کاهش احتمال ابتلا به کرونا با استفاده از خشکشویی پاکلین - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

کاهش احتمال ابتلا به کرونا با استفاده از خشکشویی پاکلین - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


کاهش احتمال ابتلا به کرونا با استفاده از خشکشویی پاکلین

2020/03/16    اخبار پاکلین , خشکشویی    بدون نظر

همانطور که میدانید و کارشناسان حوزه پزشکی توصیه می کنند مهمترین راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی است. اما توصیه های دیگری نیز وجود دارند که با توجه به آنها میتوان از شیوع آن جلوگیری و احتمال ابتلا به آن را کم کرد.

ویروس کرونا با توجه به دما و جنس سطوح به مدت 9 تا 72 ساعت روی آنها باقی میماند. پس ممکن است روی لباسهای ما نیز وجود داشته باشد. لباس ها در مواقع حضور بیرون از خانه، به راحتی با تماس با سایر سطوح، آلوده می شوند و این آلودگی، به داخل خانه های ما هدایت می شود.

ما در خشکشویی پاکلین با استفاده از مواد شوینده و ضدعفونی کننده، لباسها را شسته و سپس آنها را در کاورهای جداگانه قرارداده و تحویل شما میدهیم.

ما نهایت تلاش خود را در مجموعه انجام میدهیم تا با رعایت بهداشت فردی پرسنل و محافظت از لباسهای شما و شستشوی صحیح آنها، ویروس موجود روی لباسها را از بین برده و از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.با استفاده از سرویس ارسال و دریافت البسه خشکشویی آنلاین پاکلین، می توانید بدون نیاز به خروج از منزل از دست آلودگی ها و ویروس های خطرناکی مثل کرونا رها شوید.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.