نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس

2019/06/22    ترفندها    بدون نظر نحوه شستشوی لباس

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس: برای خانم های خانه دار تمیز بودن لباسها و بوی تازگی آنها لذت خاصی دارد. ایده ها و نکات بسیاری برای شستشو، تمیزکردن و نگهداری از لباسها وجود دارد که در صورت آشنایی با این نکات انجام این کارها برایتان راحتتر و لذت بخش تر خواهد شد. در ادامه این مطلب از خشکشویی آنلاین پاکلین شما را با نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس آشنا خواهد کرد.

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس : پاک کردن لکه های مختلف لباس

۱- لکه رژلب: اگر یقه‌ی لباسهایتان رژلبی شد اصلا نگران نباشید. کافیست یک مقداری خمیر سفت را گلوله کرده و به آرامی بر روی جای لکه بگذارید و بردارید. چندین بار این کار را تکرار کنید تا اثر کمی از رژلب باقی بماند. مابقی جای لکه به راحتی با مواد شوینده پاک خواهد شد.

۲- لکه جوهر: برای پاک کردن لکه جوهر شما باید ده دقیقه قبل از شستشوی لباستان، مقداری بتادین و یا اسپری مو را بر روی لکه بریزید سپس لباس را بشویید. مشاهده خواهید کرد که لکه بطور کامل پاک خواهد شد.

۳-لکه خون: برای پاک کردن لکه خون از صابون و آب سرد استفاده کنید و یا اینکه لکه را برای ۱۰ دقیقه درون آب اکسیژنه قرار دهید و سپس به روش معمولی شست و شو دهید.

۴- لکه چمن: برای پاک کردن لکه چمن یک پیمانه ماده شوینده را با دو پیمانه آب اکسیژنه ترکیب کنید و لکه را برای نیم ساعت درون محلول بگذارید.

۵- لکه روغن: پودربچه و یا گچ به راحتی لکه روغن را جذب می کند.

۶- لکه عرق: ساده ترین را پاک کردن لکه عرق، خیساندن آن برای حدود ۴ ساعت در محلول آب گرم و ماده شوینده است.

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس : جمع آوری لباس های کثیف

از سه سبد متفاوت برای جمع آوری لباسهای کثیف‌تان استفاده کنید. در یکی از آنها لباسهای سفید، در دیگری رنگی و در سبد آخر لباسهای تیره‌تان را قرار دهید. همچنین یک سبد کوچک برای جواراب ها تهیه کنید. اینکار مشکل گم شدن جوراب هایتان را به طور کامل حل خواهد کرد.

نکات جالب شستشو و نگهداری از لباس : اتوزدن و از بین بردن چین و چروک لباسها

اولین نکته ای که از چروک شدن لباسها جلوگیری میکند شستن لباسها با آب سرد است. حواستان باشد که همیشه برچسب های روی لباسها را چک کرده و با توجه به دمای شستشو را تنظیم کنید.  نکته ی دیگری که بسیار اهمیت دارد اینست که بلافاصله پس از شست وشوی لباس آنها را تکانده و سپس پهن کنید.همچنین استفاده از نرم کننده باعث میشود تا اتو کشیدن لباسها راحتتر شود. در ضمن اضافه کردن یک فنجان سرکه سفید به نرم کننده‌تان روند این کار را بهبود می بخشد. حواستان باشد که پس از اتو کشیدن بلافاصله لباسها را به چوب لباسی آویزان کنید.

 

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.