نحوه شستشوی کیف چرم طبیعی و مصنوعی {راه های کاربردی} | پاکلین
header

نحوه شستشوی کیف چرم طبیعی و مصنوعی {راه های کاربردی} | پاکلین


نحوه شستشوی کیف چرم طبیعی و مصنوعی

2020/06/09    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

شستشوی کیف چرم : محصولات چرمی به خصوص کیف چرم با جنس مقاوم و ظاهر جذابی که دارند مورد پسند بسیاری از آقایان و بانوان قرار دارد.جنس این محصولات به گونه ای است که اگر بخوبی از آن مراقبت کنید سالها برای شما کار خواهد کرد.به این منظور لازم است نحوه شستشوی کیف چرم را بدانید.تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

از نحوه  شستشوی کیف چرم طبیعی و مصنوعی چه می‌دانید؟

وسایل چرم به کیف چرم جزو کالاهای جانبی اما بسیار مورد استفاده انسان هاست.کیف های شانه ای یا کیف پول های چرم با کیفیت بالا و ظاهر شیک و کلاسیک خود،از فروش خوبی برخوردار هستند.حال خیلی از مردم از شستشوی کیف چرم طبیعی یا مصنوعی اطلاعات کافی ندارند و همین امر باعث شده گاها به کیف های خود آسیب برسانند.

مشاهده شده که افراد پس از شستشوی کیف چرم خود،زندگی ها و لکه هایی را دیده اند یا حتی لکه های قبلی نیز پاک نشده.حال راه حل چیست؟چگونه کیف چرم طبیعی یا مصنوعی یا چرمی که ناخالصی دارد را بشوییم؟

کیف های چرم دوام بالایی دارند اما به مراقبت نیاز دارند

شستشوی کیف چرم طبیعی و مصنوعی به چه شکل است؟

تمیز کردن کیف چرمی آنقدر که به نظر می رسد سخت نیست. روش های اساسی برای شستشوی کیف چرم وجود دارد ،که می توان در خانه انجام داد و می توان از بروز لکه های چالش برانگیز جلوگیری کرد. نکات زیر را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه یک شستشوی اساسی به چرم خود بدهید.

شستشوی کیف چرم طبیعی و مصنوعی

تمیز کردن چرم

لکه را با پارچه ای تمیز و مرطوب پاک کنید. محل مورد نظر خود را تا زمانی که مرطوب نباشد ، مالش دهید ، اما مراقب باشید خیس نشود. از مالیدن به صورت دایره ای استفاده کنید و مطمئن شوید تمام لکه تمیز کنید. مقداری محلول تمیز کننده را روی پارچه نرم بمالید. می توانید از پاک کننده مخصوص کیف چرم که در فروشگاه های چرم موجود است استفاده کنید ، که اغلب در یک کیت قرار می گیرد.همچنین می توانید با مخلوط کردن چند قطره از صابون ملایم (مانند صابون ظرفشویی بدون محلول های اسیدی یا صابون کودک) با آب مقطر ، پاک کننده خود را بسازید. از پارچه ای تمیز و خشک برای از بین بردن هرگونه باقی مانده صابون یا رطوبت اضافی استفاده کنید.

بگذارید کیف چرمی حدود 30 دقیقه خشک شود. از سرعت بخشیدن به روند خشک شدن با سشوار خودداری کنید. اگر عجله دارید ، کیف را در مقابل فن هوای خنک تنظیم کنید.هوای خنک نسبت به هوای گرم،به کیف آسیب کمتری خواهد رساند.

می‌توانید برای حفظ مرطوبیت،بعد از شستشو،مقداری مرطوب کننده مخصوص چرم روی کیف خود بمالید.

نکته: از شستشوی کیف چرم خود با ماشین لباسشویی شدیدا خودداری کنید.

بهترین راه حل،پاکلین

بارها دیده شده لکه های روی کیف چرم چه از جنس طبیعی چه مصنوعی آنقدر عمیق بوده که با روش های گفته شده قابل پاکسازی نیست.در اینجا راه حل با ماست.خشکشویی آنلاین پاکلین با استفاده از یک تیم حرفه ای مجرب،وظیفه شستشوی کیف چرم شما را به بهترین و مطمئن ترین شکل انجام می‌دهد.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.