نحوه شستشوی کیف سفید چگونه است؟ {3 مرحله} | پاکلین
header

نحوه شستشوی کیف سفید چگونه است؟ {3 مرحله} | پاکلین


نحوه شستشوی کیف سفید

2020/06/16    خانه داری , خشکشویی    بدون نظر

نحوه شستشوی کیف سفید : شستشوی کیف سفید به دلیل خاصیت رنگ پذیری و لکه گیری رنگ آن،امری بسیار حساس است که اگر بدون توجه به نکات ضروری انجام شود باعث تخریب کیف می‌شود. نکات مهم و روش های شستشو را یاد بگیرید و به تیم خشکشویی پاکلین اعتماد کنید.

شستشوی کیف سفید چگونه است؟

شستشوی کیف سفید چگونه است؟

نحوه شستشوی کیف سفید : کیف پول هنگام تمیز کردن نیاز به توجه ویژه دارد. مخصوصا اگر کیف شما سفید باشد و علاوه بر آن چرم باشد. چرم سفید سریعتر از پوستهای تیره کثیف می شود ، بنابراین به طور منظم به نگهداری منظم آن نیاز است تا کیف شما را به بهترین شکل ممکن نگاه دارد.به همین منظور نحوه شستشوی کیف سفید یک دانستنی لازم است.

در هنگام خرید کیف زنانه به جنس و رنگ ان توجه کنید . کیف و کفش های زنانه سفید و بار نگ روشن بیشتر در معرض الودگی و لک هستند.

خاصیت لکه گیری و چرک پذیری رنگ سفید گاها باعث می‌شود در زمان شستشو آن نتیجه عکس حاصل شود و به طور ناخواسته کیف خود را خراب کنید.سوال اینجاست چگونه کیف سفید خود را بشویم؟

کیف های سفید رنگ به مراقبت دو برابر نیاز دارند.

نحوه شستشوی کیف سفید چگونه است؟

تمیز کردن معمولی

هفته ای یکبار کیف خود را با یک پارچه میکرو فیبر پاک کنید. اگر کیف شما بسیار سفید است ، از یک پارچه میکرو فیبر خشک استفاده کنید. برای از بین بردن کثیفی های جزئی ، یک قطره یا دو صابون ملایم و مقداری  آب گرم را با هم مخلوط کنید. پارچه میکرو فیبر را با محلول مرطوب کنید و خاک و کثیفی را از روی چرم پاک کنید.

بلافاصله پس از استفاده از پارچه مرطوب،سطح را خشک کنید. پس از استفاده از محلول صابون ملایم ، با یک پارچه مجددا سطح را پاک کنید تا مطمئن شوید که آب روی سطح چرم نمانده است. برای این کار از  استفاده از دستمال های کاغذی خودداری کنید. میکروفیبر ماده ایده آلی است زیرا خشن نیست و رطوبت را سریع از بین می برد.

از بین بردن لکه ها

یکی از راه های شستشوی کیف سفید لکه بری است.هرچه ماده ریخته شده سریعتر از بین برود ، احتمال به جا ماندن آثار آن کمتر است. بلافاصله با یک پارچه میکرو فیبر خشک لکه را از بین ببرید. به همین منظور همیشه به همراه خود یک دستمال پاک کننده داشته باشید.

پودر بچه را روی لکه ها بپاشید. اگر یک لکه روغنی بر روی کیف چرم خود پیدا کرده اید ، به اندازه کافی پودر کودک را در بالای نقطه بپاشید تا کاملاً پوشانده شود. آن را به اندازه یک شب بگذارید. روز بعد ، پودر کودک را با یک دستمال میکرو فیبر خشک پاک کنید. لکه باید از بین برود. اگر اینطور نیست ، دوباره استفاده کنید و یک روز دیگر صبر کنید.اگر لکه باقی بماند ، باید کیف خود را به صورت حرفه ای تمیز کنید.هرگز از آب روی لکه روغنی استفاده نکنید.

نحوه شستشوی کیف سفید

پیشگیری بهتر از درمان

همیشه مراقبت های اولیه قبل از شستشوی کیف سفید، بهترین راه برای حفاظت از آن است. بعد از استفاده از لوسیون های دست، از لمس کردن کیف پول خودداری کنید. این یک دلیل بسیار متداول از لکه های روغنی بر روی کیف های چرمی است.

کار را به کاردان بسپارید

شستشوی کیف سفید از انواع تمیزکاری هایی است که نیازمند تجربه،حوصله و حساسیت است.کار را به کاردانش بسپارید خشکشویی آنلاین پاکلین،رنگ را به کیف شما بازمی‌گرداند.شستشو بدون داشتن علم کافی می‌تواند به کیف شما ضربه بزند پس این کار را به دستان مطمئن تیم پاکلین بسپارید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب نحوه شستشوی کیف لپ تاپ بزنید.

برای ثبت سفارش میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

ثبت سفارش خشکشویی

ثبت سفارش تلفنی: ۰۲۱۹۱۳۰۳۱۴۰

برچسب ها:

دیدگاه ها


Warning: Use of undefined constant have_comments - assumed 'have_comments' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 2

**ایمیل شما منتشر نخواهد شد**




Notice: Undefined variable: user_ID in /home/pakleanc/public_html/blog/wp-content/themes/mpk/comments.php on line 15
نام و نام خانوادگی:   

پست الکترونیکی:   

آدرس وب سایت:   

  


تمامی حقوق این وب سایت برای خشکشویی آنلاین پاکلین محفوظ می باشد.