نحوه شستشوی کیسه خواب {با دست یا ماشین؟} | پاکلین
header

نحوه شستشوی کیسه خواب {با دست یا ماشین؟} | پاکلین


نحوه شستشوی کیسه خواب

2020/06/27    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

کیسه های خواب،همراه همیشگی سفرهای ما در دل طبیعت ،برای تامین راحتی خواب ماست.شستشوی کیسه خواب امری بسیار حساس است زیرا شستشوی نامناسب می‌تواند باعث خراب شده کیسه خواب شما شود.در این مقاله قصد داریم نحوه شستشوی صحیح کیسه خواب به همراه راه حل های مناسب را با شما در میان بگذاریم.با پاکلین همراه باشید.

شستشوی کیسه خواب چگونه است؟

تا به حال کیسه خواب خود را شسته اید؟در مورد اهمیت پاکیزگی کیسه خواب چه می‌دانید؟کیسه خواب ها تختخواب دوم ما هستند که در مسافرت ها و کمپ ها در طبیعت، محل راحت خواب ما هستند.گاهی اوقات کیسه خواب ها بر اثر برخورد با زمین یا محیط اطراف کثیف می‌شوند یا بخاطر رطوبت دچار کپک زدگی می‌شوند که این شما را به فکر شستشوی کیسه خواب خود می‌اندازد، اما چگونه آن را بشوییم بدون آنکه آسیب ببیند؟

زمانی که شما در کیسه خواب هستید،ممکن است عرق کنید، و یا به دلیل آلودگی محیط کیسه خود را آلوده کنید همین علت باعث خرابی و بوگرفتگی آن می‌شود.طبیعتا بوی نامطلوب خواب راحت را مختل می‌کند و هیچکس دوست ندارند در جایی بخوابد که بو می‌دهد، پس شستشوی آن بسیار لازم است.

پاکیزگی کیسه خواب شما برای سلامت پوستتان مهم است

نحوه شستشوی کیسه خواب با ماشین لباسشویی

انتخاب ماشین لباسشویی برای شستشوی کیسه خواب گزینه ای بهتر از شستشو با دست است زیرا کیسه خواب ها به دلیل قابلیت ضد آب نیاز به چرخش و فشار آب بیشتری برای پاکیزگی کامل دارند.

رعایت چند نکته برای تمیز کردن کیسه خواب بسیار مهم است.ابتدا لیبل و برچسب چسبیده شده به کیسه خواب خود را مطالعه کنید تا اگر کیسه شما از جنس خاصی بود و نیاز به مواد خاصی برای شستشو داشت از آن مطلع شوید.از آب گرم برای شستشو استفاده نکنید.قبل از شستشو از بسته شدن زیپ ها اطمینان حاصل کنید تا موجب پارگی کیسه خواب نشوند.مواد شوینده مخصوصی برای شستشو وجود دارد که می‌توانید از فروشگاه های لوازم کوه نوردی تهیه کنید.

نحوه شستشوی کیسه خواب با ماشین لباسشویی

نکته؛برای شستشوی کیسه خواب از ماشین لباسشویی هایی استفاده کنید که در آنها از جلو باز می‌شوند.ماشین لباسشویی های استوانه ای می‌توانند به کیسه خواب آسیب وارد کنند.

دمای شستشوی برای کیسه خواب شما باید زیر 30 درجه باشد تا به بافت آن آسیب نرساند،پس در انتخاب برنامه شستشو دقت کنید.پس از شستشو باید آب اضافی آن را بگیرید،توجه داشته باشید جمع کردن کیسه خواب در حالت نمدار و مرطوب می‌تواند باعث کپک زدن و رشد قارچ همچنین بدبویی شود.

می‌توانید با استفاده از یک پارچه یا حوله رطوبت باقی مانده را از کیسه خواب خود بگیرید.آن را برعکس کنید و برای خشک شدن کامل در معرض هوای آزاد قرار دهید.نور مستقیم خورشید آسیب رسان است پس کیسه خواب خود را از خورشید دور کنید و در سایه قرار دهید تا به طور کامل خشک شود.

کیسه  خواب پاکیزه مساوی است با آرامش خواب در سفرها

نحوه شستشوی کیسه خواب با دست

برای پاکسازی و تمیز کردن کیسه خواب یا بگ اسلیپ خود به صورت دستی،ب ه یک وان یا تشک به اندازه ای که تمام سطح کیسه خوابتان را پوشش دهد نیاز دارید. کیسه خواب را حتما برعکس کنید تا آب به منافذ داخلی آن نیز برسد. وان خود را به اندازه کافی از آب ولرم و سرد پر کنید و محلول های شوینده ملایم خود را به آن اضافه کنید. مطمئن شوید که شوینده های شما حاوی سفیدکننده ها نیستند، زیرا سفیدکننده ها باعث رنگ پس دادن کیسه خواب شما و ایجاد لکه های سفید روی سطح آن می‌شوند. قبل از شستشوی کیسه خواب خود ابتدا مطمئن شوید آشغال ها و  زباله های کوچک در آن نیستند، سپس به مدت 10 دقیقه بگذارید تا کیسه شما کاملا خیس شود. سپس به آرامی با دست کیسه خوابتان را درون آب تکان بدهید تا آب و شوینده ها به همه نقاط آن برسد.این کار را در چند نوبت انجام دهید و سپس آب را تخلیه کنید.

شستشوی کیسه خواب با دست

برای اطمینان حاصل کردن از پاک شدن تمام شوینده ها عمل آب کشی را چند نوبت انجام دهید. زمانی که دیگر کف و حباب روی سطح آب دیده نشد، کیسه خود را خارج کنید و آب اضافی را از آن بگیرید. فشردن و کش دادن کیسه باعث ایجاد آسیب های بافتی مثل پارگی و ایجاد چین و چروک می‌شود. پس به آرامی در یک فضای آزاد دور از خورشید بگ اسلیپ خود را آویزان کنید و بگذارید کاملا خشک شود.

خود را خسته نکنید و ریسک خراب شدن کیسه خواب دلخواهتان را به جان نخرید

خشکشویی آنلاین پاکلین درگاهی مطمئن برای رها کردن شما از استرس شستشو می‌باشد. پاکلین با تخصص به روز و دستگاه های مجهز رضایت را از شستشوی کیسه خواب دلخواهتان به شما می‌بخشد. استفاده از اصول شستشو، اطمینان جهت سلامت ماندن محصولات و لبخند رضایت مشتری، چیزهایی هستند که در پاکلین به داشتن آنها افتخار می‌کنیم.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی تشک خوشخواب بزنید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.