نحوه شستشوی کیف برزنتی در 4 مرحله | پاکلین
header

نحوه شستشوی کیف برزنتی در 4 مرحله | پاکلین


نحوه شستشوی کیف برزنتی

2020/07/22    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی کیف برزنتی:کیف های برزنتی نسبت به ساییدگی و پارگی روزانه بسیار آسیب پذیر هستند. مایعات و مواد غذایی به راحتی به آنها نفوذ می کند، به خصوص زمانی که کیف را  روی میز غذا در رستوران، کف ماشین و زمین  قرار می دهید.  به همین دلیل، این نوع کیف ها نیاز به تمیز کردن و نگهداری صحیح و منظم دارند.

نحوه شستشوی کیف برزنتی

کیف برزنتی بسیار پرطرفدار است، زیرا بسیار کاربردی، شیک و سازگار با محیط زیست است. کیف های برزنتی لوازم جانبی با ارزشی هستند که با هر سلیقه ای سازگار می باشند و می توان از آنها در مناسبت ها و رویدادهای مختلف استفاده کرد. کیف برزنتی یک لوازم جانبی عالی برای مسافرت، خرید و یا قرار های دوستانه است. به همین دلیل، دانستن نحوه صحیح شستشوی آن بسیار  مهم است. شستشوی صحیح آن می تواند دوام و ماندگاری کیف را بالا ببرد. کیف های برزنتی نسبت به ساییدگی و پارگی روزانه بسیار آسیب پذیر هستند. مایعات و مواد غذایی به راحتی به آنها نفوذ می کند، به خصوص زمانی که کیف را  روی میز غذا در رستوران، کف ماشین و زمین  قرار می دهید.  به همین دلیل، این نوع کیف ها نیاز به تمیز کردن و نگهداری صحیح و منظم دارند. در اینجا نحوه صحیح شستشوی کیف برزنتی مرحله به مرحله آورده شده است.

اقداماتی که باید قبل از تمیز کردن کیف برزنتی انجام شود

کیف های برزنتی بر حسب سلیقه شما ممکن است دارای  چاپ، گلدوزی، نقاشی با دست، پارچه های تزئینی، دکمه، آرم چاپ شده و موارد دیگر باشند. اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که بررسی کنید، آیا این عناصر اضافه شده با شستشو و تمیز کردن آسیب می بینند یا خیر. در صورت امکان همه اضافات را از کیف جدا کنید و موارد زیر را در نظر بگیرید.

پاکسازی کیف از ضایعات

  • همه جیب های کیف را خالی کنید و کیف وارونه را به خوبی تکان دهید تا خاک، آشغال، خرده کاغذ و هر چیز کوچک دیگری که در کیف مخفی شده است، بیرون بریزد.
  • در صورت امکان آستر را برای از بین بردن گرد و غبار و خرده زباله ها بیرون بکشید.

توجه به دمای آب

دمای آب هم برای شستشو بسیار مهم است. اگر کیف برزنتی دارای نقاشی  یا سایر چاپ ها و الگوها است، باید حتما آن را در دماهای خنک بشویید. اگر کیف شما چاپ و نقاشی های گرافیکی دارید، مطمئن شوید که در تماس با آب رنگ ها ریزش نمی کنند، محو نمی شوند و یا به  پارچه های دیگر منتقل نمی شوند. برای این کار یک کاسه را با آب پر کرده و قسمت کوچکی از کیف را درون آن به مدت ده دقیقه قرار دهید. رنگ آب را بررسی کنید، همچنین قسمت مرطوب کیف را روی یک حوله یا پارچه ساده پنبه ای  قرار دهید. اگر حوله رنگی نشد می توانید با خیال راحت آن را بشویید.

نحوه شستشوی کیف برزنتی

حذف لکه

اگر لکه ای روی کیف وجود دارد، باید آن را قبل از شستشو یا تمیز کردن از بین ببرید. بعضی از لکه ها با آب و یک  پارچه نرم از بین نمی روند، بنابراین ممکن است شما به مقداری مواد شوینده مایع یا سایر محصولات لکه بر نیاز داشته باشید.

شست و شو با مواد شوینده

هر ماده شوینده ملایمی که با آب مخلوط شده باشد، یک راه حل مناسب برای تمیز کردن کیف برزنتی است. از این نوع شوینده های ملایم می توان به  صابون، مایع لباسشویی و حتی جوش شیرین اشاره کرد.

  • برای یک فنجان آب، حدود یک قاشق چای خوری مواد شوینده ملایم را در نظر بگیرید.
  • از مسواک قدیمی  برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید.
  • پارچه یا بندهای چرمی را از کیف خود جدا کرده و آنها را بر اساس جنس شان تمیز کنید.
  • در نهایت کیف را درون سطل آب رقیق شده با مواد شوینده به مدت ده دقیقه قرار دهید و با برس نرم آن را بشویید و آبکشی نمایید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.