چه لباسی با چه رنگ پوستی هماهنگ تر است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

چه لباسی با چه رنگ پوستی هماهنگ تر است؟ - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


چه لباسی با چه رنگ پوستی هماهنگ تر است؟

2017/12/02    مد و فشن    2 نظر چه لباسی با چه رنگ پوستی هماهنگ تر است؟

تاثیر رنگ چشم، مو و پوست بر لباس

اغلب مردان بدون توجه به تغییرات مد رنگ مورد نظرشان را بر اساس لباس های گذشته یا رنگ هایی که معمولا در دسترس هستند، انتخاب می کنند. اغلب در مهمانی ها و مراسم رسمی با دریای پیراهن های آبی روشن و سفید ساد ه یکدست مواجه می شویم.
اولین چیزی که در یک محیط شلوغ یا مهمانی شما را از بقیه متمایز و جذاب می کند انتخاب پیراهن رسمی مناسب اندام و رنگ پوست شما می باشد. در انتخاب رنگ مناسب برای پیراهن رسمی کافیست به رنگهایی که به شما می آیند و مکمل رنگ پوست شماست شناخت داشته باشید. در این مطلب روشهایی برای ست کردن لباسهای مناسب رنگ پوستتان به شما پیشنهاد می کنیم.
برای انتخاب رنگ پیراهن و یا کت ، در درجه اول به رنگ رنگ مو و چشم خود را مورد توجه قرار دهید.
از دیگر عوامل اصلی در انتخاب رنگ پیراهن رسمی، رنگ پوست شماست. رنگ چشم یک فاکتور قابل چشم پوشی است. مگر در مواردی که رنگ چشم به شدت با رنگ پوست و موی شما در تفاوت است، در این مورد راه حل استفاده از رنگ‌هایی است که مکمل رنگ پوست و موی شما نباشند.
تفاوتهای بین رنگ پوست و مو ممکن است خیلی زیاد باشد یا متوسط و در مواردی تفاوت کمی بین رنگ پوست و مو وجود دارد. در ادامه موضوع به جزییات این تفاوت ها می پرداز

روش تشخیص رنگ پوست و مو

پوست سفید، موی سیاه

اگر رنگ مویتان تفاوت زیادی با رنگ پوستتان دارد برای مثال موهای سیاه دارید و پوست صورتتان سفید است، برای اینکه جذاب تر به نظر بیایید باید این تفاوت رنگی را با لباس تعدیل کنید. ست های پیشنهدی برای این گروه :کت سورمه ای تیره با پیراهن سفید، کت ذغالی با پیراهن رسمی آبی یخی انتخاب های مناسبی هستند. می توان از کت روشن یا پیراهن های تیره هم استفاده کرد. برای مثال کت طوسی روشن با پیراهن آبی فرانسوی هم برای مردان با اعتماد به نفس بالا و در آب هوای گرم گزینه مناسبی است. در نهایت یک کروات محکم و هماهنگ تکمیل کننده این ست خواهد شد.

پوست روشن، موی روشن

اگر شما جز مردلن با پوست و موی روشن هستید یا موهای قمزی دارید و یا حتی تاس یا کم مو هستید در این دسته بندی قرا می گیرید.این گروه معمولا کم حرف و ساکت هستند. محکم و استواری شما می تواند نقطه تمایز شما با گروه ذکر شده است. بهترین انتخاب برای شما ست ظاهری یک رنگ است. چنانچه لباسی با تفاوت رنگی بسیار زیاد به تن کنید به راحتی رنگ روشن پوست، شما را مغلوب می کند. به طور کلی شما به خوبی با پیراهن‌های آبی تیره، بژ یا قهوه‌ای و یا ترکیبی از کت‌های تیره می‌توانید آراسته شوید. هنگام پوشیدن کت‌های طوسی یا قهوه‌ای روشن نیاز به استفاده از پیراهن‌هایی با رنگ روشن و بژ دارید. رنگ سفید نیز در اینجا کاربرد دارد، دقت داشته باشید کت شما به اندازه کافی نیز روشن باشد تا از این یکنواختی جلوگیری کند. و در آخر در انتخاب کراوات خود احتیاط کنید. اگر قسمت گردن شما خیلی زیاد ایستاده باشد، توجهات را از سمت صورتتان به سمت سینه و شکم جلب خواهد کرد.

موی تیره، پوست برنزه

اگر شما در هیچ کدام از دو دسته بالا قرار نمی‌گیرید، پس بیشترین تناسب را با این گروه از افراد دارید. مردانی با پوست و موی تیره، در کنار مردانی با پوست و موی روشن و موی جوگندمی یا سفید، در گروه عادی‌تری قرار می‌گیرند.
به علت وجود حوزه وسیعی از رنگ و مو، راهنمایی کردن به این گروه کمی مشکل است. آنچه می‌خواهیم به شما بگوییم این است که رنگ مو و پوست آقایان دقیقاً حد وسطی ندارد. این گروه هم تقریباً به یکی از دو گروه دیگر تمایل دارند. اگر در یک محیطی شلوغ حضور داشته باشید، انتخاب رنگ مناسبی برای پیراهنتان به شما کمک می‌کند که از بقیه متمایز شوید و جذاب‌تر به نظر بیایید.
اگر شما جز مردانی با موی تیره و پوستی برنزه هستید، به تفاوت بالا متمایل هستید، نه‌تنها می‌توانید از ترکیبات رنگی متفاوتی استفاده کنید، بلکه می‌توانید تک رنگ نیز بپوشید. تنها مزیتی که شما نسبت به دو گروه دیگر دارید این است که شما تنوع بیشتری در انتخاب لباس دارید. به عنوان مثال، شما به راحتی می‌توانید ترکیبی شامل کت تیره به همراه پیراهنی سفید بپوشید و لیاس سفید خود را به کمک خشکشویی در نیاوران تمیز نگه دارید.

موی جوگندمی، پوستی روشن‌تر

اگر شما یک جنتلمن با پوستی نسبتاً روشن و مویی جو گندمی هستید، انتخاب‌های لوکسی دارید. شما شباهت بیشتری به گروه تفاوت پایین دارید و می‌توانید از قوانینی که برای این افراد وضع شده است به بهترین شکل استفاده کنید.
چنانچه شما می‌توانید به طرز موفقیت آمیزی یک لباس دارای تفاوت بالا با رنگ پوست و موی خود بپوشید. مخصوصاً اینکه رنگ چشمان شما و یا خصوصیت دیگری بتواند ترکیب رنگی انتخابی را تکمیل کند. موی جو گندمی به همراه رنگ پوست مناسب سرمایه عظیمی برای شما می‌تواند باشد. اگر بخواهیم اضافه کنیم، مردانی با تفاوت متوسط بین رنگ پوست و مو، به بهترین شکل می‌توانند از هر دو دنیا لذت ببرند. فقط احتیاط کنید که از این مسیر خیلی دور نشوید. در نتیجه صحیح است که بگوییم آنچه که می‌پوشیم به طرز مستقیمی ارتباط نزدیکی به رنگ مو و پوست شما دارد. با توجه به آنچه که گفته شد هیچ گاه از خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فردی که دارید خجالت زده نشوید زیرا که با اطمینان می‌توانیم بگوییم که ترکیب رنگی و ظاهری مناسبی برای شما وجود دارد که می‌تواند شما را به بهترین شکل تکمیل کند. تنها چیزی که به آن احتیاج دارید، قدرت تشخیص برای امتحان کردن کارهایی تازه و نو است. پس تا زمانی که این تفاوت مناسب را نیافته‌اید، دست از تلاش برندارید

موی قهوه‌ای روشن، پوست روشن

همچنین این ترکیب با انتخاب رنگ‌هایی با تفاوت پایین از قبیل کت شتری رنگ به همراه پیراهنی سفید مشابه، عالی به نظر می‌آید. خوب است بدانید که اگر شما جنتلمنی با پوستی روشن و مویی قهوه‌ای روشن هستید، برتری‌هایی مشابه دارید. تفاوت بالا گلچینی از انتخاب‌هایی است که برای شما بهتر از هر حالت دیگری مناسب است.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2
  1. احمدی گفت:

    با تشکر
    عالی بود

  2. اتاق فرار گفت:

    خیلی قشنگ بود و قطعا به کار میاد


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.