نحوه شستشوی کیف لپ تاپ با لباسشویی و دست | پاکلین
header

نحوه شستشوی کیف لپ تاپ با لباسشویی و دست | پاکلین


نحوه شستشوی کیف لپ تاپ

2020/06/21    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

کیف لپ تاپ، محفظه محافظت از لپ تاپ و اشیایی است که نیاز داریم با خودمان حمل کنیم. عوامل زیادی مثل آلودگی ها، ریختن مواد روغنی، باقی مانده مواد خوراکی و یا ریختن جوهر خودکار، می‌تواند باعث کثیفی و آسیب رسانی به آن شود. قصد داریم نحوه صحیح شستشوی کیف لپ تاپ را، در این مقاله با شما در میان بگذاریم. با وبلاگ پاکلین همراه باشید.

شستشوی کیف لپ تاپ چگونه است؟

وجود کیف های لپ تاپ در میان دارندگان لپ تاپ یک ضرورت است زیرا جدا از نگهداری و حفاظت، استفاده از آن به تسهیل حمل و نقل بسیار کمک می کند.در حالی که این کیف ها هم محافظ هستند هم وسیله حمل و نقل، به همان اندازه مهم است که از این موارد به درستی مراقبت شود. در رابطه با آن ، یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید شستشوی کیف لپ تاپ شما به روشی مناسب است.

شستشوی کیف لپ تاپ چگونه است؟

شستشوی کیف لپ تاپ چگونه است؟

چرا باید کیف لپ تاپ خود را بشویید؟

دلیل اینکه باید بدانید که چگونه کیف لپ تاپ را بشویید این است که مدتها استفاده می تواند باعث جمع شدن گرد و غبار ، خاک و همچنین باکتری ها در کیف لپ تاپ شما شود. جدای از این ، لکه های ناشی از ریختن مایعات و باقیمانده مواد غذایی همچنین می تواند باعث ناخوشایند شدن چهره کیف شود.علاوه بر این ، کیف های کثیف، گاه ممکن است بوی نامطبوع ، منتشر کنند و باعث تغییر رنگ شوند. اگر می خواهید هزینه خرید یک کیف جدید را پس انداز کنید و یک کیف لپ تاپ خوش تیپ داشته باشید ، و بدون خجالت در همه جا از آن استفاده کنید ، پس وقت آن است که یاد بگیرید که چگونه شستشوی کیف لپ تاپ را انجام دهید.

نحوه شستشوی کیف لپ تاپ

نحوه شستشوی کیف لپ تاپ

نحوه شستشوی کیف لپ تاپ ، به صورت شستن دستی

کاملا آن را تخلیه کنید؛قبل از شروع به خیساندن لپ تاپ در آب ، این نکته را به شما یادآوری می کند که تمام وسایل خود را ، به خصوص دستگاه های الکترونیکی کوچک مانند شارژر برای تلفن ها و لپ تاپ ها را از خراج کنید.همچنین باید همه بندها و جیب های جداشونده دیگر را جدا کنید.

قبل از خیساندن در آب نخ های جدا شده را قطع کنید.بهتر است لکه های بزرگ را قبل از شستشوی به وسیله یک مسواک پاک کنید به این صورت که می‌توانید مقداری از شوینده ها و پاک کننده ها را روی قسمت لک زده بپاشید و با استفاده از مسواک آن را برطرف کنید،این عمل به تمیز شدن بهتر کیف لپ تاپ شما کمک می‌کند.محفظه یا تشت خود را پر از آب کنید و مواد شوینده ملایم بدون آنزیم های سفید کننده را به آن اضافه کنید.توجه داشته باشید از آب سرد یا ولرم استفاده کنید تا کیف شما رنگ پس ندهد.

نحوه صحیح شستشوی کیف لپ تاپ

قدم بعدی حرکت به جلو ، شستشو خواهد بود. برای این کار ، کیف را زیر آب فرو کنید و مقداری صابون ملایم به آن اضافه کنید. از مسواک استفاده کنید تا لکه ها را از بین ببرید و همچنین بین زیپ ها را به خوبی بشویید.این روش را بیش از حد انجام ندهید. هنگامی که دیدید لکه ها به طور کامل برداشته شده متوقف شوید.

کیف لپ تاپ را چندین مرتبه آب کشی کنید تا مواد شوینده کاملا از آن خارج شوند.سپس آب اضافی را بگیرید،می‌توانید به وسیله یک حوله یا پارچه آب درون کیف را جذب کنید. آن را در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود بگذارید به روش طبیعی خشک شود ،مطمئن شوید که آن را به صورت وارونه آویزان کرده اید تا آب از بین برود.

روش شستشو با ماشین لباسشویی

در شستشوی کیف لپ تاپ با ماشین لباسشویی ابتدا لازم است نکاتی را که در شستشوی دستی بیان کردیم رعایت کنید.مثل خالی کردن کیف و از بین بردن لکه های بزرگ قبل از شستشو،سپس  با چک کردن لیبل اطمینان حاصل کنید که می توان آن را با استفاده از ماشین لباسشویی شستشو داد.تنظیمات ماشین لباسشویی را آماده کنید.آن را در یک چرخه آرام و در دمای 20 درجه نگه دارید. بگذارید فقط چند دور بگذرد و مطمئن شوید که زیپ ها قبل از گذاشتن در داخل بسته هستند.

از مواد شوینده معمولی و ملایم استفاده کنید،لازم است یاد آوری کنیم شوینده هایی که آنزیم سفید کننده دارند به رنگ کیف شما آسیب خواهند زد پس مراقب باشید.سپس بعد از شستشو کیف خود را از ماشین لباسشویی خارج کنید و آب اضافی آن را بگیرید.می‌توانید از خشک کننده ماشین لباسشویی برای خشک کردن آن استفاده کنید اما این کار ممکن است به کیف شما آسیب برساند.

بهترین راه را انتخاب کنید،پاکلین انتخاب حرفه ای ها

با شستشوی نامناسب به کیف ارزشمند خود آسیب نرسانید.خدمات خشکشویی آنلاین پاکلین کیف های لپ تاپ شما را به بهترین شکل شستشو داده و خیال شما را از داشتن یک کیف تمیز و پاکیزه،راحت می‌کند.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی کیف سفید بزنید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.