نحوه ست کردن دستمال جیب - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین
header

نحوه ست کردن دستمال جیب - خبرنامه خشکشویی آنلاین پاکلین


نحوه ست کردن دستمال جیب

2019/01/07    مد و فشن    بدون نظر ست کردن دستمال جیب

به نظر می رسد دستمال جیب را تنها برای محیط های رسمی و مراسم های بخصوص می توان استفاده کرد. شاید اگر در حالت عادی دستمال جیب استفاده کنید بیشتر نگاه ها به سمت شما باشد و احساس عجیبی را تجربه کنید.

البته دستمال جیب را می توان با کت تک نیز پوشید. برخی افراد از دستمال جیب برای ظاهر بهتر ژاکت (مثل ژاکت جین) نیز استفاده می کنند. اصولاً لوازم جانبی باید در اختیار شما و سبک پوشش شما باشند. برای استفاده در سبک پوشش روزمره باید به جنس و رنگ دستمال دقت بیشتری داشته باشید.

سعی کنید رنگ و طرح های متفاوتی را امتحان کنید. طرح های چهارخانه یا گینگام در رنگ های اصلی و غلیظ می تواند گزینه ی مناسبی باشند. از آنجایی که دستمال جیب بر خلاف کراوات بخش عمده ای از پوشش شما را در بر نمی گیرد می توان گزینه های مختلف را امتحان کرده و قواعد را زیر پا گذاشت.

روش های متفاوتی برای استفاده از دستمال جیب وجود دارد. مدل ساده یکی از محبوب ترین روش هاست. به سادگی دستمال را تا کرده و داخل جیب خود بگذارید. کافی است یک خط راست بالای جیب شما به وجود بیاورد. مدل تاجی نیز برای مراسم های ویژه می تواند مناسب باشد.

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.