3 ترفند کاربردی برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

3 ترفند کاربردی برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


3 ترفند کاربردی برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک

2019/06/23    لکه بری    بدون نظر نحوه-پاک-کردن-لکه-قهوه

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: بوجود آمدن لکه روی تشک اتفاقی بسیار ناراحت کننده است. زیرا تشک های فومی به هیچ عنوان قابل شستشو نیستند و تشک های دیگر را نیز به دلیل الیاف فراوان و وزن زیادی که دارند نمی توان به سادگی تمیز کرد. هر چقدر هم که دقت کنیم باز هم لکه های کوچک و بزرگ روی تشک ایجاد می شود. عرق، لوازم آرایش و حتی مواد خوراکی هم می توانند لکه های ناجوری را روی رختخواب و تشک به وجود آورند. وارونه شدن فنجان قهوه روی تشک همان و لک شدن آن همان. لکه قهوه یکی از سرسخت ترین انواع لکه ها است که از بین بردن آن حتی از روی لباس هم کار مشکلی است. اما برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک هم راه هایی وجود دارد که امروز به ان می پردازیم. البته ما در مقاله ای جدا به صورت مفصل در مورد نحوه شستشوی تشک صحبت کرده‌ایم. حتما زمان بگذارید و مطالعه آن را از دست ندهید!

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: نور خورشید را دریابید

اگر لکه قهوه روی تشک کوچک و کم رنگ است برای پاک کردن لکه قهوه از نور خورشید کمک بگیرید. آفتاب یک لکه بر قوی و بدون دردسر است که بسیاری از لکه ها را ناپدید می کند. برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک اول با کمک اسپری آب، محل لکه را خوب آبپاشی کنید تا کاملا خیس و مرطوب شود. بعد تشک را زیر نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا نور خورشید بدون هیچ زحمتی لکه قهوه را کاملا محو کند. با خشک شدن تشک لکه هم ناپدید شده ولی اگر هنوز اثری از لکه قهوه روی تشک سفیدتان باقی مانده همین کار را تکرار کنید.

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: شوینده های ملایم را فراموش نکنید

در صورتی که لکه قدیمی شده باشد، ممکن است بدون ماده شوینده تمیز نشود. به همین دلیل باید برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک از یک شوینده ملایم مثل همین مایع ظرفشویی استفاده کنید. حدود ۱ قاشق از مابع ظرف شویی را در ۱ لیوان آب سرد ریخته و خوب هم بزنید تا کف کند. سپس با یک مسواک یا تکه ای اسفنج روی لکه بکشید تا پاک شود. سپس با دستمالی تمیز و مرطوب محل لکه را کاملا پاک کنید. برای از بین بردن لکه قهوه از روب مبل هم این ترفند کاربرد دارد.

خشکشویی

نکته: برای پاک کردن لکه قهوه از روی تشک، مسواک یا هر وسیله دیگر را از قسمت خارجی لکه به سمت داخل آن بکشید. زیرا اگر برعکس عمل کنید، ناخواسته لکه را به قسمت های تمیز اطراف انتقال می دهید.

از بین بردن لکه قهوه از روی تشک: از بین بردن لکه قهوه از روی تشک با اسپری لکه بر

حتما انواع اسپری های لکه بر با برندهای گوناگون در فروشگاه ها را دیده اید. در صورتی که از تشک فومی استفاده می کنید و نمی توانید برای پاک کردن لکه قهوه از روی تشک آن را خیس کنید یا زمانی که لکه قهوه روی تشک بسیار قدیمی و ماندگار شده است، بهترین راه استفاده از اسپری لکه بر است. دقت کنید پاشیدن اسپری به طور مستقیم روی تشک صحیح نیست. برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک ،اسپری لکه بر را روی اسفنج یا دستمال پاشیده و دستمال را روی لکه بکشید. اسپری لکه بر یک ماده شیمیایی است و نباید روی تشک باقی بماند. بعد از پاک کردن لکه قهوه حتما با یک دستمال مرطوب لکه بر را از روی تشک پاک کنید.

خشکشویی

برای از بین بردن لکه قهوه از روی تشک چه راه های دیگری را می شناسید؟

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.