نحوه شستشوی کوله پشتی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه شستشوی کوله پشتی - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه شستشوی کوله پشتی

2020/06/14    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

شستشوی کوله پشتی چگونه است؟

کوله پشتی برای بچه ها ، دانش آموزان و مسافرانی که مشاغل خانگی و وسایل مورد نیاز خود جا به جا می‌کنند. ضروری است. با گذشت زمان ، مواد غذایی ، رطوبت ، و پارگی روزمره می تواند یک کوله پشتی را کثیف و بدبو کند. خوشبختانه ، بیشتر کوله پشتی ها برای تحمل فرسودگی روزمره ساخته شده اند ، و تمیز کردن آنها چندان دشوار نیست. بیشتر کوله پشتی ها را می توان در ماشین لباسشویی معمولی با استفاده از مواد شوینده شستشو داد ، اما سایر آنها بسته به ماده ای که از آن ساخته می شوند ، باید با آن شست و شو داده شوند. با استفاده از برخی محصولات تمیز کننده سبک و می توانید شستشوی کوله پشتی خود را انجام دهید و آن را تمیز نگه دارید تا طول عمر آن افزایش یابد.

اما در نحوه شستشوی کوله پشتی مشکل اینجاست که گاهی شستشو باعث آسیب رسیدن به کوله،پارگی،نخ کش شدن یا از بین رفتن رنگ آن می‌شود.ما به شما راه حل مناسب را خواهیم داد،با پاکلین همراه باشید.

شستشوی کوله پشتی برای جلوگیری از تخریب آن لازم است.

نحوه شستشوی کوله پشتی

شستشوی کوله پشتی با دست

برای شستشوی کوله پشتی خود به وسیله دست ابتدا رعایت چند نکته لازم است.کوله پشتی را خالی کنید؛هیچ چیز را جا نگذارید کوله پشت را برعکس کرده و چیز های ریز درشت را از آن بیرون بریزید.اگر وسیله ای که در کوله خود نگهداری می‌کنید کثیف است حتما قبل بازگرداندن مجدد به کوله آن را تمیز کنید

کوله خود را بتکانید و گرد و خاک های اصلی را از آن جدا کنید.اگر دارای قسمت های جداشونده مثل قاب ها و زیپ های جدا شونده است حتما آن ها را جدا کنید.نخ های اضافی را قطع کنید؛اگر قسمتی از کوله پشتی شما دچار پارگی یا بیرون زدگی نخ ها شده حتما قبل از شستشو،آنها را قطع کنید تا موجب نخ کش شدن نشوند.

برچسب کوله پشتی را بخوانید

درنحوه شستشوی کوله پشتی اغلب کوله ها دستورات و نکات لازم را برای شستشو در لیبل چسبیده به کوله درج می‌کنند تا شما از نحوه درست آن مطلع باشید.با استفاده از یک برس یا مسواک لکه های بزرگ را از بین ببرید،اما مراقب باشید باعث سفید شدن رنگ کوله نشوید.

یک سینک بزرگ یا وان حمام را با آب ولرم پر کنید. همچنین می توانید این کار را در حوضچه لباسشویی یا سینک ظرفشویی انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای شستن تمام جیب ها و بخش های کوله پشتی وجود دارد.از شستشوی کوله پشتی  آب گرم خودداری کنید ، زیرا آب گرم می تواند باعث از بین رفتن رنگ در کوله پشتی شود.اگر برچسب مراقبت شما نشان می دهد که کوله پشتی را به طور کامل در آب فرو نکنید ، سعی کنید قسمت های آن را با یک دستمال خیس تمیز کنید.

یک ماده شوینده ملایم را به آب اضافه کنید. مواد شوینده ای که استفاده می کنید باید یک پاک کننده ملایم باشد که عاری از رنگ ، عطر و مواد شیمیایی باشد. این امر به این دلیل است که مواد شیمیایی خشن می توانند به بافت پارچه کوله پشتی شما آسیب وارد کنند، و رایحه ها و رنگ ها می توانند پوست شما را تحریک کنند.

با استفاده از اسفنج یا برس یا مسواک،به شستشوی کوله پشتی خود مشغول شوید.اگر جنس کوله شما ظریف است مراقب باشید که شستشوی آرامی داشته باشید.به خوبی آب کشی کنید تا ماده های شوینده کاملا از بین بروند.

پس از شستشو آب اضافی را بگیرید،می‌توانید با گذاشتن حوله در داخل آب داخلی آن را جذب کنید.و سپس آن را به صورت وارونه آویزان کنید و در معرض هوای آزاد و نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود

شستشو با ماشین لباسشویی

در شستشوی کوله پشتی با ماشین لباسشویی رعایت تمام نکات گفت شده الزامی است.پس حتما مطلب بالا مطالعه کنید.سپس کوله پشتی خود را بعد از رعایت نکات گفته شده درون یک کیسه پارچه ای قرار دهید تا از آسیب رساندن زیپ ها به ماشین لباسشویی جلوگیری شود.سپس ماشین لباسشویی خود را روی دور ملایم تنظیم کرده و 2 قاشق چای خوری مواد شوینده و نرم کننده به آن اضافه کنید.در نظر داشته حتما از آب ولرم یا سرد استفاده شود.بعد از اتمام شستشو،طبق نکاتی که در مطلب قبل گفته شد،خشک کنید.

پاکلین ارائه دهنده بهترین خدمات شستشو در کنار شماست.

خشکشویی آنلاین پاکلین،با در نظر داشتن تخصص کافی می‌تواند محل مورد اعتمادی برای شستشوی کوله پشتی شما باشد.دیگر زحمت شستشو و صرف وقت را کنار بگذارید و کار را به دستان توانای شویندگان ما بسپارید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.