پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس در ۳ مرحله | پاکلین
header

پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس در ۳ مرحله | پاکلین


نحوه پاک کردن لکه آب میوه از روی لباس

2019/02/23    لکه بری    بدون نظر نحوه پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

پاکلین آموز – حتما هنگامی که فزرندانتان را در حال بازی و خنده می‌بینید خوشحال می‌شوید. اما وقتی آن‌ها با لکه‌هایی روی لباس‌هایشان به خانه بازمی‌گردند، نگران می‌شوید که چگونه این لکه‌ها را تمیز و پاک کنید. اصلا این لکه‌ها از روی پارچه پاک می‌شوند؟! خوشبختانه جواب این سوال “بله” است! ممکن است تا به امروز روش‌های زیادی را برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی پارچه امتحان کرده باشید، اما می‌بینید که همیشه جای این لکه‌ها روی لباس باقی می‌ماند. نگران نباشید. در آموزش امروز از مجموعه مقالات آموزشی پاکلین آموز به شما روش‌هایی آموزش می‌دهیم که می‌توانید از طریق آنها، برای همیشه با این لکه‌ها خداحافظی کنید.بنابراین با ما همراه باشید.

نحوه پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

همه ما می‌دانیم که لکه‌های لباس، اجتناب ناپذیر هستند. لکه آب پرتقالی که توی کیف مدرسه کودکمان است، لکه آبمیوه‌ای که با صبحانه میخوریم، لکه‌هایی که هنگام آشپزی روی لباسمان ایجاد می‌شوند، و غیره. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که یاد بگیریم چگونه از شر این لکه‌ها خلاص شویم.

به همین دلیل، ما یک راهنمای گام به گام ساده در مورد چگونگی پاک کردن لکه‌های آبمیوه از روی لباس برای شما گردآوری کرده‌ایم. این راهنما مثل یک شعبده بازی، شما را شگفت‌زده می‌کند! نگاه کنید که چگونه لکه‌ها از روی لباس‌هایتان ناپدید می‌شوند!

نحوه پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

بهتر است زمانی که آبمیوه روی لباس میریزد، سریع باشید و سعی کنید قبل از اینکه کامل پخش شود، مایع اضافی را تا حد امکان از روی پارچه پاک کنید. البته گاهی نمی‌توانید سریع عمل کنید. مثلا زمانی که کودک دلبندتان در مدرسه هنگام نهار، روی لباسش آب پرتقال میریزد و شما آنجا نیستید که به دادش برسید! یا مثلا زمانی که در یک آخر هفته دل‌انگیز، با خانواده‌تان به پیک‌نیک میروید؛ ممکن است روی لباس کسی آبمیوه بریزد، اما این لکه در میان خوش گذرانی‌های آن روز گم می‌شود و کسی متوجه آن نمی‌شود.

به هر حال، هرچه زودتر نسبت به لکه‌های آبمیوه عکس‌العمل نشان دهید، زودتر از شر آنها خلاص می‌شوید! بنابراین سعی کنید که لکه را در اسرع وقت بشویید، حتی زمانی که فقط یک دستمال کاغذی برای انجام این کار در دسترس دارید.‌

چگونه لکه آبمیوه را از روی پارچه پاک کنیم؟

یادتان باشد که همیشه قبل از تمیز کردن لکه‌های آبمیوه روی لباس، حتما برچسب درون آن را بررسی کنید و همیشه قبل از شستن کل لباس، یک تکه کوچک از پارچه آن را آزمایش کنید. اگر روی برچسب لباس‌تان نوشته شده: “فقط خشکشویی!”، آن را جدی بگیرید، لباس را به یک فرد حرفه‌ای بسپارید تا پشیمان نشوید.

مراحل پاک کردن لکه آبمیوه

قدم اول برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

هرگونه مایع اضافی را از روی پارچه پاک کنید، اما مراقب باشید که لکه‌ها را بیشتر از چیزی که هستند پخش نکنید.

قدم دوم برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

قبل از شستن، کمی مایع پاک کننده مانند پرسیل را مستقیما روی لکه بریزید. معمولا بعضی شوینده‌ها، یک توپک کوچک دارند که با کشیدن آن روی قسمت کثیف پوشانده شده با مایع، می‌توانید تا حد زیادی از لکه را محو کنید. یادتان باید که به هیچ وجه مایع شوینده را با آب رقیق نکنید. با توپک، به آرامی روی محل لکه بکشید. این کار باعث می‌شود موادی که به خورد پارچه رفته‌اند تا حد زیادی پاک شوند و لکه محو شود.

قدم سوم برای پاک کردن لکه آبمیوه از روی لباس

در این مرحله، لباس را با مواد شوینده، و با آبی که دمای آن ۴۰ درجه سانتی گراد است بشویید.

پس از اینکه فرآیند شستشو تمام شد، لباس را چک کنید و ببینید آیا لکه کاملا پاک شده است؟ سپس آن را پهن کنید تا خشک شود. اگر امکانش را دارید، لباس را در فضای باز و زیر نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. چون اگر لکه کاملا پاک نشده باشد و شما لباس را در خشک کن بیاندازید، لکه بیشتر پخش می‌شود.

در صورت لزوم، قبل از خشک شدن لباس، فرآیند حذف لکه را دوباره تکرار کنید. اگر بدانید چگونه از مواد شوینده استفاده کنید، لکه‌ها به طرز خارق‌العاده‌ای ناپدید می‌شوند! جالب است که چطور کمی مایع و یک توپک کوچک، می‌توانند از پس یک لکه سرسخت بربیایند!

 

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.