پنج تا از بهترین برند های نرم کننده لباس در ایران در سال 1402 | پاکلین
header

پنج تا از بهترین برند های نرم کننده لباس در ایران در سال 1402 | پاکلین


5 تا از بهترین برند های نرم کننده لباس در ایران 1402

2023/10/24    ترفندها    بدون نظر 5 تا از بهترین برند های نرم کننده لباس در ایران 1402

روزهای گرم تابستان و خواب نیمروزی کودکی زیر پنکه سقفی و ملحفه‌های خنک و نرم که پلک‌ها را سنگین می‌کردند. درِ رویاهای کودکانه باز می‌شد به دنیاهای خیالی. با بوی خوش ملحفه‌ها و روکش‌ها نرم نرم می‌رفتیم تا ساعتی چرت نیمروزی دلپذیری داشته باشیم. نمی‌دانم آن روزها مادرها چه می‌کردند اما آن ساعت‌های خوشبوی گذشته قابل دست یافتن است. دنیای شست‌و‌شوی لباس‌ها، حوله‌ها و ملحفه‌ها دنیایی پر از عطر و نرمی است. سرزمین جادویی نرم‌کننده‌های لباس، سرزمینی حقیقی است با رایحه‌های دل‌انگیز. خیالتان تخت که اگر دیگر پنکه سقفی مد نیست، هنوز بو و عطر دلپذیر و آشنای کودکی مورد توجه است! سفری به این سرزمین جادویی خواهیم داشت تا در دشت‌ها و پهنه‌هایش خوشبوترین و بهترین نرم کننده لباس را پیدا کنیم.

کاربرد نرم‌کننده لباس چیست؟

پوشیدن لباس‌های نرم و لطیف با بوی خوش و بدون چین و چروک احساس خوبی دارد. مخصوصا وقتی الکتریسیته ساکن و اصطکاک بین الیاف از بین رفته باشد و اگر بخواهیم اتو کنیم هم لباس‌ها به آسانی اتو شوند. یکی از معجزه‌های بهترین نرم کننده لباس! علاوه بر این با انتخاب بهترین نرم کننده لباس می‌شود عمر انواع پارچه را افزایش داد چون مانع آسیب رسیدن به بافت پارچه و کهنه شدنش می‌شود.

مواد شوینده ممکن است که موجب حساسیت‌های پوستی شوند. مواد شیمیایی می‌توانند وارد بافت‌ پارچه شوند و فرد پس از پوشیدن و استفاده از لباس‌ها و ملحفه‌ها دچار قرمزی، خشکی و خارش‌های پوستی شود. معجزه دیگر بهترین نرم کننده لباس این است که مانع وقوع بسیاری از حساسیت‌های پوستی و جوش می‌شود.

طرز استفاده از بهترین نرم‌کننده لباس

طرز استفاده از بهترین نرم‌کننده لباس

طرز استفاده از نرم‌کننده لباس

بسیاری از لباس‌ها و ملحفه‌ها بر اساس پارچه‌ای که دارند با برچسب‌های راهنما، شستشوی بهتر آن را به شما معرفی می‌کنند. برای مثال توضیحاتی دارند در رابطه با اینکه بهتر است لباس را با دست شست یا با ماشین لباسشویی یا خشکشویی در تجریش هم میسر است. توضیحاتی در رابطه با جنس پارچه و نحوه بهتر نگاه داشتن آن. از نرم‌کننده لباس می‌توان چه در شستن با دست و چه با ماشین لباسشویی استفاده کرد.

بهترین نرم کننده لباس در ماشین لباسشویی

اگرچه نرم‌کننده‌های لباس معجزه می‌کنند اما بهترین نرم کننده لباس هم نمی‌تواند لباس‌ها را تمیز کند. در واقع نقش نرم‌کننده لباس ربطی به پاکیزه کردن لباس ندارد. فقط قرار است تار و پود پارچه با استفاده از آن نرم‌تر و خوشبوتر بماند و آسیب نبیند. نرم‌کننده لباس در ماشین لباسشویی محفظه خودش را دارد و در روند شستشو پس از انجام کار پودر یا مایع شستشو و پیش از آبکشی وارد چرخه می‌شود.

پودر یا مایع لباسشویی را همزمان با بهترین نرم ‌کننده لباس در داخل مخزن‌های مخصوصشان بریزید. ماشین لباسشویی در زمان مشخصی هر مایع را وارد سیستم شستشو می‌کند. تناسب میان مایع یا پودر لباسشویی با مایع نرم‌کننده لباس مهم است؛ چرا که ممکن است بیش از اندازه بودن مواد شوینده به بافت لباس‌ها آسیب بزند.

حجم لباس‌ها در ماشین لباسشویی نیز مهم است. معمولا به اندازه یک دست باید میان لباس‌های فشرده شده در ماشین و سقف آن فاصله باشد. دلیل مهمی دارد چرا که باید مواد شوینده به تمام لباس‌ها برسد و بهترین نرم کننده لباس بر روی تمامی لباس‌ها بنشیند. البته که حجم مناسب لباس در ماشین لباسشویی، مانع ساییده شدن و آسیب دیدن لباس‌ها می‌شود.

بهترین نرم کننده لباس در تشت!

بهترین نرم کننده لباس در تشت!

بهترین نرم کننده لباس در تشت!

برای استفاده از نرم‌کننده لباس در شستن لباس‌هایی که باید با دست شسته شوند؛ توصیه می‌شود که از میزان کمتری نرم‌کننده استفاده کنید. به هیچ عنوان حتی بهترین نرم کننده لباس را مستقیم بر روی لباس‌ها نریزید. ممکن است باعث ایجاد لک روی لباس شود. میزان کمی از آن را با مایع شستشوی لباس در تشت حل کنید تا لباس‌ها همزمان پاکیزه و نرم و خوشبو شوند.

در هنگام شستشوی لباس با دست، حتما پوشیدن دستکش را فراموش نکنید. بهتر است از دستکش پلاستیکی استفاده کنید تا لباس‌ها نخ‌کش نشوند و پوست دستتان هم حساسیت نشان ندهد. همچنین فراموش نکنید که بهترین نرم کننده لباس برای بزرگسال و کودک متفاوت است. برای کودک خود نرم‌کننده مخصوص لباس کودکان تهیه کنید تا پوست لطیفشان را از آسیب دور نگاه دارید.

اهمیت استفاده از بهترین نرم کننده لباس

نرم‌کننده‌های لباس با برندهای مختلف تولید می‌شوند. اما از میان این برندها تعدادی محبوب‌ترند. امروزه عموما در خانه‌ها ماشین لباسشویی وجود دارد. اگرچه کار شستن لباس‌ها آسان‌تر شده اما بسته به استفاده از پودر و مایع لباسشویی در درازمدت لباس‌ها زبر و خشن می‌شوند و زودتر شکل کهنگی به خود می‌گیرند.

با انتخاب بهترین نرم کننده لباس مانع از خشک شدن پارچه‌ها می‌شوید. جلوی پوسیدگی آن‌ها را می‌گیرید. و مهمترین نکته اینکه بوی خوشی، لباس‌ها، حوله‌ها و ملحفه‌هایتان را در بر خواهد گرفت که ممکن است حتی دیگر راغب به استفاده از عطر نباشید! پس در مورد لباس‌ها هم پیشگیری بهتر از درمان است. با انتخاب بهترین نرم کننده لباس آثار مخرب مواد شوینده را در همان زمان تا حد ممکن خنثی کنید.

اهمیت استفاده از بهترین نرم کننده لباس

اهمیت استفاده از بهترین نرم کننده لباس

حساسیت به نرم‌کننده لباس

برخی از افراد به مواد شیمیایی و ترکیبات شوینده حساسیت دارند. بنابراین ممکن است حتی به بهترین نرم کننده لباس نیز حساسیت نشان دهند. برای این افراد توصیه می‌شود که با مواد طبیعی در خانه نرم‌کننده طبیعی تولید کنند که تقریبا همان کاربرد را دارد و مانع حساسیت پوستی می‌شود. درضمن برای محیط زیست نیز مناسب است.

برای تولید بهترین نرم کننده لباس در خانه به مقدار مشخصی جوش شیرین و سرکه سفید و آب نیاز دارید. با این ترکیب لباس‌ها لطیف می‌شوند و لکه‌ها نیز از بین می‌روند. با ترکیب نمک دریا و جوش‌شیرین و آب نیز ترکیب دیگری می‌شود ساخت که همان کاربرد را دارد.

اما تنها راه حل این ترکیبات نیست. برخی از برندهای بهترین نرم کننده لباس، حساسیت‌های پوستی را هم مد نظر قرار داده‌اند. این برندها با تکیه بر مواد طبیعی که تولید حساسیت نکنند ساختار تولید نرم‌کننده‌هایشان را به وجود آورده‌اند. بنابراین افراد با حساسیت به مواد شیمیایی می‌توانند در انتخاب خود در مورد بهترین نرم کننده لباس، مبنای استفاده از مواد طبیعی را ملاک قرار دهند.

برندهای بهترین نرم کننده لباس

برندهای بهترین نرم کننده لباس

در میان برندها بهترین نرم کننده لباس کدام است؟

تعداد قابل توجه برندهای نرم‌کننده لباس در هنگام انتخاب، کار را سخت می‌کند. اما مزیتش هم این است که رقابت در میان برندها باعث بهتر شدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن‌ها می‌شود. از این رو می‌توان با بررسی ویژگی‌های برندها، بهترین نرم کننده لباس را در میانشان یافت. در ادامه این مقاله با بررسی 5 برند، بهترین نرم کننده لباس را معرفی خواهیم کرد:

  • نرم‌کننده حوله و لباس اکتیو
  • نرم‌کننده حوله و لباس سافتلن
  • نرم‌کننده حوله و لباس کامفورت
  • نرم‌کننده حوله و لباس تست
  • نرم‌کننده حوله و لباس گلرنگ

نرم‌کننده حوله و لباس اکتیو

شناخته بودن برند اکتیو بر کسی پوشیده نیست. در صنعت محصولات بهداشتی و مواد شوینده اکتیو بهترین متخصصین را با خود همراه کرده است. در میان مواد شوینده اکتیو، نرم‌کننده‌‌اش را می‌توان بهترین نرم کننده لباس شمرد. حتما به هنگام خرید در قفسه‌های نرم‌کننده لباس، محصول Soft & Fresh اکتیو را دیده‌اید. اگر هم برخورد نداشته‌اید به راحتی از این بهترین نرم‌کننده لباس عبور نکنید.

سرعت بالای حل‌شدگی در آب و نفوذ مناسب به پارچه، قدرت بالا در نرم و لطیف کردن لباس، محافظت از الیاف پارچه در مقابل خشکی، جلوگیری از آسیب به تار و پود پارچه، جلوگیری از چروک و فرسودگی لباس‌ها و بنابراین اتوکشی آسان‌تر و بوی خوش از مهمترین خصوصیات نرم‌کننده اکتیو است. به همین دلایل مهم آن را می‌توان در دسته بهترین نرم کننده لباس قرار داد.

نرم کننده Soft & Fresh اکتیو عطری دل‌انگیز با ماندگاری طولانی دارد. لباس را بر تن شما به نرمی می‌نشاند و مانع از جذب گرد و غبار و مو می‌شود. طول عمر لباس‌ها و ملحفه‌های شما را افزایش می‌دهد و از بافت و رنگشان محافظت می‌کند. اگر از اصطکاک الیاف پشمی و کتان با الکتریسیته ساکن خسته شده‌اید؛ این بهترین نرم کننده لباس، شما را خلاص خواهد کرد تا از اجناس پشمی و کتان خود لذت بیشتری ببرید.

بهترین نرم‌کننده حوله و لباس اکتیو

بهترین نرم‌کننده حوله و لباس اکتیو

نرم کننده حوله و لباس سافتلن

در میان محصولات گروه صنعتی پاکشو، برند سافتلن از بهترین تولیدات مواد شوینده لباس است. مایع نرم‌کننده حوله و لباس سافتلن از محبوبیت خوبی در میان خریداران برخوردار است. بهترین نرم کننده لباس در برند سافتلن، با رایحه و مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.

جلوگیری از خشکی و آسیب‌دیدگی لباس‌ها و ملحفه‌ها از مهمترین ویژگی‌های نرم‌کننده سافتلن است. از میان نرم‌کننده‌های برند سافتلن، نرم‌کننده لباس حاوی اسانس کپسوله می‌تواند بهترین نرم کنده لباس سافتلن باشد. اسانس کپسوله لباس‌ها را بسیار نرم می‌کند و موجب از بین رفتن الکتریسیته ساکن در لباس می‌شود. همچنین چروک لباس‌ها را کم و بنابراین اتوکشی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. از این رو موجب افزایش طول عمر لباس‌ها و ملحفه‌ها می‌شود.

نرم کننده حوله و لباس کامفورت

پیشتر اشاره کردیم که برخی افراد به مواد شیمیایی و شوینده‌های لباس حساسیت دارند و گفتیم که برخی از برندها برای این دسته از افراد تدابیری اندیشیده‌اند. نرم‌کننده لباس کامفورت یکی از مناسب‌ترین برندها برای تولید بهترین نرم کننده لباس در راستای محافظت از پوست‌های حساس است. همچنین در کنار رایحه خوب، طراوت و لطافت خوبی به لباس‌ها و ملحفه‌ها خواهد ‌بخشید.

نرم‌کننده لباس کامفورت، نرم‌کننده‌ای قوی است. الکتریسیته ساکن لباس‌ها را از بین می‌برد و اتوکشی را اسان می‌کند. در میان عطرهایش رایحه گل بنفشه بسیار مورد پسند عموم است و علاوه بر ضد آلژی و حساسیت بودن، ضد باکتری نیز هست. این بهترین نرم کننده لباس ساخت کشور مالزی است و برای شستشو چه با ماشین لباسشویی و چه با دست مناسب است.

نرم‌کننده حوله و لباس تست

مایع نرم‌کننده لباس تست نیز مناسب برای پوست‌های حساس است. این مایع نرم‌کننده از مواد طبیعی ساخته ‌شده و با استفاده از مواد طبیعی و ضد آلرژی به نامی آشنا در محصولات شست‌و‌شو تبدیل شده است. بنابراین می‌توان آن را بهترین نرم کننده لباس همراه با برند کامفورت در ساختار طبیعی به حساب آورد. لطافت و خوشبویی، سهولت در اتوکشی لباس‌ها، ماندگاری بوی خوش و افزایش طول عمر لباس‌ها و ملحفه‌ها از ویژگی‌های دیگر نرم کننده لباس تست است.

نرم‌کننده حوله و لباس گلرنگ

یکی از برندهای قدیمی و معتبر در حوزه شست‌و‌شو و نرمی لباس‌ها برند گلرنگ است. در کنار افزودن رایحه و عطر خوش، لطافت خوبی به لباس‌ها می‌دهد. با یادآوری روزهای خوش کودکی در کنار عملکرد خوب در برند گلرنگ، بهترین نرم کننده لباس برای بزرگسالان و کودکان تولید شده است. نرم‌کننده‌ای که الیاف لباس‌ها را از خشکی درمی‌آورد و انعطاف‌پذیرترشان می‌کند. جلوی به وجود آمدن چین‌وچروک‌های عمیق را می‌گیرد تا البسه آسان و سریع اتو شوند.

کلام آخر

البسه‌ای که روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، حوله‌ها و روکش‌ها بیش از لباس‌های مجلسی و رسمی آسیب‌پذیرند. دلیلش هم شست‌وشوی بیشتر است. سایش، تعریق و نور خورشید همراه با تأثیر مواد شوینده از عمر لباس‌ها کم می‌کنند. برای مراقبت بهتر از البسه و حوله استفاده از نرم‌کننده‌ها ضروری است. در این مقاله از چرایی و اهمیت و چگونگی استفاده از نرم‌‌کننده‌ها گفتیم و 5 برند را معرفی کردیم که می‌توان از میان آن‌ها بهترین نرم کننده لباس را انتخاب کرد. چرا که راحتی و دلپذیر بودن عطر لباس و عمر طولانی آن می‌تواند رنگ و رایحه زیبایی به زندگی ببخشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.