ها در طول روز به علت استفاده فراوان یک امر طبیعی است.شستشوی کفش با دست بسیار سخت و وقت گیر است برای آشنایی با نحوه شستشوی کفش خود با ماشین لباسشویی با ما همراه باشید.

آیا شستشوی کفش در ماشین لباسشویی ممکن است؟

خیابان های کثیف،پاشیدن آب،پا گذاشتن افراد در مکان شلوغ و اتفاقات دیگری از این قبیل موجب کثیف شدن و از فرم افتادن کفش های ما می‌شود.گاهی به علت مشغله زیاد مجبوریم در طول روز مداوم کفش بپوشیم و همین امر باعث بو گرفتگی آن بشود.در تمام این حالات به شستشوی کفش نیازمند هستیم.

شستن کفش در لباسشویی

کفش های تمیز و زیبا نشانگر یک شخصیت منظم و دقیق است در واقع کفش ها و کتونی ها امروزه،عضو حساسی در صنعت پوشاک و مد به حساب می‌آیند.بنابراین مراقبت و پاکیزگی آنها حائز اهمیت است.

اما شستشوی کفش چگونه است؟شستشو با دست علاوه بر زحمت فراوان ممکن است به کفش ها آسیب برساند.راه حل با ماست.می‌توانید کفش های خود را با ماشین لباسشویی بشویید و آن ها را تمیز کنید.

یکی از راه های شستشوی کفش ها،استفاده از ماشین لباسشویی است

چگونه کفش های خود را با ماشین لباسشویی بشوییم؟

ابتدا برای اطمینان از سلامت کفش ها می‌توانید آن ها را در یک محفظه پارچه ای مثل حوله یا روبالشی قرار دهید.بهتر است کفش های خود را به همراه دو حوله بزرگ یا پارچه بزرگ بشویید اگر این کار را انجام می‌دهید از حوله یا پارچه سفید رنگ و حساس استفاده نکنید.

شستشو کفش در لباسشویی

بهتر است قبل از شستن بند ها را جدا کنید تا به در هنگام شستشو گیر نکنند اگر آن ها را با دست بشویید بهتر است اما می‌توانید با قرار دادن آنها در یک کیسه پارچه ای کوچک به همراه کفش ها،بندها را هم بشویید.

ماشین لباسشویی را در یک دور موتور معمولی قرار دهید یا از دور کند استفاده کنید،کفش ها دیرتر اما بهتر شسته می‌شوند و لکه ها بهتر از بین می‌روند.دقت کنید آب گرم می‌تواند باعث جدا شدن چسب کفش ها،شل شدن بافت آنها و از بین رفتن رنگ آنها شود،پس بهتر است از آب سرد یا ولرم در شستشو استفاده کنید.

مواد شوینده خاصی برای شستشوی کفش ها نیاز نیست بلکه از همان مواد همیشگی یا شامپو ها می‌توانید استفاده کنید.توجه کنید استفاده از نرم کننده ها کفش شما را خراب می‌کند علاوه بر آن میزان خاک گیری آن را نیز افزایش می‌دهد.

لازم است بعد از اتمام شستشو آن ها را خشک کنید.در خشک کردن کفش ها پس از شستشو بسیار دقت کنید.ابتدا می‌توانید با استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی آب اضافی آنها را بگیرید اما این کار توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است باعث رسیدن آسیب و یا پارگی شود.از قرار دادن آنها زیر نور مستقیم خورشید پرهیز کنید که این کار به بافت کفش شما آسیب می‌رساند.با استفاده از هوای آزاد به اندازه یک روز یا قرار دادن آنها در مقابله پنکه،آنها را به خوبی خشک کنید.می‌توانید با استفاده از روزنامه داخل کفش را پر کنید تا روند خشک کردن را سریعتر انجام دهید.

اگر می‌خواهید بعد از شستشو،کفش هایتان مثل روز اول به نظر برسد،پاکلین را انتخاب کنید

تعجب نکنید خدمات خشکشویی آنلاین پاکلین در شستشوی کفش هایتان به شما کمک می‌کند.برای کسانی که به پاکیزگی و سلامت کفش های خود اهمیت می‌دهند پاکلین بهترین گزینه است تا با استفاده از روش های روز دنیا و با استفاده از افراد با تجربه،اطمینان شما را در سلامت و پاکیزگی کفش هایتان جلب کند.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.