خشکشویی مانتو - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

خشکشویی مانتو - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


خشکشویی مانتو

2020/04/14    خشکشویی    بدون نظر

پاکلین آموز : یکی از بزرگترین دغدغه های خانم ها شستشوی لباس هایی همانند مانتو است حالا فرقی ندارد. مانتو مجلسی باشد یا اداری و پاییزه در هر صورت یکی از درگیری های عمده خانم ها کشف بهترین نوع شستشوی ماشین لباسشویی، بهترین مایع شستشو ،تنظیم تعداد دور ماشین لباسشویی است. اما هر بار نتیجه آن چیزی که دلشان میخواهد نمیشود.

مانتوهای طرح دار

پاکلین آموز : بارها برای ما پیش آمده است. خانم های زیادی به ما مراجعه کرده اند که مانتوهای مجلسی ،رنگی و طرح داری را با قیمت های گزاف خریده اند اما پس از یک بار شستشو آن لباس رنگ و جلای اولیه خود را از دست داده و حتی دیگر قابل استفاده نبوده است.

ما همیشه برای این مشتریان توصیه می کنیم :

خشکشویی نکردن لباس صرفه جویی نیست. بلکه دور ریختن پول است . زیرا مانتوی گران قیمتی که می توانستند با یک هزینه مختصر تمیز و بارها از آن استفاده کنند را از بین برده اند . ما برای این نوع مانتوها نیز فرمول منحصر بفردی داریم که ضامن حفظ کیفیت اولیه لباس شماست.

مانتوهای اداری

پاکلین آموز : خانم ها یا اداراتی که از مانتوهایی با رنگ های عموما تیره استفاده می کنند همیشه از این شاکی هستند که مانتوها بور میشوند یا سفیدک میزنند یا بعد از مدتی رنگ خود را از دست می دهند و این برای آنها یا سازمان شان بسیار ناپسند است.

ما در خشکشویی آنلاین پاکلین به عنوان بزرگترین وبرترین خشکشویی انلاین کشور مدت ها روی این موضوع کار کردیم تا در نهایت به بهترین فرمول ترکیبی “دما+نوع مایع شستشو+زمان شستشو“ برای خشکشویی مانتو رسیدیم و قراردادهای ما با ادارات تاییدیه ادعای ماست.

با روش انحصاری شستشویی مانتو پاکلین دیگر هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید و در پول خود نیز صرفه جویی کنید. زیرا عمر مانتو شما در این گرانی افزایش یافته و همچنین کلیه خدمات خشکشویی سفید شویی و اتو بخار انواع مانتو های زنانه ساده و اداری را میتوانید بدون پرداخت هزینه اضافه از طریق اپلیکیشن و وبسایت پاکلین به ما بسپارید.

مانتوهای مجلسی

پاکلین آموز : این نوع مانتو به دلیل قیمت های گزاف و به کار رفتن انواع تزیینات از جمله سنگ ،ملیله ،زربافت ،… نیاز به دقت بالا و انتخاب بهترین فرمول برای شستشو دارند .

ما در خشکشویی آنلاین پاکلین نه تنها کیفیت کارمان را تضمین می کنیم. شما در صورت عدم رضایت می توانید تا یک ساعت بعد از تحویل لباس را پس دهید. بلکه ما تمامی لباس های شما از لحظه دریافت تا تحویل بیمه می کنیم . مطمئن باشید اگر به کیفیت کارمان ایمان نداشتیم زیر بار همچین مسئولیتی اصلا نمی رفتیم .

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.