۵ نکته کلیدی در نحوه شستشوی چادر مسافرتی | پاکلین
header

۵ نکته کلیدی در نحوه شستشوی چادر مسافرتی | پاکلین


نحوه شستشوی چادر مسافرتی

2020/06/15    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

چادرهای مسافرتی به علت قرار گرفتن در معرض هوا و طبیعت مستعد کپک زدن و خرابی هستند.اقدام به تمیز کردن و شستشوی چادر مسافرتی امری سخت و زمان گیر است قصد داریم قدم به قدم نکات لازم را در این مورد برای شما بیان کنید.

شستشوی چادر مسافرتی چگونه است؟

چادر مسافرتی،خانه های همراه در مسافرت ها و گشت و گذار در دل طبیعت.همانقدر که به پاکیزگی خانه ای که در آن زندگی می‌کنید اهمیت می‌دهید.پاکیزگی چادرهای مسافرتی نیز مهم است تا اوقاتی را که در آن سر می‌کنیم راحت باشیم و از محیط لذت ببریم.پس برای استفاده بهتر و لذت بخش تر نیاز است نحوه شستشوی چادر مسافرتی را بدانید.

شاید بارها تصمیم به شستشوی چادر مسافرتی خود کرده باشید اما درست نمی‌دانید راه صحیح شستن آن بدون آسیب رساندن و پاره کردن لایه های آن چگونه است.برای رسیدن به جواب با ما همراه باشید.

شستشوی چادرهای مسافرتی بعد از هر استفاده مهم است.

شستشوی چادرهای مسافرتی بعد از هر استفاده مهم است.

نحوه شستشوی چادر مسافرتی

اگر به تازگی از سفر در طبیعت برگشته اید ، قبل از انبار کردن ، حتما چادر خود را کاملاً تمیز و خشک کنید ، به خصوص اگر بوی کپک زده ای از آن به مشامتان می‌آید. با استفاده از این نکات ، شما بهترین راه برای تمیز کردن چادر را خواهید آموخت.

نکاتی برای تمیز کردن چادر

اولین فکر شما شاید پرتاب چادر به ماشین لباسشویی باشد ، اما این بهترین راه برای تمیز کردن چادر نیست. در حقیقت ، شستن چادر با ماشین لباسشویی می تواند پارچه ، مش و درزها را کشیده یا پاره کند ، بنابراین هرگز این کار را نکنید! در عوض، برای تمیز کردن چادر خود این مراحل را دنبال کنید:

چادر را برای تمیز کردن آماده کنید؛درهای چادر را از حالت فشرده جدا کرده و داخل آن بپیچید. برای از بین بردن زباله های کوچک ، چادر را تکان دهید.

سطح چادر را تمیز کنید؛ با پارچه یا اسفنج و چند قطره شوینده ملایم، سطح چادر را بشویید ، قسمتهای خارج از خاک را پاک کنید. هرگز از پاک کننده های خشن و ساینده مانند سفید کننده و پاک کننده استفاده نکنید.

چادر را خیس کنید؛ یک وان و یا سینک ظرفشویی را با آب خنک تا آب ولرم پر کنید و یک پاک کننده را که مخصوص شستن وسایل در فضای باز طراحی شده است به آن اضافه کنید. چادر را درون آب غوطه ور کنید و بگذارید خیس شود.

چادر را بشویید؛ وان را تخلیه کرده و آن را با آب تمیز دوباره پر کنید. برای شستشوی چادر ، آب آن را بچکانید. و این حرکت را تکرار کنید تا تمام صابون از بین برود.

چادر را خشک کنید؛چادر را باز کرده و در یک مکان بیرونی قرار دهید تا بعد از چندین ساعت خشک شود.استفاده از سشوار و حرارت دهنده ها برای خشک کردن سریعتر امکان وارد کردن تخریب را به چادر شما بالا می‌برد.

روش های دیگری نیز برای شستشوی چادر مسافرتی وجود دارد اما در کل انجام دادن این کار در خانه اندکی سخت است ما بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شستشوی چادر مسافرتی

پاکلین انتخابی بهتر و ایمن تر

در شستشوی چادر مسافرتی پارگی و شکستگی قطعات چادر بسیار اتفاق می‌افتد علاوه بر آن این شستشو یک عمل سخت و وقت گیر است.دیگر نگران این مشکلات نباشید،خشکشویی آنلاین پاکلین با تجهیزات مناسب و افراد خبره به راحتی چادرهای مسافرتی شما را شستشو می‌دهد.می‌توانید با پاکلین از پاکیزگی خانه‌ی همراه خود لذت ببرید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.