نحوه پاک کردن لکه کرم پودر از روی لباس - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه پاک کردن لکه کرم پودر از روی لباس - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه پاک کردن لکه کرم پودر از روی لباس

2019/12/22    لکه بری    بدون نظر

این اتفاق برای اغلب ما افتاده است که هنگام آرایش کردن آرایشمان بر روی لباس مالیده شود. برای این‌که به سرعت لکه از روی لباس شما از بین برود، اولین چیزی که باید بدانید این است که نباید بگذارید که لکه بماند و اگر همان لحظه آن را بشویید، حجم زیادی از لکه را با آب و صابون میتوانید از بین ببرید. این لکه ها بر روی لباس شما میتوانید بر اثر مالیده شدن صورت به لباس و یا ریخته شدن تصادفی لوازم آرایش بر روی لباس شما اتفاق بیفتد. در این نوشته به شما یاد میدهیم که چگونه به سرعت این لکه ها را از لباس خود پاک کنید.

در این مطلب از خشکشویی پاکلین در مورد روش های از بین بردن لکه ی کرم پودر به شما آموزش می دهیم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید باشد و به راحتی از شر این لکه ها خلاص شوید.

نحوه پاک کردن کرم پودر از روی لباس

برای پاک کردن این لکه ها لازم نیست از مواد گران قیمت لکه بری استفاه کنید. روش های خاصی برای پاک کردن این لکه ها وجود دارد که با دانستن آن‌ها میتوانید به سرعت این لکه ها را از بین ببرید. با همان مواد شوینده ای که در خانه وجود دارد میتوانید این لکه ها را از بین ببرید.

طرز پاک کردن کرم پودر از روی لباس

برای پاک کردن کرم های پودری از روی لباس باید سریع اقدام کنید. باید این نکته را بدانید که نباید با دست روی آن را پخش کنید چون وارد تار و پود پارچه شده و از بین نمیرود. ابتدا باید آن را فوت کنید. تا پودر های اضافی از آن بریزد. این لکه ها بخاطر پنکیک، رژگونه و سایه که پودری هستند بوجود می آید. با فوت کردن به راحتی اضافات پودر از بین میرود و از بین بردن باقی پودر، یک دستمال نمدار را به کمی مایع ظرفشویی آغشته کنید و روی لکه بمالید. پس از این که لکه از بین رفت، لباس را به روش های عادی بشویید. توجه به این نکته داشته باشید که هر چه دیرتر به از بین بردن لکه اقدام کنید، لکه از بین نخواهد رفت و تا آخر روی لباستان باقی می ماند.

نحوه پاک کردن کرم مایع از روی لباس

ترفند هایی برای از بین بردن لکه های لوازم آرایش وجود دارد. شاید برایتان پیش آمده باشد که کرم مایع به سرعت و یکهو خارج شود و روی لباستان بریزد.

برای از بین بردن این لکه با دست روی آن نمالید زیرا سطح بیشتری از پارچه کثیف خواهد شد و بیشتر به خورد الیاف میرود. ابتدا با یک وسیله نوک تیز حجم بیشتر آن را بردارید. این مواد آرایشی مثل کرم مایع روغنی هستند و به راحتی با صابون و مواد شوینده که چربی را از بین میبرند پاک میشود. این نکته را باید بدانید که بعد از از بین بردن لکه آن را میتوانید به روش های معمول بشویید. ولی تا قبل از اینکه لکه از بین نرفته است آن را نشویید.

بعد از این حجم اعظم کرم از روی پارچه لباس تان از بین رفت با یک پارچه مرطوب روی آن بکشید و بعد بهتر است برای از بین بردن لکه از یک مسواک یا برس کوچک کمک بگیرید و قسمتی از پارچه را که کثیف شده، با آن بکشید تا تمبز شود. سپس با آب ولرم آبکشی کنید. در صورت از بینن نرفتن لکه، مایع ظرفشویی را با کمی آب اکسیژنه مخلوط کنید و لباس را به مدت نیم ساعت در آن غوطه ور کنید. سپس محل لکه را با مسواک یا برس کوچک یکشید. بعد از اینکه مطمئن شدید که لکه از بین رفت، لباس را آب بکشید و خشک کنید.

منبع: خشکشویی پاکلین

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.