قابلیت های کمد خشکشویی + عکس | پاکلین
header

قابلیت های کمد خشکشویی + عکس | پاکلین


کمدی با قابلیت خشکشویی

2017/08/13    خشکشویی    یک نظر کمد خشکشویی

یک کمپانی کره ای به تازگی محصول جدیدی را با عنوان کمد خشکشویی به بازار معرفی کرده است.
کمدی که از چوب لباسی ‌های بخار و ارتعاشی برای تمیز کردن لباس ها در خانه استفاده می کند. این خشکشویی خانگی مانند یک کمد لباس، کلیه لباس های آویزان شده را در مدت 30 دقیقه تمیز و مرتب تحویل می دهد.
سازندگان این کمد خشکشویی می گویند سیستم این کمد طوری طراحی شده که می تواند چین و چروک و بوی لباس را بدون مواد شوینده و یا سایر مواد شیمیایی از بین ببرد. به این ترتیب که داخل کمد، بخار داغ فضا را پر می کند سپس فرآیند ضد چروک و تخلیه را آغاز می‌گردد. برای از بین بردن چین و چروک چوب لباسی ها به آرامی به جلو و عقب حرکت می کنند، در پایان عطر مورد علاقه فرد را به لباس تمیز و اتو شده اسپری می گردد.
این سیستم با استفاده از تکنولوژی True Steam طراحی شده است که برای تمیز کردن لباس ازآب یا مواد شوینده استفاده نمی کند. این تکنولوژی شامل اسپری داغ بخار است که در واشر و خشک کن استفاده می شود و گفته می شود 99.9 درصد میکروب ها و باکتری ها را از بین می برد.
آزمایشات انجام شده روی این محصول نشان داد که این کمد خشکشویی همچنین حدود 92 درصد از پروکلرو اتیلن را (که یک ماده شیمیایی است که پس از شستشو روی لباسها خشک شده و به جا می ماند ) حذف می کند.
کمد خشکشویی
دکمه Refresh لباس ها بوی تازگی لباس ها را حفظ می کند، و دکمه حرکت آهسته چوب لباسی، برای حذف چروک تعبیه شده است.
همچنین یک ویژگی خاص برای اتوی آسان شلوار وجود دارد که در مدت نیم ساعت شلوار را تمیز و با پرس خط اتو تحویل می دهد.
این محصول دارای یک پمپ گرمایشی است که برای ایجاد و نگهداری هوای گرم در دماهای پایین استفاده می شود تا از آسیب لباس ها هنگام خشک شدن محافظت کند. به علاوه، ویژگی حذف بوی نامطبوع لباس نظیر بوهای ناشی از دود، غذا و عرق با استفاده از بخار، از ویژگی های جالب این کمد است. بسته به سلیقه فردی، کاربران می توانند رایحه های مختلف عطر را برای اسپری روی لباس انتخاب کنند.
این کمد خشکشویی با استفاده از تلفن همراه می تواند به صاحبان خود در مواقع لزوم تعمیر و نگهداری، هشدار می دهد.
سازندگان این محصول عقیده دارند کمد خشکشویی به مصرف کنندگان کمک می کند تا بر کمد لباس خود نظارت بیشتری داشته باشند و از دیدن کت ها، ژاکت، پیراهن های تمیز و معطر خود احساس بهتری خواهند داشت.
کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه این کمد خشکشویی در مقایسه با قیمتهای سرسام آور خشکشویی ها، موجب استقبال هتلداران از این کمدها گردیده است و نیاز جدی به خشکوشی در محله های مختلف مانند خشکشویی در نیاوران را از بین برده است.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2
  1. سورن گفت:

    خسته نباشید ممنون به خاطر این وبسایت کاربردی


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.