5 مایع لباسشویی برتر برای لباس‌های مشکی | پاکلین
header

5 مایع لباسشویی برتر برای لباس‌های مشکی | پاکلین


2024/02/21    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر مایع لباسشویی برتر برای لباس‌های مشکی

مایع مشکین شوی از برندهای تاژ، اکتیو، پرسیل، سپید و سافتلن از مایع لباسشویی‌های پرطرفدار برای شستشوی لباس‌های مشکی و تیره هستند. از برندهای محبوب دیگر در این زمینه می توان به کامفورت، امو، و دورتو اشاره کرد.

برای معرفی ۵ بهترین مایع لباسشویی برای لباس مشکی به شما خوانندگان عزیز، سری به نظرات مردم در سایتهای دیجی کالا و نی‌نی سایت زدیم و سپس به نوشتن این مقاله  اقدام‌ کردیم تا برخی از شوینده های پرطرفدار تیره شوی را برای شما عزیزان معرفی کنیم و البته نکات و توضیحات بیشتری را نیز در مورد شستشوی لباس‌های تیره اضافه کردیم:

چرا باید لباس‌های مشکی را با شوینده مخصوص لباس‌های مشکی شست؟

برای شستن لباس‌های مشکی، بهتر است از مایع لباسشویی‌هایی استفاده کنید که برای رنگ‌های تیره طراحی شده اند. مزایای این انتخاب عبارت است از:

  • این نوع مایع لباسشویی‌ها حاوی موادی هستند که رنگ لباس‌ها را حفظ کرده و ثابت نگه می‌دارند و حتی‌الامکان از ریزش رنگ و بور و کمرنگ شدن لباس‌ها جلوگیری می‌کنند.
  • این شوینده‌ها بافت پارچه را حفظ می‌کنند و از ساییدگی آنها می‌کاهند.
  • تیره شوی‌ها طوری فرموله شده‌اند که از الکتریسیته پارچه بکاهند و لطافت و اتوپذیری پارچه را محفوظ نگه دارند.

درباره نحوه شستشوی مانتوی مشکی مجلسی بیشتر بخوانید

معرفی ۵ بهترین مایع لباسشویی برای لباس مشکی

پیش از معرفی بهترین مشکین‌شوی‌ها باید بگوییم اصولا بهتر دانستن یک چیز، قدری نسبی است. مثلا ممکن است یک شوینده از نظر کارکرد عالی باشد ولی عموم مردم اقبال زیادی به آن نداشته باشند زیرا آن را قدری گران بدانند.  یا شوینده دیگری با وجود کارکرد عالی از نظر لکه بری و تثبیت رنگ و…، از نظر بخش وسیعی از مردم بهترین نباشد به این دلیل که بیش از سایر شوینده‌ها حاوی مواد آلاینده محیط زیست باشد. با وجود این تفاسیر، شوینده‌هایی که خدمت شما معرفی می‌کنیم نظرات مثبتی از جانب مردم دریافت کرده اند. میزان رضایت خریداران در عکس ها قابل مشاهده است:

۱. مایع لباسشویی اکتیو مخصوص لباس های تیره: این شوینده طوری طراحی شده است که ضمن حفظ کیفیت بافت و رنگ لباس در هر شستشو و بخشیدن تمیزی و نرمی به آن، از  فرسودگی آن در بلندمدت نیز می کاهد و بنابراین در طول زمان نیز لباس همچنان نو به نظر رسد. این ویژگی ها به وجود ترکیباتی همچون ضد لکه ها و مرطوب‌کننده ها در این شوینده برمی گردد.

مایع لباسشویی مشکین شوی اکتیو

۲. مایع مشکین شوی تاژ مدل keratin: این شوینده با قدرت لکه بری بالا، انواع لکه‌ها را از لباس‌های مشکی شما بردارد و آن‌ها را تمیز و درخشان و نرم می کند. . این مایع لباسشویی دارای فرمولاسیونی قوی و ضد باکتری است.

مایع لباسشویی مشکین شوی تاژ

مایع لباسشویی تاژ مدل Black: این مایع لباسشویی با داشتن عصاره‌های گیاهی، رنگ و بافت لباس‌های مشکی را محافظت می‌کند و به آن‌ها رایحه‌ای خوشبو و ملایم می‌دهد.

۳. مایع لباسشویی پرسیل مدل مشکین شوی: این مایع لباسشویی با دارا بودن آنزیم‌های قوی، لکه‌های سخت روی لباس‌های مشکی را برطرف می‌کند و با فناوری پیشرفته خود رنگ لباس های مشکی را تقویت می کند. این محصول از برند خارجی پرسیل است.

مایع لباسشویی پرسیل مدل مشکین شوی

۴. مایع لباسشویی مشکین شوی سپید: مشکین‌شوی سپید همانطور که از نامش پیداست برای شستشوی لباس های تیره و مشکی مناسب است. این محصول با حفظ رنگ و تازگی الیاف، از تداخل رنگ ها جلوگیری می کند و لکه های چربی، روغن، خون و … را از روی لباس ها برطرف می کند.

مایع لباسشویی مشکین شوی سپید

تیره شوی سپید دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است که باعث می شود لباس‌های تیره شما در هر شستشویی براق و جذاب به نظر برسند. این شوینده توسط شرکت پاکسان تولید می‌شود که بزرگترین تولید کننده مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی صنعتی و خانگی در کشور است و دارای صادرات به چندین کشور از جمله عراق، افغانستان، ترکمنستان، تاجیکستان و غنا است.

۵. مایع لباسشویی سافتلن مدل Black: این شوینده ضمن تمیزی بخشیدن به لباس‌های مشکی، از رنگ دادن آن‌ها به لباس‌های دیگر نیز می‌کاهد. با رایحه ملایم و آنزیم‌های قوی، لباس‌های مشکی را تمیز و نو نگه می‌دارد. حاوی کراتین و ویتامین E است و لباس‌های مشکی را نرم و درخشان می‌کند.

این مایع لباسشویی با استفاده از تکنولوژی مشکی کنندگی، رنگ لباس‌های مشکی را نو می‌کند و از ریزش رنگ آن‌ها جلوگیری می‌کند.

مایع لباسشویی مشکین شوی سافتلن

 ۳ مشکین شوی دیگر

برخی دیگر از شوینده هایی که مورد اقبال مردم هستند عبارتند از:

مايع لباسشويی امو مدل Black: این شوینده با فرمول منحصر به فرد خود، رنگ لباس‌های مشکی را ثابت نگه می‌دارد و از بورو کمرنگ شدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. برخی ویژگی های مشکینشوی امو عبارت هستند از:

  • قدرت لکه بری بالا: می تواند انواع لکه‌ها را از لباس‌های مشکی بردارد و آن‌ها را تمیز کند به طوری که لباس پس از شستشو نه حالت چرک‌مردگی داشته باشد نه ترکیب رنگ ‌شدگی و و نه البته رنگ پریدگی
  • تثبیت کننده رنگ مشکی لباس:  رنگ مشکی لباس‌ها را ثابت نگه می دارد و از بور و کمرنگ شدن آن‌ها جلوگیری می کند.
  • ماندگاری و طول عمر الیاف لباس: بافت و الیاف لباس‌های مشکی را حفظ می ‌کند و از ساییدگی و الکتریسیته آن‌ها می کاهد.
  • زیست تخریب پذیری بالاتر: در این شوینده از موادی استفاده شده است که برای محیط زیست آسیب کمتری داشته باشند و بعد از مصرف به راحتی تجزیه شوند.

مایع لباسشویی کامفورت مدل Black: این مایع لباسشویی با فرمولاسیون خاص خود، رنگ تیره لباس‌ها را ترمیم و بازیابی می‌کند و به آن‌ها نرمی و لطافت می‌بخشد.

مایع لباسشویی دورتو، مدل مشکین شوی، معطر و آنزیم دار:  این مدل برای شستشوی لباس‌های تیره و مشکی مناسب است و از ایجاد سفیدک بر روی آن‌ها جلوگیری می‌کند. این مدل در دو حجم ۲.۷ لیتر و ۱ لیتر تولید شده است.

این مایع لباسشویی با داشتن آنزیم‌های لکه بر و رایحه معطر، لباس‌های مشکی را تمیز و خوشبو می‌کند. مایع لباسشویی دورتو یک محصول ایرانی است که حاوی ترکیبات متعددی است که به آن ، قدرت لکه بری بالا و نیز قدرت محافظت از رنگ و بافت لباس را می‌بخشد.

در انتهای بخش معرفی بهترین مایع لباسشویی برای لباس مشکی باید اضافه کنیم که شما عزیزان نیز می‌توانید همچون من برای مشاهده نظرات مردم در مورد تیره‌شوی‌های مختلف وارد سایت دیجی کالا شوید و در بخش دسته‌بندی‌ها، دسته کالاهای سوپر مارکتی و از آنجا دسته شوینده‌ها را انتخاب کنید و سپس وارد دسته “شوینده لباس” شوید و فیلتر شوینده مناسب لباس‌های مشکی و فیلترهای دیگری مثل پرفروش‌ترین‌ها یا پربازدیدترین‌ها را انتخاب کنید.

درباره مزایا و معایب مایع و پودر لباسشویی؛ کدام یک برای شما مناسب‌تر است؟ بیشتر بخوانید.

مشکین‌شوی مایع یا پودری؟

گفتنی است شوینده‌های مایع برای شستشوی لباس‌های تیره، گزینه بهتری نسبت به انواع پودری هستند زیرا به خوبی در آب سرد حل می‌شوند و با احتمال باقی ماندن سفیدک رو لباس مواجه نخواهیم بود.

معمولا شوینده‌های مایع بیشتر از نوع پودری با محیط زیست سازگار هستند و کمتر حاوی الاینده‌های محیط زیست هستند‌.

فرمولاسیون مشکین‌شوی‌ها

برخی از موادی که در فرمولاسیون مشکین شوی های لباس استفاده می‌شوند عبارت هستند از:

  • سورفکتانت‌های آنیونی و غیر یونی: این مواد کشش سطحی آب را کاهش می‌دهند و اجازه می‌دهند آب به درون الیاف لباس برسد و آلودگی‌ها را از بین ببرد.
  • آنزیم‌ها: این مواد لکه‌های پروتئینی را شکسته و حل می‌کنند و باعث می‌شوند لباس‌های مشکی تمیزتر شوند.
  • تثبیت کننده رنگ مشکی لباس: این ماده رنگ مشکی لباس‌ها را درون الیاف پارچه بسته و از رنگ دادن آن‌ها به آب شستشو یا لباس‌های دیگر جلوگیری کند.

فرمولاسیون مشکین‌شوی‌ها

نکاتی بیشتر برای شستشوی لباسهای مشکی

برای شستشوی لباس‌های مشکی فقط استفاده از بهترین مایع لباسشویی برای لباس مشکی کافی نیست و باید نکات دیگری را نیز رعایت کنید. مثلا لباس‌های مشکی را با آب سرد بشویید، لباس‌های مشکی را همراه با لباس‌های دیگر نشویید، لباس‌ها را قبل از انداختن در ماشین، پشت و رو کنید و نیز دقت کنید تنظیمات ماشین را روی سرعت چرخش بالا و زمان طولانی تنظیم نکنید.

اصولا لباسهای مشکی خود را کمتر بشویید. برای جلوگیری از بور شدن لباس مشکی و تیره بهتر است آنها را فقط در صورت نیاز بشویید. مثلا لباس مشکی را به خاطر لک شدن نشویید بلکه فقط قسمت لک شده را تمیز کنید یا حتی الامکان لباس را به گونه‌ای استفاده کنید که در تماس مستقیم با پوست شما نباشد تا نیاز کمتری به شستشو پیدا کند و در نهایت اینکه لباس‌های مشکی را در معرض نور خورشید خشک نکنید.

کلام پایانی

مشکی یکی از محبوب‌ترین رنگها برای شیک‌پوشان است زیرا به جهت داشتن کمترین بازتاب نوری، تاثیرمتفاوتی نسبت به سایر رنگها در دیدگان بیننده ایجاد می‌کند. همین ویژگی موجب وجود حساسیت بالاتر برای حفظ توازن رنگدانه های به کار رفته در رنگ مشکی در حین شستشو و استفاده شده است. به همین دلیل برای نگهداری مناسب  لباس‌های مشکی و تیره باید در انتخاب شوینده و نحوه شستشوی آنها دقت بیشتری صرف کرد. همچنین می‌توانید برای داشتن راحتی بیشتر جهت شستشوی لباس‌های خاص تیره خود، از خدمات خشکشویی آنلاین همچون “خشکشویی آنلاین پاکلین” استفاده کنید.

امروزه به برکت رشد و گستردگی اینترنت می توانید بدون خارج شدن از منزل خود از خدمات خشکشویی در سراسر تهران استفاده کنید.

گفتنی است در تمام کارگاه ها و خشکشویی های زیر نظر خشکشویی آنلاین پاکلین از مایع لباسشویی دورتو استفاده میشود.

سوالات متداول

بهترین مایع لباسشویی برای لباس مشکی چیست؟

بهترین می‌تواند از نظر افراد مختلف متفاوت باشد اما مایع مشکین شوی از برندهای تاژ، اکتیو، پرسیل، سپید، سافتلن، کامفورت، امو، و دورتو از مایع لباسشویی های پرطرفدار برای شستشوی لباس‌های مشکی و تیره هستند.

مهمترین ویژگی یک مشکین شوی خوب چیست؟

مهمترین ویژگی های یک تیره شوی خوب لباس عبارت هستند از:

  • حفظ ثبات رنگ و بافت در حین از بین بردن لکه ها و تمیزی بخشیدن به لباس
  • بخشیدن لطافت و رایحه خوش به لباس
  • استفاده از کمترین آلاینده های زیستی در فرمولاسیون ساخت شوینده

آیا حتما باید برای شستشوی لباس‌های تیره از مشکین شوی استفاده کرد؟

ترکیبات به کار رفته در این مدل از شوینده‌ها به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که حتی الامکان مانع از ریزش رنگدانه های لباس و بور شدن آن شوند.

برچسب ها:

دیدگاه ها


**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**



نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.